قیمت کوئیک اس و ساینا اس در بازار و کارخانه

فرارو- کوییک اس در ابتدای هفته گذشته 24 اسفند 229 میلیون تومان قیمت داشت اما اکنون با گذشت هشت روز از آن با کاهش سه میلیون تومانی مواجه شده است. در اولین روز از هفته جاری 226 میلیون تومان خرید و فروش شد و در بازار امروز نیز پرفروش ترین کالا بدون تغییر در همان سطح باقی ماند.

لطفا فرار کنید در ابتدای فروردین ماه، خریداران و فروشندگان به قیمت 238 میلیون تومان برای کویک اس رسیدند که نسبت به ابتدای تیرماه دو میلیون تومان افزایش را به همراه داشت. اما اکنون پس از گذشت 54 روز، کوئیک اس دو میلیون تومان افت به ثبت رسانده است.

قیمت این خودرو در کارخانه نیز 184 میلیون و 662 هزار تومان است که حدود 41 میلیون تومان با بازار تفاوت دارد.

قیمت بازار و کارخانه ساینا اس

قیمت ساینا اس امروز در بازار در سطح 215 میلیون تومان ایستاد. البته این تغییر پس از زیان یک میلیون تومانی روز شنبه اتفاق افتاد. در واقع ساینا اس هفته گذشته را با 216 میلیون تومان آغاز کرد و هفته را با این قیمت به پایان رساند.

31 روز پیش ساینا اس حدود 214 میلیون تومان خرید و فروش کرد و از آن زمان تاکنون دو میلیون تومان افت داشته است. ساینا اس در ابتدای سال جاری حدود 198 میلیون تومان قیمت داشت که در این مدت به 18 میلیون تومان افزایش یافته است.

اختلاف بازار با کارخانه حدود 45 میلیون تومان است. در حال حاضر سایپا این خودرو را با قیمت 169 میلیون و 817 هزار تومان به فروش می رساند. فروشندگان در بازار ساینا اس را با قیمت 215 میلیون تومان به فروش می رسانند.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما