قیمت و خرید دیزل ژنراتور C550D5 کامینزپاور + مشخصات فنی پارسیان دیزل

فرآیند تولید برق در الترناتور بدین شکل است که انرژی مکانیکی از طریق میل لنگ به شفت منتقل می شود و شفت به عنوان واسط باعث چرخش روتور می شود. با چرخیدن روتور یک میدان مغناطیسی در حال حرکت بر روی استاتور تولید می شود که موجب اختلاف ولتاژ بین سیم پیچ های استاتور و در نتیجه تولید جریان متناوب در خروجی دیزل ژنراتور می شود. برند و کشور سازنده قطعات تابلو با افزایش توان دستگاه میزان اختلاف قیمت بیشتری را در قیمت دیزل ژنراتور سبب میگردند. برندهای اروپای غربی در بالاترین رده و برندهای آسیای شرقی (LS, Hyundai) در رده دوم و برندهای متفرقه چینی در رده سوم قیمتی قرار دارند.

دیزل ژنراتور

این فیلتر ذره های کوچکی که در مواد خنک کننده وجود دارند جداسازی نموده و باعث می شود دمای موتور دستگاه پایین بیاید.

تأثیر اجزای ژنراتور دیزلی بر قیمت دیزل ژنراتور

ژنراتورهای دیزلی اغلب در موارد اضطراری و شرایطی که برق شبکه در دسترس نیست مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه دیزل ژنراتور با توجه به قطعات زیاد و گران قیمتی که برای ساخت آن به کار رفته شده دارای قیمت بالایی است. بسیاری از افراد برای کاهش هزینه ها، تهیه دیزل ژنراتور دست دوم را ترجیح می دهند و می توانند علاوه بر صرف مبالغ کم تر، کارایی مطلوب را  در جهت تولید انرژی الکتریکی به دست بیاورند. خرید دیزل ژنراتور به صورت دست دوم باعث می شود بسیاری از هزینه های مربوط به گمرک حذف گردیده و به این ترتیب صرفه جویی اقتصادی زیادی به وجود بیاید.

دیزل ژنراتور

این وسیله‌ی قدرتمند و مطمئن به وسیله‌ی سوخت دیزل، برق مورد نیاز را تولید می‌کند. شرایط محیطی در احتراق و عملکرد دیزل ژنراتور بسیار دارای اهمیت می باشد دستگاه های برق اضطراری دیزلی برای احتراق به هوای کافی نیاز دارند. همچنین موجب می شود هوای فشرده گرم شود و با رسیدن به اوج دما و فشار، گازوئیل تزریق می شود که در این شرایط مشتعل می گردد. عمر مفید دیزل ژنراتور شما ممکن است کمتر از ساعات کار ژنراتور شما باشد.

مزایای استفاد از دیزل ژنراتور

رودولف دیزل در پاریس متولد و بزرگ شد اما بعدا به علت جنگ جهانی آلمان و فرانسه به انگلیس رفت. او پس از آنکه دوران تحصیلات دانشگاهی خود را آنجا گذراند در سال 1885 به پاریس بازگشت و طراحی موتورهای احتراق تراکمی را آغاز کرد.

دیزل ژنراتور

رادیاتور وظیفه سرد کردن موتور در هنگام کار را دارد و به وسیله ی فن موجود در روی موتور خنک می شود. چرخه تنزل به این معناست که موتور بزودی به‌طور تغییرناپذیری آسیب می‌بیند و ممکن است هرگز شروع بکار نکند و زمان طولانی تری قادر نخواهد بود که به تمام توان زمانی که نیازمند است، دست یابد. فروش دیزل ژنراتور راه‌اندازی یک موتور با بار کم سبب فشارهای استوانه‌ای کم می‌شود و در نتیجه رینگ پیستون به صورت ضعیفی بسته می‌شود زیرا بستگی به فشار گاز نیرو در برابر فیلم روغن بر روی سوراخ‌ها برای شکل‌دهی مهر و موم دارد. فشار سیلندری کم سبب احتراق ضعیف، فشار کم حاصل از احتراق کم و دما می‌شود.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما