مشاوره سئو چیست؟ مشاوره رایگان سئو مشاور حرفه ای سئو

به طور کلی، سئو خارجی غیرمستقیماً تاثیری بر رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ندارند؛ اما باعث افزایش ترافیک وب سایت شما از طریق لینک سازی می‌شوند و این امر نیز می‌تواند بهبود رتبه سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل به همراه داشته باشد. به هر حال، تأثیر سئو خارجی بر رتبه سایت شما به عوامل دیگری نیز بستگی دارد؛ به عنوان مثال، کیفیت محتوای سایت شما و بهبود تجربه کاربری وب سایت شما هم از عوامل مهم در بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است. بهتر است بدانید که گوگل از لینک‌سازی خارجی به عنوان یکی از شاخص های مهم در ارزیابی کیفیت و اعتبار سایت ها استفاده می‌کند. به عنوان مثال، لینک‌هایی از سایت‌های با اعتبار بالا و با محتوای مرتبط به سایت شما، می‌توانند به تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل داشته باشند.

با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است. برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. معمولاً تسنیمو نه به‌عنوان یکی از بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران بلکه به‌عنوان یک سرویس‌دهنده درزمینه رپورتاژ شناخته می‌شود و از قضا رپورتاژهای بسیار باکیفیتی هم برای کاربران سایت خود ارائه می کند.

سئو تکنیکال یا همان فنی به تمامی جوانب فنی یک وب سایت می پردازد و مواردی همچون هاست، سرعت وب سایت، نقشه ایکس ام ال، ربات و همچنین ده ها استراتژی دیگر که می توان در این سئو پیاده سازی شود. سئو فنی این امکان را به موتورهای جستجو خواهد داد تا کیفیت وب سایت شما را در زمانی که به سایتتان قرار است هدایت شوند، ارزیابی کنند. تولید محتوای ارزشمند شما کمک شایانی به بهبود رتبه شما خواهد کرد ، اما عموما صاحبان کسب و کارها با تولید محتوا آشنا نیستند.آموزش تولید محتوای حرفه ای را توسط تیم میلان استودیو تجربه خواهید کرد. فرین آکادمی فعالیتش را نزدیک به 5 سال پیش و با نام “مدیران سایت” آغاز کرد. عمده فعالیت این مجموعه که توسط  مسعود الوهیمی راه اندازی شد، در ابتدا صرفا ارائه خدمات سئو و آموزش سئو بود. اما به مرور و با افزایش گستره برند نام مدیران سایت، افزایش شرکت کنندگان در دوره های آموزش سئو و افزایش اعتبار آنها، به ارائه خدمات دیگری مثل فروش بک لینک، سوشیال سیگنال و… هم پرداختند.

تقویم محتوایی به طور مستقیم نحوه و زمان قراردهی مطالب یا محتواها را تعیین می­نماید. مدت زمان بهینه سازی و سئو سایت ارتباط مستقیم با تعرفه و قیمت تعیین شده از طرف شرکت مشاوره SEO دارد. اساسا بودجه اختصاص داده شده به  سئو و بهینه سازی سایت به دلیل پایدار بودن و جذب بالای کاربران بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی، نوعی سرمایه گذاری بلند مدت به شمار می­رود. بررسی نکات پیاده سازی و استفاده در موتورهای جستجوگر همچون گوگل، بینگ، یاهو و… در دسته عوامل موثر جهت کسب امتیاز از گوگل به شمار می‌رود که یک مشاور باتجربه  سئو به خوبی می­تواند این نوع تکنیک­ها را به مرحله اجرا برساند. اساسا فرآیند بهینه سازی سایت الزامی است که به طور ممتد و مستمر انجام شود تا گوگل وب سایت مورد نظر را معتبر و با ارزش شناسایی کند.

واقعیت این است که اینفوگرافیک‌ها آنطورکه در گذشته کارایی داشته‌اند دیگر ندارند. اما همچنان به عنوان یک استراتژی ساخت لینک موثر می‌توان از آنها استفاده کرد. در واقع، وقتی به انواع محتوایی که بیشترین لینک‌ها را ایجاد می‌کنند، نگاهی بیاندازیم، اینفوگرافیک‌ها در رتبۀ خوب و بالایی ظاهر می‌شوند. مانند هر محتوایی که منتشر می‌کنید، باید اینفوگرافیک خود را به صورت استراتژیک تبلیغ کنید و برای انجام این کار، توصیه می‌شود از یک استراتژی به نام “Guestographics” استفاده کنید. Guestographics درواقع یک اینفوگرافی مهمان است که به هدف همکاری برندها با یکدیگر از آن استفاده می‌شود. خب، حالا فرض کنید همان وب‌ سایت دوباره به شما لینک می‌دهد و دوباره و دوباره.

بک لینک‌های باکیفیت قطعا از وب سایت‌های معتبر می‌آیند
این مفهوم به عنوان “Domain Authority” یا اعتبار دامنه شناخته می شود. اساساً، هرچه یک سایت دارای اعتبار بیشتری باشد، می تواند اعتبار بیشتری را به سایت شما، از طریق لینک، منتقل کند. در این میان ما میتوانیم با مشاوره سئو به کاربران محترم در بالا رفتن رتبه سایت شما آموزشهای لازم را ارئه دهیم . افزایش رتبه سایت ها برای مالکین کسب و کارهای آنلاین بسیار حائز اهمیت میباشد . همانطور که می دانید سایت همیار وب منابع زیادی را برای ساخت بک لینک دارد.

خدمات سئو وردپرس یا سایت هایی که با زبان های دیگه طراحی شده اند تقریبا مشابه هم بوده و یکسری تفاوت های جزئی دارند . تحلیل رقبا یکی دیگر از خدمات سئو ارائه شده در مسیر سئو میباشد با تحلیل رقبا میتوان یافت که رفتار آن ها در کلمات مختلف چگونه است و با تحلیل رفتار آن ها میتوان از کلمات مربوطه پیشی گرفت. با استفاده از این روش مشتری احساس بی اعتمادی نمی کند و شما هم می توانید تبلیغات مستقیمی را انجام دهید و نیازی به پنهان کاری ندارد.

همانطور که بیان شد مشاوران سئو جدیدترین و اصولی‌ترین تکنیک‌های کاربردی را در زمینه بهبود رتبه و جایگاه کلمات سودآور کسب و کار، در اختیار شرکت‌ها و اشخاصی که به تخصص آن ها نیاز دارند قرار می دهند. سئو و بهینه‌سازی سایت‌های فروشگاهی با دیگر پلتفرم‌ها کاملا متفاوت است. اگر نمی‌دانید که صفحه اصلی سایت شما سئو شده است یا نه، بدون معطلی تا انتها این مطلب را بخوانید. سئو داخلی یا درون صفحه در واقع به کنترل مستقیم کدها و یا محتویات یک وبسایت می گویند که شامل همه متن ها، تصاویر، پیوند و غیره می شود.

افزایش ورودی گوگل ارزان

پس از تمامی صحبت های بالا به این سوال می رسیم که برای سایتمان رپورتاژ رد کنیم یا نه؟ همانطور که گفتیم، رپورتاژ می تواند به بهبود رتبه در گوگل کمک کند و در مقابل آن باید لینک هایی را که در رپورتاژ استفاده می کنید نوفالو باشد. امروزه اکثر وب سایت ها برای بهبود رتبه خود از رپورتاژ استفاده می کنند و ویکی دمی نیز با این کار موافق است. شما هر دو ماه یا سه ماه می توانید 1 الی 2 رپورتاژ برای وب سایت خود بدهید. این نوع رپورتاژ اکثرا در وب سایت های خبری منتشر شده و محتوا آن معرفی خدمات و یا محصولات می باشد. غیر مستقیم بودن این رپورتاژ اولویت کمتری دارد و بیشتر بر روی معرفی محصول تمرکز می کند. فرض کنید شرکت ایکس یک محصول جدید را به بازار عرضه کرده و شما باید در مورد این محصول رپورتاژ آگهی تهیه کنید.

اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند. برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید. مشاوره سئو سایت دی ام روم با هدف بهینه سازی رتبه و جایگاه وب‌سایت‌ها در نتایج جستجو و به جهت حداکثر رساندن بازدهی کسب و کارها راه‌اندازی شد. یک مشاور سئو باتجربه و متخصص، می‌تواند جدیدترین و بهترین تکنیک‌های پولساز و سودآور حوزه کسب و کار را به ما معرفی کند. با کمک خدمات مشاوره سئو سایت اصولی، می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از رقبای خود پیشی بگیرید و زمان و هزینه خود را روی مسائل مهم‌تری از وبسایت  متمرکز کنید. بک لینک ها مهم ترین عوامل موفقیت یا شکست یک وب سایت هستند و اگر استراتژی لینک دهی اولیه و مناسبی در سایت خود داشته باشید، به راحتی می توانید جای رقبای خود را بگیرید.

دریافت رتبه بالا در نتایج جستجو گوگل و ارائه محتوای منحصر به فرد و جذاب اولین و مهم­ترین هدف متخصصان و مشاوران سئو سایت می­‌باشد. پس از طراحی سایت باکیفیت، ایده‌­آل و متناسب با زمینه فعالیت کارفرما حال نوبت به بهینه سازی سایت می‌­رسد. با دریافت مشاوره آنلاین سئو قبل از استفاده از خدمات سئو شرکت های معتبر سئو مانند دی ام روم به راحتی با تکنیک­‌ها و ترفندهای متخصصان سئو آشنا می‌شوید و سطح تخصص و حرفه­‌ای بودن مشاور سئو سایت را تشخیص می­‌دهید. یک مشاور سئو سایت خوب باید بتواند که از تمامی ابعاد سایت را بهینه کند.

شرکت سئولب آقای حسینی، یک آزمایشگاه سئو هست که در کنار یادگیری سئو میتونی از خدمات اون هم استفاده کنی. یکی از بهترین امکاناتی که این شرکت در اختیار شما قرار میده استفاده از مشاوره سئو قبل از سفارش هست تا بتونید نیاز خودتون رو پیدا و طبق اون بهترین انتخاب رو داشته باشید. از جمله خدمات این مجموعه عبارت است از تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، سئو سایت، برنامه نویسی، طراحی اپلیکیشن و… . علاوه بر اینها، سئو اکسپرت در وبلاگ خودش مقالات آموزش سئو هم منتشر می‌کند. علت این پدیده ان است که او میترسد دیگر سئوکاران متوجه این روش شده و نان کسب و کارش تبدیل به اجر شود.

خب فرض می‌کنیم شما لینک پروفایل سایت ایکس فیتنس را از یک بک لینک بررسی می‌کنید و متوجه می‌شوید که خیلی از لینک‌های آن‌ها از پادکست‌ها نشات می‌گیرد. برای مثال افراد آن شرکت در پادکست‌های دیگران به عنوان مهمان ظاهر می‌شوند. دقیقاً به همین ترتیب شما یک لیست خوب از مکان‌هایی دارید که می‌توانید برای دریافت بک لینک به آن‌ها بروید. بدیهی است که باید با افرادی که این پادکست ها را اجرا می کنند تماس بگیرید و خود را به عنوان مهمان معرفی کنید.

در صورت نبود دانش و تخصص کافی فقط چالش­ و مشکلات در روند بهینه سازی سایت افزایش می­‌یابد و درصد شکست نیز بالا خواهدرفت. به همین سبب وجود یک مشاور حرفه ای سئو و کاردرست در بازه زمانی بلند مدت می‌تواند احتمال کسب رتبه­‌های بالا در گوگل افزایش دهد. یک مشاور حرفه‌ای سئو الزامی است که استفاده از ابزارها، سیستم­های تولید محتوا مناسب و نکات ضروری در ساختار اصلی بهینه سازی سایت را به درستی بشناسد تا به عنوان تکنیک­های موثر در افزایش نرخ کلیک و کاهش نرخ پرش از آنها استفاده نماید.

سایتهای با اتوریتی بالا برای بک لینک و رپورتاژ و کامنت

یعنی اینطور نباشد که بک لینک ها را در همه پیج های یک وب سایت قرار دهید. هدف آژانس و آکادمی دی ام روم این است که با مشاوره و همراهی درست، بتوانید از تمام پتانسیل‌های فضای دیجیتال برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. از سوی دیگر متخصصانی را آموزش دهیم که با نتایج ارزش‌ آفرین و قابل‌ تحسین، فضای قابل اعتمادتری در اکوسیستم دیجیتال ایران خلق کنند. همچنین با آنالیز عملکرد و شیوه بهینه سازی رقبا و ارائه گزارش دقیق به کارفرما به بهتر شدن سئو سایت بسیار کمک می­کند. کارشناسان متخصص تیم سئو Dmroom کاربران و مخاطبان هدف را پس از جمع آوری اطلاعات و انجام اقدامات لازم به خوبی تشخیص می­‌دهند. همچنین تعیین و شناخت مخاطبان و کاربران هدف از عوامل موثر در تحقیق کلمات و عبارات کلیدی و نوع تولید محتوا است.

به همین خاطر برای یافتن بهترین مشاور سئو، تحقیق کنید و سابقه کاری وی را بررسی نمائید و به خاطر داشته باشید که تبدیل شدن به یک متخصص سئو بیش از هر چیز دیگری نیاز به تجربه دارد. بنابراین هر چه مشاور سئو در اجرای پروژه های مختلف سئو تجربه بیشتری داشته باشد، سایت شما سریع تر به نتیجه مطلوب خواهد رسید. یک مشاور حرفه ای سئو باید کسب و کار شما و ویژگی های آن را به خوبی بشناسد و درک کند که چه کلمه کلیدی برای شما پولساز بوده و با کدامیک باید وبسایت خود را رشد دهید. هنگامی که مشاور سئو به درک خوبی از مدل کسب و کار شما برسد, کلمات کلیدی هدفمند را برای کسب و کارتان بهتری پیدا می کند و با شناسایی آن ها و پیاده سازی استراتژی مناسب در این زمینه می تواند رشد بهتری را برای سایت شما به ارمغان آورد. در واقع، سئو سایت فروشگاهی می‌تواند نتایجی مانند بهبود رتبه‌بندی در گوگل، جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و افزایش درآمد را به دنبال داشته باشد.

از بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی گرفته تا ساخت لینک های داخلی و گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط . بله، خدمات سئو خارجی به طور معمول جداگانه محاسبه می شود و بر اساس نیازهای پروژه و شرایط کارفرما تعریف می شود. بنابراین، هزینه خدمات سئو خارجی بستگی به نوع کار، تعداد ساعات کاربردی و تعداد توسعه‌دهندگان و کارشناسانی که برای پروژه استخدام می شوند، دارد. همانطور که می‌­دانید مشاوره سئو و بهینه سازی سایت در دسته امور کاملا تخصصی قرار دارد که علاوه بر استعداد و دانش نیاز به تجربه زیاد دارد.

بنابراین یکی از مراحل اصلی سئو سایت فروشگاهی بهبود تجربه کاربری و مخصوصا فرایند فروش در سایت فروشگاهی است. اینکه فرایند فروش ساده باشد و کاربر بتواند با چند کلیک به راحتی خرید خود را نهایی کند، در ماندگاری و در نهایت سئو سایت موثر است. قبل از شروع عملیات سئو، نیاز است تا اصول سئو تکنیکال در سایت فروشگاهی پیاده سازی شود. این اصول شامل بهینه سازی URLها، مرتب کردن صفحات دسته بندی و تگ ها، رفع ارورهای سرچ کنسول، مرتب سازی و حذف صفحات 404 و از همه مهمتر بهبود سرعت سایت است. با بهبود رتبه های سایت فروشگاهی شما در نتایج جستجو، تعداد بازدیدکنندگان سایت شما افزایش می‌یابد و می‌تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کند. نوین علاوه بر خدمات سئو، در حوزه آموزش های تخصصی هم نیمچه فعالیتی دارد و گاها دوره های آموزشی منتشر میکند.

نکته‌ای که در این میان مطرح می‌شود این است که هر بک لینکی نمی‌تواند چنین کاری را برای سایت شما انجام دهد. بلکه این لینک حتماً می‌بایست از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد و الگوریتم‌هایی که برای طراحی آن مورد استفاده قرارگرفته‌اند کاملاً حرفه‌ای باشند. بک لینک‌ها نباید الگوریتم‌های ساده داشته باشند بلکه می‌بایست از الگوریتم‌های چند لایه در طراحی آن‌ها استفاده‌شده باشد تا بتوانند بهترین بازدهی را برای سایت شما به ارمغان آورند. پیشنهاد می‌کنیم به‌هیچ‌عنوان برای دریافت این خدمات به سراغ افرادی که در اینستاگرام اقدام به فروش بک لینک می‌کنند نروید و برای سایت خودتان چنین ریسکی را نکنید. اساسا کارشناس سئو بر اساس هدف گذاری­‌های اولیه جوانب مختلف دریافت خدمات کاربران را مورد بررسی قرار می­‌دهد و مطابق با روند عملکرد رقبا، وب سایت را به روز رسانی می­‌کند.

پس از آن خدمات و محصولات شما را بررسی کرده و با همه این اطلاعات رپورتاژ آگهی مناسبی را برای کسب و کارتان تولید می کنند. وجود یک تیم حرفه ای این اطمینان را به شما می دهد که از تاثیرگذار بودن رپورتاژتان اطمینان کامل داشته باشید. گوگل و دیگر موتورهای جستجوی اصلی، بک لینک‌ها را یک فاکتور تعیین کننده برای رتبه‌بندی در نظر می گیرند. صفحاتی که تعداد بک لینک بالایی دارند، معمولاً در رتبه‌بندی بالایی در موتورهای جست و جو قرار می‌گیرند. تا این جای کار ما سعی کردیم در رابطه با انواع مختلف بک لینک ها اطلاعات مختلفی را در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید هنگام خرید بک لینک از تسمینو و سایت های دیگر بتوانید با دیدی بازتر اقدام به خرید انواع مختلف بک لینک ‌ها بکنید. اما از این‌ جا به بعد ما قصد داریم که در رابطه با اهمیت خرید بک لینک ها برای شما صحبت نماییم.

تغییر وضعیت ناوبری
خرید ورودی گوگل
با عرض سلام خدمت تمامی عزیزانی که مطالب ما رو همیشه دنبال می کنند. در این نوشته میخوام در مورد خرید ورودی گوگل برای سایت و خرید بازدید برای سایت مطالبی رو مطرح بکنم. چون شرح این موضوع به مقدار زیادی پیچیده و مفصل هست، بایستی این نوشته رو به صورت مو به مو و کامل بخونین تا متوجه داستان بشین.

تبریک میگم به خودم که با یک تصمیم درست و سپردن طراحی سایت آرایشگاهم به شما، الان در بهترین جایگاه ممکن در نتایج قرار دارم و به خوبی آگاهم که طراحی حرفه ای شما در این جایگاه بی تاثیر نبوده است. یک مشاور سئو باید شما را آگاه سازد که کاربر برای رفع نیاز خود چه عباراتی را جستجو می‌کند. یکی از نکاتی که می‌بایست در هنگام انتخاب مشاوره سئو در نظر داشته باشید این است که کدام شرکت و با چه رزومه‌ای این وظیفه را برعهده می‌گیرد. بک لینک همان لینکی است که یک سایت دیگر به سایت شما میدهد، مثلا در رایامارکتینگ ما بیایم به سایت شما لینک دهیم. برای سایت شما این لینک یک لینک خارجی یا بک لینک محاسبه می شود و اثر مثبت بر سئوی سایت شما دارد.

  • بک لینک یا به انگلیسی backlink به نوعی از لینک ها گفته می شود که از یک سایت برای سایت دیگر فرستاده می شود.
  • یک مشاور حرفه ای سئو باید کسب و کار شما و ویژگی های آن را به خوبی بشناسد و درک کند که چه کلمه کلیدی برای شما پولساز بوده و با کدامیک باید وبسایت خود را رشد دهید.
  • در ادامه هر یک از این سرویس‌دهنده‌ها و خدمات آن‌ها را خیلی مختصر مورد بررسی قرار می‌دهیم.
  • افرادی که برای دریافت سوالات خود به گوگل مراجعه می‌کنند یا قصد دارند از طریق سایت‌های منتخب گوگل خرید خود را انجام دهند، می‌خواهند بدون فوت وقت به درخواستشان پاسخ داده شود.
  • حضور در فضاهایی مثل ترب یا ایمالز نیز علاوه بر تاثیر مستقیم در دیده شدن و فروش محصولات فروشگاهی، به برندینگ سایت نیز کمک می کند.

از نکات بسیار مهم در استفاده از خدمات مشاوره سئو سایت دریافت خدمات مختلف از شرکت با تجربه و متخصص است. در نظر داشته باشید بعضی شرکت‌ها تنها در زمینه بازاریابی یا بهبود سئو داخلی خدمات ارائه می­‌دهند. به همین منظور یکی از وظایف متخصص مشاوره سئو ارائه روش­ و شیوه‌­های مناسب با کاربران است. اساسا پایداری یک وب سایت موفق و ثبات رتبه‌ه­ای در گوگل ارتباط مستقیم با رضایت و تعامل کاربران دارد. به عنوان مثال استفاده از کلمات کلیدی و عبارات پرتکرار جستجو شده توسط کاربران در صفحات مختلف، سبب شناسایی موضوع محتواهای سایت توسط گوگل می­شود و از موثرترین عوامل در افزایش رتبه سایت و نرخ کلیک به شمار می­رود.

افرادی که برای دریافت سوالات خود به گوگل مراجعه می‌کنند یا قصد دارند از طریق سایت‌های منتخب گوگل خرید خود را انجام دهند، می‌خواهند بدون فوت وقت به درخواستشان پاسخ داده شود. پس اگر بهینه‌سازی سرعت سایت را جدی نگیرید، مراحل دیگر سئو صفحه اصلی هیچ کاربردی نخواهند داشت. برای بالا بردن سرعت صفحات سایت و به‌ویژه صفحه اصلی، نکات زیر را در نظر بگیرید. با جستجو اغلب کلمات مربوط به حوزه سئو، احتمالا در گوگل با سایت سئوکار برخورد میکنید و خب این همان دلیلی است که در مقاله معرفی بهترین شرکت های سئو، نام سئوکار را آورده ام. طبق اطلاعاتی که در وب وجود دارد، شرکت سئوکار فعالیتش را در ابتدا از یک تحقیق دانشگاهی آغاز کرد و به مرور به یک شرکت تجاری تبدیل شده و اقدام به ارائه خدمات سئو در وب فارسی کرد.

خرید بک لینک معتبر

پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند . برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید . یکی از مواردی که کمک می‌کند بتوانید این رتبه را برای سایت خود ارتقا ببخشید استفاده از بک لینک‌ها است.

علاوه بر این اگر این نوع از بک لینک‌ها در یک وبسایت معتبر ساخته شوند، میتوانند تاثیر سریع‌تری نسبت به رپورتاژ آگهی داشته باشند. در قسمت قبلی گفتیم که از نظر گوگل خریداری کردن بک لینک ها یک تخلف محسوب می شود. با این حال بسیاری از سایت ها برای خرید و تهیه بک لینک اقدام می کنند و هیچ مشکلی هم برای آنها پیش نمی آید. باید بگوییم که این موضوع ناشی از کیفیت بالای بک لینک خریداری شده و اعتبار سرویس دهنده آن است.

برای پاسخ توجه داشته باشید که گوگل در هر دقیقه 3.8 میلیون سرچ انجام می دهد. متاسفانه گوگل هنوز منابع کافی برای تشخیص این روش را نداشته و به همین علت است که فعلا آن را پنالتی نمی کند. تشخیص این روش واقعا کاری ندارد، اما برای گوگل خیلی منابع نیاز دارد که این منابع نیز منوط به هزینه زیادی است که با توجه به حجم ریکوئست ها گوگل نمی تواند آن را تامین کند.

از این رو  کسب و کاری زنده است که یک وب‌سایت پویا داشته باشد و کلمات کلیدی مرتبط با آن کسب و کار، در بین رتبه‌های اول گوگل دیده شود. امروزه رقابت برای بهبود سئو سایت اینترنتی بسیار زیاد بوده و به همین خاطر بدون اینکه بدانید رقبای شما در حال پیاده سازی چه استراتژی هستند، تهیه و تدوین استراتژی مناسب برای سایت شما دشوار خواهد بود. یک مشاور سئو به شما کمک می کند تا مسیر درست موفقیت را در زمینه سئو سایت خود انتخاب کنید که در ادامه به مهمترین وظایف مشاور سئو خواهیم پرداخت. لینک‌سازی درست و اصولی به شرطی که هیچ یک از قوانین گوگل نقض نشود یکی دیگر از تاثیرگذارترین مرحله‌های سئو صفحه اصلی سایت است. شما می‌توانید کلمات انکر تکست صفحات مرتبط داخلی را در متن صفحه اصلی بکار برده و از انکرتکست‌های مهم در فوتر صفحه اول سایت استفاده کنید.

همانطور که مشخص است، بک لینک های باکیفیت بالا دارای ویژگی‌های کلیدی یکسانی هستند. لینک‌های داخل متن مانند آن‌هایی که در رپورتاژ آگهی ساخته میشوند از ارزش بالایی نسبت به لینک‌هایی که در سایدبار یا فوتر سایت قرار دارند، برخوردار میشوند. اگر در حال اداره یک سایت هستید حتماً از ضرورت داشتن بک لینک برای سئوی آن اطلاع دارید. قطعاً می‌دانید که این بک لینک‌ها و کیفیت آن‌ها در بهبود رنک سایت شما و ارتقا آن تا چه اندازه از اهمیت برخوردار هستند. در این نوشتار تعدادی از بهترین سایت فروش بک لینک در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. امروه از صفر تا صد بهینه سازی سایت در حیطه وظایف مشاور سئو بوده و با توجه به افزایش رقابت بین سایت ها برای کسب رتبه و موقعیت بهتردر گوگل، تقاضای صاحبان سایت برای کمک گرفتن از مشاور سئو نیز افزایش یافته است.

استفاده کردن از کلمات کلیدی مترادف که مرتبط با هدف سایت شما است و کلمه کلیدی اصلی مورد نظر در ابتدای عنوان صفحه اصلی، سایت شما را زودتر از حد معمول به رتبه یک گوگل می‌رساند. اگر یک نرم افزار، محصول فیزیکی، خدمات مشاوره یا هرچیزی که ارزش خریدن را داشته باشد تولید می‌کنید، به راحتی می‌توانید آن را به ده‌ها بک لینک با کیفیت بالا تبدیل کنید. چطور؟ با ارائۀ رایگان محصول خود به بلاگرها.وبلاگ نویسانی را پیدا کنید که در حوزۀ تخصصی شما فعالیت می‌کنند و ممکن است به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه‌مند باشند. برای مثال اگر یک محصول مشاوره‌ای یا آموزشی می‌فروشید که به مردم آموزش می‌دهد چگونه خودشان صابون بسازند، مواردی مانند صابون سازی، ساخت صابون در خانه و غیره را در گوگل جست و جو کنید.

توجه نمایید که موتور های جستجو معمولاً تعداد لینک‌ های موجود در یک صفحه را بطور کامل بررسی می‌کنند تا متوجه شوند آیا آن صفحه از اهمیت و محبوبیت بالایی برخوردار می باشد یا خیر تا بتوانند از این طریق رتبه های سایت را مشخص نمایند. الگوریتم گوگل بر اساس منطق می‌باشد و اگر صفحه‌ای به یک صفحه دیگر پیوند داده شود گوگل این را به‌ عنوان یک نکته مثبت مشاهده می کند. فرض ما روی این موضوع می‌باشد که هر چه یک وب‌سایت بک لینک های بیشتری داشته باشد جایگاه آن در زمینه نتایج گوگل بسیار بهتر و مناسب‌تر خواهد بود و سئو سایت شما را بهتر خواهد کرد. بدیهی است که نوع طراحی و دیزاین سایت اولین عنصر موثر در بهبود تجربه کاربری است.

بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید. در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت .

بک لینک ها را می توان نشانه ای از اعتماد سایر وب سایت ها و کاربران نسبت به یک سایت عنوان کرد. برای همین هم هست که این مولفه برای الگوریتم موتورهای جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است. چون آنها به سرچ انجین ها این سیگنال را می دهند که مطالب و محتوای صفحات این سایت به حدی خوب بوده است که دیگران به آن رفرنس داده اند. پس در واقع به کمک بک لینک ها شما یک مسیر ایجاد می کنید و به گوگل کمک میکنید از طریق آنها صفحه های جدید و خوب را بیاید.

وب سایت هایی که رپورتاژ آگهی را منتشر می کنند از بازدید های بالایی بر خوردار هستند مثل سایت های خبری. افزایش بازدید های وب سایتتان به وسیله رپورتاژ، برابر با افزایش ترافیک سایت است که به بهبود رتبه سایت نیز منجر می شود. رپورتاژ آگهی ترکیبی از دو واژه Advertisment و Editorial می باشد که به نوعی از آگهی گفته می شود که در قالب مقاله و گزارش تولید شده است و در نگاه اول کاربران، به صورت تبلیغات دیده نمی شود.

پیشنهاد می‌کنیم که همیشه یک مشاور حرفه ای سئو در کنار کسب و کار خود داشته باشید. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید. انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد.

در دنیای ارتباطات و اطلاعات امروزی، تجارت الکترونیک بر پایه سایت‌های فروشگاهی و فروشگاه‌های آنلاین در حال رشد و توسعه است. از این رو می‌توان گفت با افزایش رقابت در این صنعت، سئو کردن سایت فروشگاهی یکی از مهمترین عوامل موفقیت و دیده شدن سایت‌های فروشگاهی در نتایج موتورهای جستجو (مثل گوگل) و افزایش قدرت بازاریابی و فروش آنها است. اگر شما هم به عنوان یکی از صاحبان کسب و کار در فروشگاه‌های آنلاین به دنبال دیده شدن محصولات خود و برندینگ هستید بهتر است تا پایان این صفحه با من همراه باشید. در این صفحه به بررسی اصول و روش‌های مرتبط با سئو سایت‌های فروشگاهی و نکات سئو سایت فروشگاهی پرداخته و راهکار‌هایی برای بهبود رتبه‌بندی و جذب ترافیک بیشتر به سایت شما ارائه میکنم. در دنیای مدرن امروز، عدم نمایش کسب و کار در صفحه اول گوگل برابر خواهد بود با شانس کمتر برای بازدهی بیشتر سرمایه.

این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند. خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. انتخاب عنوان درست برای صفحه اصلی سایت، کاربران را متوجه می‌کند که با کلیک بر روی سایت، با چه اطلاعاتی روبرو می‌شوند و تا چه حد موضوع سایت شما می‌تواند به نیازهایشان پاسخ دهد. همچنین یکی از راه‌های نشان دادن موضوع سایت به گوگل، ۶۰ کاراکتری است که باید برای عنوان انتخاب کنید.

همچنین با استفاده از بهترین و به روزترین تکنیک­‌ها جهت اجرا سئو داخلی، خارجی و تکنیکال می‌­تواند بهینه سازی سایت را به سرعت انجام دهد. ارائه پلن­‌های مختلف برای استفاده بهینه از هزینه و زمان هم در دسته وظایف بسیار مهم مشاور سئو حرفه‌­ای قرار دارد. اساسا دریافت خدمات مشاوره سئو در راستای اهداف کسب و کار و پاسخگویی صحیح به نیاز کاربران انجام می­‌شود.

ابتدا، صفحات وب، منابع یا مشاغلی را پیدا کنید که منسوخ شده‌اند یا نام‌هایشان تغییر کرده و سپس، سایت‌هایی را پیدا کنید که هنوز به این منابع قدیمی لینک می‌دهند. در نهایت، به مدیران و ادمین‌های این سایت‌ها ایمیل می‌زنید تا به آن‌ها اطلاع دهید که به چیزی قدیمی و غیر قابل استفاده لینک می‌دهند و می‌توانید محتواها و پست‌های خود را به عنوان جایگزین پیشنهاد دهید. طبق گفته متخصصین سئو بک لینک های یک سایت نشان دهنده اعتبار آن سایت در وب و در بین رقبایش است.

هنگامی که گوگل از این کمپین، رپورتاژ آگهی با خبر شد، آن وب سایت و تمام وب سایت هایی را که در آن رپورتاژ منتشر کرده بودند را جریمه کرد. در آن زمان وب سایتی به محتوای فروش گل در انگلستان طراحی شد که کمپین بزرگ رپورتاژ را راه اندازی کرد و اختلال بزرگی را در نتایج پیج رنک گوگل به وجود آورد. در این رپورتاژ ها لینک هایی قرار گرفته بود که همگی با انکر تکست های Exact Match سئو شده بودند تا بتوانند بهترین نتایج را در رتبه بندی گوگل کسب کنند.

دقت کنید هر چقدر اعتبار و رتبه سایتی که از آن بک لینک دریافت می کنید بالاتر باشد آنگاه تاثیرات مثبت ان بر سئوی سایت شما بیشتر و بیشتر خواهد بود. دقت کنید که گوگل با در نظر گرفتن عبارت هایی که در پس و پیش بک لینک قرار دارند می تواند موضوع سایت شما را برای خود روشن سازد. پس استفاده از بک لینک های کاملا مرتبط همیشه توصیه نخست سرویس دهنده ها به شماست. یکی از مزیت‌هایی که وبمستر سلام به‌عنوان یکی از بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران ارائه می کند این است که خدمات آن به‌صورت پکیج هم قابل ارائه است. به این صورت که تعدادی از بهترین خدمات با رنج‌های قیمتی مختلف و برای هر بودجه‌ای در یک پکیج قرار داده شده است. مشتریان می‌توانند پکیجی که مناسب آن‌ها بوده و با نیازها و بودجه‌شان بیشترین همخوانی دارد را برای خرید انتخاب کنند و از مزیت های آن بهره مند شوند.

استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود. خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید.

سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است . بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر سفارش بک لینک ببرد . فرایند بهینه ‌سازی صفحه اول سایت برای گوگل، مسیر پیچیده‌ای ندارد و وقتی بحث سئو صفحه اصلی به میان می‌آید؛ اغلب تصور می‌کنند باید تکنیک‌های سئو فنی تکنیکال را برروی صفحه اصلی پیاده‌سازی کنند. درحالی‌که سئو تکنیکال تنها بخش کوچک اما مهمی از سئو صفحه اصلی را در برمی‌گیرد.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما