به روز رسانی بزرگ برای دوستداران PUBG! Battlegrounds Mobile India اکنون در اندروید در دسترس است — لینک مستقیم را در اینجا بررسی کنید | اخبار فناوری

دهلی نو: غول کره جنوبی Krafton روز دوشنبه اعلام کرد که بازی ویدیویی Battlegrounds Mobile India (BGMI) اکنون برای دانلود در Google Play در دسترس است.

این شرکت توییت کرده است:

Battlegrounds Mobile India در حال حاضر فقط برای اندروید در دسترس است. در حال حاضر، این بازی در اپ استور اپل منتشر نشده است، بنابراین کاربران BGMI در آیفون و آیپد باید منتظر بمانند. اگرچه بازی برای دانلود در دستگاه‌های اندرویدی قابل دسترسی است، سرورهای BGMI اکنون از کار افتاده است و امکان اجرای بازی را غیرممکن می‌کند.

کرافتن روز جمعه اعلام کرد که مجوز مقامات هندی را برای از سرگیری عملیات بازی ویدیویی Battlegrounds Mobile India (BGMI) کسب کرده است.

آخرین آپدیت PUBG India: لینک مستقیم برای دانلود BGMI

این شرکت قصد دارد «به زودی» این عنوان را در بازار جنوب آسیا برای دانلود در دسترس قرار دهد.

شان هیونیل سون، مدیرعامل شرکت هندی: “ما از مقامات هند بسیار سپاسگزاریم که به ما اجازه دادند تا عملیات Battlegrounds Mobile India را از سر بگیریم. مایلیم از جامعه بازی های هندی خود برای حمایت و صبرشان در چند ماه گذشته تشکر کنیم.” Krafton هند در بیانیه ای اعلام کرد.

“ما مشتاقیم اعلام کنیم که Battlegrounds Mobile India به زودی برای دانلود در دسترس خواهد بود و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا شما را به پلتفرم خود بازگردانیم. ما متعهد به ارائه محصولات و خدمات استثنایی به کاربران خود در هند و فراتر از آن هستیم و مشتاقانه منتظریم به سفر خود با شما ادامه می دهیم.”

این اقدام کمتر از دو سال پس از آن صورت گرفت که دولت هند خیمه شب بازی کرافتن را برای ارائه PUBG در این کشور ممنوع کرد.

PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) توسط دولت هند در سال 2020 ممنوع شد

مطابق با بخش 69A قانون فناوری اطلاعات سال 2000، دولت هند موبایل PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) را به همراه 117 برنامه کاربردی چینی در سپتامبر 2020 ممنوع کرد و دلیل آن تهدیدی برای حاکمیت، یکپارچگی و دفاع هند بود.

در آن زمان، PUBG نزدیک به 33 میلیون کاربر در کشور داشت و به سرعت در حال گسترش بود.

راه اندازی مجدد PUBG Mobile در هند با نام جدید “PUBG Mobile India” برای اولین بار در نوامبر 2020 عمومی شد.

به منظور راه اندازی مجدد PUBG Mobile در کشور، استودیو PUBG و توسعه دهنده بازی های ویدیویی کره جنوبی Krafton، PUBG India Private Ltd را زیر نظر وزارت امور شرکت ثبت کردند.

در ماه می 2021، طبق گفته کرافتن، بازی BGMI منتشر خواهد شد. در 2 جولای برای گوشی های هوشمند اندروید و 18 آگوست برای دستگاه های iOS، این بازی در نهایت در دسترس قرار گرفت.

تعداد کاربران ثبت نام شده در BGMI تنها در یک سال از 100 میلیون نفر گذشت.

برنامه بازی BGMI بعداً توسط گوگل و اپل به دستور دولت هند از فروشگاه های اینترنتی مربوطه حذف شد.

گوگل و اپل بازی محبوب بتل رویال BGMI را از فروشگاه های اپلیکیشن مربوطه خود خارج کردند.

این ممنوعیت بر اساس بخش 69A قانون فناوری اطلاعات، 2000 بود.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما