بهترین بستنی وگان و دسرهای گیاهی بهتر می شوند

در دهه گذشته، از آنجایی که بستنی بدون لبنیات در بازار تجاری جایگاهی پیدا کرد، طعم آن محدود بود، بافت آن اغلب آبکی بود و طعم آن می‌توانست مشکوک باشد.

امروزه بسیاری از این بستنی ها صاف و خامه ای هستند. آنها می توانند مانند سرو نرم بچرخند و در قاشق های مخروطی وافل بسته بندی شوند. و گزینه‌های هر دو نسخه نرم و سخت بسیار بهبود یافته‌اند، زیرا شیرهای گیاهی و خامه‌هایی که برای تهیه آنها استفاده می‌شوند بهتر شده‌اند.

هانا دارنل در Morgenstern’s Bananas، یک فروشگاه سروهای نرم غیرلبنی که امسال در Lower East Side افتتاح شد، در ماه مه از خود فیلم گرفت که در حال امتحان یک فنجان سرو بادام زمینی نمکی بدون لبنیات و روی آن چکس کنجد برای ویدیوی TikTok است.

خانم گفت: «به اندازه سرو نرم معمولی خامه ای بود. دارنل، 26 ساله، که در ویلیامزبورگ، بروکلین زندگی می کند. من شوکه شدم. او گفت که از رژیم غذایی گیاهی استفاده نمی کند، اما از زمان انتشار آن ویدیو، سه بار به مغازه برگشته است.

به گفته انجمن غذاهای گیاهی، یک گروه تجاری که نماینده بیش از 350 شرکت غذای گیاهی است، فروش غذاهای گیاهی در ایالات متحده در سال 2020 افزایش یافت، زمانی که بیماری همه گیر باعث شد بسیاری از مردم بیشتر در مورد سلامت خود فکر کنند. بسیاری به خوردن بستنی غیرلبنی روی آوردند که در سال گذشته 437 میلیون دلار فروش داشت. فروشگاه‌هایی که صرفاً به بستنی‌های بدون لبنیات اختصاص داده شده‌اند، به دلیل اینکه آمریکایی‌ها رژیم‌های گیاهی را اتخاذ می‌کنند یا به دنبال دسرهایی می‌گردند که با آلرژی‌ها و محدودیت‌های غذایی آنها سازگار باشد، افزایش یافته است.

جولی امت، معاون بازار و توسعه انجمن تجاری گفت: صنعت همچنان در حال رشد است، اما با سرعت کمتری. همکار او Linette Kwon، تحلیلگر داده، اضافه کرد که بهبود در شیرهای گیاهی – به ویژه شیر جو دوسر که خامه تر است و شیرینی طبیعی دارد – راه را برای بستنی بدون لبنیات با طعم بهتر باز کرده است.

مغازه های جدید از انواع شیرها – مانند بادام، نارگیل، سویا یا بادام هندی – برای بستنی های خود استفاده می کنند. به عنوان مثال شیر سویا نسبت به سایر شیرهای گیاهی پروتئین بیشتری دارد و بافت نرم تری تولید می کند. شیر بادام هندی مانند شیر جو دوسر خامه ای است.

تحقیقات مصرف‌کننده از گروه تجاری همچنین نشان داد که افرادی که رژیم‌های گیاهی یا گیاهخواری نمی‌خورند، تمایل دارند مارک‌هایی را ترجیح دهند که از عبارت “بر پایه گیاهی” برای توصیف جایگزین‌های بستنی لبنی استفاده می‌کنند. امت گفت. او گفت که اصطلاح “وگان” می تواند قطبی کننده باشد.

برای افراد مبتلا به آلرژی های غذایی متعدد، فروشگاه هایی مانند Vaca’s Creamery در شیکاگو بر روی مواد تشکیل دهنده و کاهش آلودگی متقابل با آلرژن ها تمرکز می کنند.

دیلن ساتکلیف که صاحب این تجارت به همراه شریک خود، ماریانا مارینیو است، گفت: «این یک فضای امن است. مردم مجبور نیستند به دلیل آلرژی یا محدودیت های غذایی مراقب کمر خود باشند.

این زوج دومین مکان خود را اواخر سال گذشته افتتاح کردند. بین هر دو فروشگاه، حدود 150 گالن در هفته – که بیشتر آن با شیر جو دوسر درست می شود – با طعم هایی مانند وانیل، شکلات، تاهینی، لیمو، توت فرنگی با روغن زیتون و زغال اخته با اسطوخودوس تولید می کنند.

همه 20 تایپینگ آنها در داخل ساخته می شوند و بسیاری از آنها برای افرادی که حساسیت غذایی دارند طراحی شده اند. محبوب‌ترین آنها عبارتند از میسو کارامل، پوسته سخت شکلاتی، لقمه‌های براونی بدون گلوتن و مخروط‌های وافل که طعمی شبیه چورو دارند که با دارچین و کره آفتابگردان درست شده‌اند.

در بیکرزفیلد، کالیفرنیا، جایی که مزارع لبنیات زیادی وجود دارد، آلخاندرو اوکامپو در ماه آوریل پس از اینکه متوجه شد جایی برای او و دختران دوقلویش، آدالین و بلن، وجود ندارد، مغازه بستنی وگان خود را باز کرد تا دسرهای منجمد را تهیه کنند. رژیم غذایی گیاهی آنها

آقای می‌گوید: «این طعنه‌آمیز است که ما یک خامه گیاهی در وسط کالیفرنیا داریم. اوکامپو، مالک Double O Creamery.

او از خامه های وگان ساخته شده با جو دوسر و شیر نارگیل برای ساخت طعم های بستنی مانند وانیل، شکلات، توت فرنگی و نعناع استفاده می کند. این پایه به از بین بردن طعمی که بستنی های گیاهی اغلب دارند کمک می کند. او همچنین با گزینه هایی مانند وانیل مکزیکی، میوه شور و هورچاتا به میراث خود ادای احترام می کند.

مانند بسیاری دیگر از فروشگاه های اسکوپ وگان، Mr. Ocampo’s مخلوطی را به بستنی خود اضافه نمی کند، بنابراین افراد مبتلا به آلرژی می توانند افزودنی های خود را انتخاب کنند – تاپینگ هایی مانند شکلات یا چیپس خرنوب.

در حالی که این خوراکی های گیاهی نسبتا جدید هستند، اما می توانند خاطراتی مشابه بستنی های سنتی ایجاد کنند.

در Creamy Spot، در آتلانتا، که در ماه مارس به‌عنوان یک پنجره روباز با صندلی در فضای باز افتتاح شد، وندی گلدینگ با استفاده از پایه‌ای ساخته شده از بادام هندی و جو دوسر، طعم‌های خامه‌ای و نوستالژیک مانند براونی با موج‌های کاراملی و کفشدوزک هلو با کرامبل ایجاد می‌کند. شیر . حدود 15 تلاش طول کشید تا روی مخلوطی که اکنون استفاده می کند فرود بیاید.

ام‌اس. گلدینگ همچنین با مزارع متعلق به اقلیت‌های محلی همکاری می‌کند تا میوه‌ها را در فصل بهار دریافت کند.

خانم گفت: “من واقعا دلم برای بستنی تنگ شده بود.” گلدینگ، که از رژیم غذایی گیاهی استفاده می کند. او اضافه کرد که کسب و کار جدید او “بدون فکر بود.”

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما