رونالدو دو یا سه سال است که فوتبال بازی می کنم

کد خبر: 1942572 |
17 ژوئن 1402 ساعت 21:16 |
40.7 هزار بازدید |

17
نقطه نظر

کریستیانو رونالدو ستاره پیروزی پرتغال در مصاحبه ای اعلام کرد که قصد دارد 2 یا 3 سال دیگر فوتبال بازی کند و سپس بازنشسته شود.

رونالدو: دو یا سه سال است که فوتبال بازی می کنم

به گزارش “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو که چند روز پیش در مصاحبه ای گفته بود از شرایطش در باشگاه النصر و فوتبال عربستان راضی است و در این تیم حضور خواهد داشت، امروز اعلام کرد. او قصد دارد 2 یا 3 سال دیگر فوتبال بازی کند و به بازی خود ادامه می دهد و بعد بازنشسته می شود.

کریستیانو در این مصاحبه گفت: پس از بازنشستگی دوست دارم مدتی از فوتبال دور باشم و هیچ فعالیتی در رابطه با فوتبال انجام ندهم، اکنون چیزهایی در ذهنم است اما ترجیح می دهم فعلا در مورد آنها صحبت نکنم. من سه سال دیگر فوتبال بازی خواهم کرد.

1884340

رونالدو در ادامه صحبت های خود گفت: “هیچکس کامل نیست و همه ما در زندگی شکست می خوریم. همه ما گاهی شک داریم اما مهم این است که وقتی احساس ناامیدی و ناامیدی می کنیم فارغ از اینکه چه سختی هایی داریم از زمین بلند می شویم.” بگذارید یک داستان برایتان بگویم؛ وقتی به رئال مادرید رفتیم، در تور پیش فصل در آمریکا به چلسی گل زدم و خیلی خوشحال شدم، اگر از من بپرسید چرا در یک بازی غیررسمی اینقدر خوشحال بودم. ، پاسخ من این است که واقعا دلیل خاصی نداشت “موفقیت حتی اگر کوچک باشد برای من طبیعی است.”

1884342

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما