یک معمای نیوجرسی: چه کسی صدها پوند پاستا را ریخت و چرا؟

نینا جوخنوویتز گفت، از زمانی که چند سال پیش با هزاران نفر از همسایگان خود در حین نامزدی برای دفتر محلی آشنا شد، از ساکنان همشهری Old Bridge، NJ، یک شهر حومه در حدود 30 مایلی شمال شرق ترنتون شکایت کرد. به طور معمول، آنها با او تماس می گیرند به این امید که بتواند شهر را متقاعد کند که آتش بازی یا ATV ها را سرکوب کند یا زباله های باقی مانده در حاشیه آنها را جمع کند.

اما هفته گذشته، زنی که در طی آن کمپین ناموفق ملاقات کرده بود، با او تماس گرفت تا مشکلی کاملاً متفاوت را گزارش کند، خانم. جوکنوویتز گفت: “تپه ای از ماکارونی در کنار رودخانه ریخته شده است.”

یک دانشمند تحصیل کرده، خانم. جوکنوویتز گفت که برای تحقیق در ماشینش پرید. چیزی که او پیدا کرد، حدود 30 فوت دورتر از جاده و کمتر از یک مایل از خانه اش، تأیید کرد که این چیزی بیش از یک کاسه بوکاتینی واژگون بود.

ظاهراً شخصی صدها پوند اسپاگتی، ماکارونی و حروف الفبا را در انبوهی در کنار نهر در یک منطقه جنگلی ریخته بود که خانم خانم. جوکنویتز گفت، مردم اغلب مصالح ساختمانی، چارچوب تخت و مبلمان را تخلیه می کنند.

او گفت: «به معنای واقعی کلمه 25 فوت پاستا ریخته شده بود.

این صحنه شبیه چیزی از «Strega Nona» بود، کتاب کلاسیک کودکان تامی دپائولا درباره یک «مادربزرگ جادوگر» مهربان که گلدان پر از جادویی‌اش شهر کوچکش در ایتالیا را پر از پاستا می‌کند.

ام‌اس. جوکنویتز تخمین زد که 300 تا 500 پوند ماکارونی در جنگل باقی مانده بود تا ببندد. او کیک را با دوربین گوشی خود ثبت کرد، به یکی از مقامات شهر ایمیل زد تا کشف را گزارش کند و عکس ها را در فیس بوک منتشر کرد.

طولی نکشید که شهر با تئوری هایی در مورد اینکه چه کسی ممکن است پاستا را دور ریخته باشد و چرا، به خصوص در ایالتی که به خاطر عشق به غذاهای ایتالیایی معروف است، غرق شد. آیا این یک کترینگ با کنسلی در آخرین لحظه برای عروسی بود؟ رستورانی که برای تیم فوتبالی که هرگز حاضر نشد آشپزی می کند؟

دنیس بلوم، مدیر یک گروه محلی فیس بوک که آن را “دروازه پاستای بزرگ سال 2023” نامیده است، در Old Bridge، گفت: “این تمام چیزی است که آنها در مورد آن صحبت می کنند.” او گفت که برخی از ساکنان، عکس‌هایی از چند رشته رشته فرنگی روی زمین منتشر می‌کنند و اجرای آنها را “ایمپاستا” می‌خوانند.

وقتی عکس‌های کیک دور انداخته شده در یک بحث Reddit درباره همه چیز نیوجرسی به اشتراک گذاشته شد، زمینه مناسبی برای جناس و شوخی‌های پدر شد. یک نفر نظر داد: “باید عاملان را به زندان دولتی بفرستیم.”

آنتونی اسپوزیتو، صاحب رستوران ایتالیایی Via Sposito در اولد بریج که اسپاگتی، لینگوئین، پنه، تورتلینی و gnocchi سرو می‌کند، گفت که او فقط می‌توانست حدس بزند که این پاستا از کجا آمده است.

او روز پنجشنبه گفت: «از اینجا چیزی نیست. “من حدس می زنم هر کسی که این کار را انجام داده است به جنگل غذا می دهد.”

به خانم Jochnowitz، کیک، که قبلا توسط NJ Advance Media گزارش شده بود، شاهدی بر عدم وجود سرویس زباله فله در Old Bridge، که حدود 67000 ساکن دارد، بود. او گفت: «این موضوع سال‌هاست که محل مناقشه بوده است.

هیمانشو شاه، مدیر بازرگانی شهر، در ایمیلی با موضوع «تخلیه ماکارونی» در روز پنج‌شنبه، گفت که پس از انتشار عکس‌های پاستا در فیس‌بوک هفته گذشته، اداره فواید عمومی از سایت بازدید کرد و «آنچه به نظر می‌رسید 15 بار ماکارونی که به طور غیرقانونی در امتداد یک نهر در یک محله مسکونی ریخته شده است.

اداره پلیس یک افسر را اعزام کرد که گزارشی را تهیه کرد. دو کارمند بخش عمومی پس از آن خمیر را در کمتر از یک ساعت تمیز کردند و به درستی دور انداختند. شاه گفت. مشخص نبود که از یک چنگال بزرگ استفاده شده است یا خیر.

اگرچه خانم جوکنویتز گفت کیک پخته شده است. شاه گفت این ماکارونی نپخته بود که از بسته بندی آن خارج شده بود و در میان چند روز باران نرم شده بود.

اداره پلیس در حال بررسی این موضوع است، آقای شاه گفت. این وزارتخانه بلافاصله به یک تماس تلفنی و یک ایمیل در روز پنجشنبه پاسخ نداد.

ام‌اس. جوکنوویتز گفت که سرانجام فهمید که کیک را چه کسی ریخته است و این یک رستوران نیست.

او گفت: “فقط می دانم که این یک تجارت نبود.” این یک اقامتگاه خصوصی بود و من از طریق فردی که خانواده را می شناسد با خانواده صحبت می کنم.

او از افشای اطلاعات بیشتر خودداری کرد و گفت که نمی خواهد منبع کیک مورد توجه ناخواسته قرار گیرد.

خانم “الان می خندم، اما خیلی کیک است.” یوکنویتز گفت. “امید من این است که کسی که این کار را انجام داده است به اندازه پخته شده کربوهیدرات نخورد.”

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما