لیست قیمت انواع پمپ آب در بازار ۲۲ آبان

خرید یک ups بسیار کم هزینه تر است و حتی می تواند در زمان قطعی برق امکانات دیگری مانند روشنایی را تا ساعتهای متمادی به شما ارائه دهد. در نهایت شما می توانید برای خرید از فروش های های کالای الکترونیک و یا فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام نمایید. اگر همین حالا از طریق شماره زیر با شرکت تماس بگیری از تخفیف ویژه خرید هرگونه تیوپ پمپ آب می تونی استفاده کنی. رونیکس به عنوان رهبر بازار ابزار ایران، با ساخت و عرضه پمپ‌های خانگی باکیفیت، تمام نیاز مخاطبان را رفع کرده است.

پمپ آب

همچنین در نظر داشته باشید که برای نصب مخزن آب در ساختمان باید حتما تمامی صاحبین ملک در آن ساختمان رضایت داده باشند تا از لحاظ قانونی به مشکل برخورد نکنید. این وسیله بیشتر در مناطقی کاربرد دارد که فشار آب در آنجا کم است. اگر تصمیم گرفته اید که یک دستگاه پمپ آب برای ساختمان خود تهیه کنید باید با کارکرد پمپ به طور کامل آشنا شوید. همانطور که در بخش قبلی نیز ذکر کردیم پمپ وظیفه دارد که نیروی برق را تبدیل به نیروی محرک کند.

پمپ محیطی 0/5 اسب اسپرونی SPERONI ایتالیا مدل KPM50

معمولاً از پمپ آب سیرکولاتور در شوفاژخانه استفاده می‌کنند به همین دلیل آن را با عنوان پمپ شوفاژ خانه نیز می شناسند؛ این پمپ سروصدای کمی دارد و استفاده از آن تاثیر چشم گیری در افزایش فشار آب دارد. اگر قصد خرید پمپ آب خانگی را دارید، بهتر است قبل از اقدام به خرید، حتماً از تنوع و همچنین قابلیت‌های هرکدام مطلع شوید، تا در نهایت با اطلاعات کامل و مطمئن وارد مرحله خرید قطعی شوید.

دانش فنی مونتاژ انواع دستگاه‌های ژنراتور برق در کنار ارائه کامل‌ترین نوع خدمات پس از فروش و گارانتی کالا ، این مجموعه را به بهترین گزینه برای مراودات بازرگانی در نزد شرکای تجاری وفادار خود تبدیل کرده است. ارائه بهترین قیمت بازار در کنار جلب رضایت و حفظ و نگهداشت مشتریان، از مهمترین استراتژی‌های هلدینگ «آبیاران پویان آذر» در طول سالیان طولانی فعالیت اقتصادی آن است.

نکته مهمی که وجود دارد این است که قبل از خرید قطعات پمپ آب، بهتر است مدل و برند پمپ خود را بشناسید و قطعات مورد نیازتان را با دقت انتخاب کنید تا بهترین عملکرد را از پمپ خود بدست آورید. همچنین توجه داشته باشید که قطعاتی که خریداری می‌کنید، با مشخصات فنی پمپ شما سازگار باشند. با خرید از فروشگاه تاسیسات سولار مکانیکال تجهیزات را با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمین شده تهیه نمایید. در خرید پمپ آب یک اسب و خرید پمپ آب نیم اسب توجه به کیفیت مواد اولیه ­ای که پمپ با آن ساخته شده­است، نکته بسیارمهمی می­باشد که در انتخاب پمپ باید لحاظ کنید.

این پمپ میتواند مقدار بسیار زیادی آب را همراه با فشار بالا طی مسافتی نسبتاً طولانی منتقل و به محصولات گیاهی و زراعی برساند. آب کشاورزی به دلیل وجود رسوبات و ناخالصی فراوان، به نیروی بیشتری برای انتقال نیاز دارد.

از لحاظ تامین برق نیز این پمپ در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید و به فروش می‌رسد. اگر قصد دارید از این پمپ برای چاه‌های کم عمق در حیاط یا باغ استفاده کنید نوع تک فاز می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. همچنین پمپ آب خانگی از نوع شناور، اگر دچار زنگ زدگی شود به راحتی زنگ‌زدایی می‌شود. نوع چدن به دلیل سنگین بودن و مقاومت کم در برابر آب شور کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پمپ آب

یک ساختمان دارای 5 طبقه مسکونی 2 واحدی، یک طبقه پارکینگ و یک طبقه زیر زمین می باشد. پمپ‌های جابجایی مثبت برای توزیع مقدار دقیق مایعات و کنترل جریان اندازه‌گیری شده، استفاده می شوند. پمپ‌های سانتریفیوژ مجهز به سیستم‌های خردکننده برای کمک به حمل‌ونقل مواد پر از ریز جامدات استفاده می شوند.

همچنین، این تجهیزات معمولاً دارای امکانات اتوماتیکی هستند که در صورت وقوع مشکلاتی مانند نقص در سیستم یا افت فشار، هشدار می‌دهند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند. قیمت پمپ آب برای ساختمان ۶ طبقه و قیمت پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه ایتالیایی را می‌توانید در دسته‌های محصولات سایت سولار بررسی نمایید و برحسب نیاز خود خریداری نمایید. در حوزه فروش پمپ آب خانگی، برندهای بسیار بی‌شماری در حال فعالیت هستند و خرید پمپ آب با قیمت مناسب کار راحتی نبوده و بیشتر باعث سردرگمی شما می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع از قیمت پمپ آب خانگی به یک سایت اکتفا نکنید و از چند تا کارشناس باتجربه در این زمینه سؤال کنید تا شما را راهنمایی کنند.

پمپ بشقابی خانگی شبیه به پمپ سانتریفیوژ می باشد با این تفاوت که فاصله بین صفحات دو طرف پره‌ های پروانه آن خیلی کمتر است. شکل محفظه این پمپ به بشقاب شباهت دارد و برای محیط هایی که به الکترو پمپ کم صدا نیاز دارند، بسیار مناسب می باشد.

این پمپ ها دارای یک حفره در سمت مکش دستگاه و همچنین یک حفره در سمت تخلیه دستگاه است. در واقع پمپ آب با پر کردن حفره و جابجایی سیال در هر سیکلی، عمل مکش را انجام می دهد.

پمپ دنده ای نمونه‌های کوچک و ساده ای هستند که دارای قطعات محرک کمی می‌باشند.

پمپ آب کشاورزی چه کاربردی دارد؟

پمپ ها بر اساس کارایی به صنعتی، کشاورزی، خانگی، سیرکولاتور، کفکش و غیره تقسیم بندی می شوند.

اگر مایع آب‌بندی‌کننده دارای ذرات جامدی باشد که به غلاف‌های کاسه نمد آسیب برساند بهتر است که سر راه آن فیلتر قرار گیرد. پمپ‌های چرخ‌دنده‌ای از دو قسمت متمایز تشکیل شده‌اند، یکی قسمت جداره ثابت و دیگری قسمت دوار که شامل یک محور گردان با چرخ دنده می‌باشد. در پمپ‌های چرخ دنده‌ای مقداری مایع بین دنده‌های چرخ دنده پمپ به اصطلاح به تله می‌افتد و در اثر چرخیدن چرخ دنده‌ها این مایع به قسمت خروجی پمپ رانده می‌شود. این پمپ‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که در آن‌ها فاصله میان اجزاء گردنده و جداره ثابت بسیار کم می‌باشد.

داغ کردن پمپ را باید جدی بگیرید زیرا باعث از کار افتادن پروانه و یا حتی موتور پمپ می شود. دلایل زیادی برای داغ کردن پمپ وجود دارد که بیشتر آن ها مشکلات مکانیکی هستند.

این پمپ ها از فلزات و آلیاژهای مختلفی ساخته می شوند؛ شما باید در این صورت به نوع محصول و زمین نیز توجه کنید. اگر این پمپ را برای شالیزارها نیاز دارید؛ باید پمپی را تهیه کنید که دچار زنگ زدگی نشود.

عملکرد این پمپ به گونه‌ای است که تا زمانی که مخزن حاوی آب باشد یا فشار مخزن از حدی خاص کمتر نشود، پمپ شروع به کار نخواهد کرد. آب درون مخزن تحت فشار متراکم شده و به شبکه لوله کشی وارد می‌شود. می‌رویم به سراغ پمپ آب خانگی بی صدا، این نوع پمپ‌ها بیشینه ارتفاع آبرسانی کمی دارند در نتیجه برای ساختمان‌های بلند مناسب نیستند. این نوع پمپ‌ها را باید در ارتفاع برابر یا بیشتر نسبت به مخزن آب نصب کرد.

همچنین پمپ آب ایتالیایی پنتاکس که قدرت نیم اسب دارد، قیمتی بین 1 میلیون و 400 هزار تومان تا ۱ میلیون و 900 هزار تومان دارد. مثلا پمپ اب پنتاکس که توان آن یک اسب می باشد، قیمتی در حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان الی ۳ میلیون تومان دارد.

پمپ آب

برندهای زیادی در کشور ما محصولات خود را در جامعه هدف به فروش می رسانند. و دارای نمایندگانی هستند که به صورت مستقیم این فروش را بر عهده دارند. کشورهای مختلفی مانند ایتالیا، دانمارک، چین و … که غول های صنعت پمپ سازی محسوب می شوند.

جنس پروانه ها در این نوع پمپ از برنج بوده و تیغه های شعاعی متعددی در لبه های آن قرار دارد. پمپ آب خانگی محیطی در دبی های پایین، فشار آب را افزایش می دهد و برای افزایش فشار بالا در دبی کم استفاده می شود.

  • در بوسترپمپ ها بسته به مقدار مصرف یک یا بیش از یک پمپ در مدار خواهند بود.
  • پمپ آب خانگی یکی از مهم ترین تجهیزات ساختمان ها مخصوصا آپارتمان ها محسوب می‌شود.
  • در بازار ایران پمپ های با کیفیت مناسبی وجود دارد که میتوان به پمپ های آب داب و پنتاکس اشاره کرد که صدای کمی نیز دارند.
  • از این نوع پمپ‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلف برای مصارف گوناگون ساخته می‌شوند.

پمپ آب به زبان ساده دستگاهی است که وظیفه پمپاژ آب یا سایر سیالات را بر عهده دارد. دستگاه پمپ، فشار پمپاژ را در لوله‌ها بالا برده و اصطلاحا فشار آب را تقویت می‌کند.

با اینکار مطمئن می‌شود که یک فشار ثابت پشت لوله ایجاد شده که تعداد دفعات خاموش و روشن شدن پمپ را به مراتب کم می‌کند. در واقع منبع تحت فشار یک جریان متناوب و یکنواخت برای آب درون لوله‌ها ایجاد می‌کند. قیمت پمپ آب بسیار متفاوت است و به برند، کیفیت و نوع پمپ بستگی دارد. با این حال، یکی از ارزان‌ترین پمپ‌های آب، پمپ‌های آب دستی هستند.

سیالات از طریق یک لوله مجزا پمپاژ می شوند و استهلاک پمپ بسیار کم است. از این پمپ برای سیالات شکننده، حساس، سیالات ساینده یا خورنده، سیالات نامطبوع و یا سیالات آلوده کننده استفاده می شود. مایعاتی که از این پمپ منتقل می شوند، با محیط بیرون هیچ تماسی نخواهند داشت و در نتیجه هیچ آلودگی منتشر نخواهد شد. مهم ترین تفاوت بین پمپ دینامیکی (سانتریفیوژ/جابجایی غیر مثبت) و پمپ جابجایی مثبت در فرایند و نحوه عملکرد آنها است، چرا که وظیفه های هر دو یکسان و انتقال سیال است، اما چگونگی انجام آن در این دو نوع پمپ بسیار متفاوت است.

اما اگر در مجتمع‌های بزرگ با مشکل فشار آب مواجهید، بوستر پمپ‌های آب‌رسانی (مجموعه‌ای از پمپ‌های خانگی) گزینه مناسب‌تری است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین پمپ آب خانگی موجود در بازار آشنا کنیم تا در نهایت بتوانید خرید مناسب و رضایت بخشی داشته باشید. شبکه های لوله کشی گسترده شهری آب را به ساختمان ها رسانده و آب شرب بهداشتی مورد نیاز ساکنین را در اختیارشان می گذارند.

این نوع پمپ ها همانطور که از نامش مشخص است برای کارکردن باید کامل در آب باشند.

مدل بشقابی دارای دبی نسبتا کمتر اما هد یا ارتفاع پمپاژ بالاتری می باشد اما در پمپ جتی دبی آب بالاتر اما در مقابل هد کمتری نسبت به سری بشقابی دارند . پر مصرف ترین نوع آن پمپ آب بشقابی خانگی و پمپ آب جتی می باشند که در آپراتمان های مسکونی مصرف بالایی دارند .

پمپ آب

در صورتی که سیال پمپ شونده سیالی با لزجت بالاتر از آب باشد، بایستی با استفاده از ضرایب تصحیح، اصلاحات لازم بر روی منحنی عملکردی که با آب بدست آمده‌است، انجام شود.

الکتروژن با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و فناوری لازم جهت تولید تجهیزات مکانیکی، توانسته است امکان تولید انواع پمپ آب و دیگر کالاها و قطعات صنعتی را فراهم کند. این شرکت با بیش از 30 سال تجربه، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز تولید پمپ در ایران به­ شمار می‌رود. صنایع نوید موتور در سال 1375 جهت تولید انواع پمپ‌های زمینی و خطی با کاربردهای صنعتی، خانگی و تأسیساتی شروع به کارکرد.

انواع مختلفی از پمپ های آب مانند پمپ جابجایی مثبت و گریز از مرکز وجود دارد که خدمات یکسانی را ارائه می دهند، اما به روشی متفاوت. مفهوم اصلی پمپ آب استفاده از موتور برای تبدیل انرژی چرخشی (دورانی) یا انرژی جنبشی (رفت و برگشتی) و تبدیل آن به انرژی برای حرکت سیال یا جریان سیال (انرژی هیدرودینامیکی) است.

پمپ هایی که در ابعاد خانگی بتوان از آنها استفاده کرد در نوع نیم اسب، یک اسب، یک و نیم اسب و دو اسب می باشند که البته نوع 2.5 اسب و 3 اسب هم در متمع های مسکونی و آپارتمان ها و در بوستر های پمپ استفاده می شوند. این نوع پمپ برای ساختمان های دارای ۴طبقه ۸واحدی با حداکثر متراژ ۶۸متر هر واحد قابل نصب و استفاده می شود. فروشگاه پمپ بیات با هدف کسب رضایت شما همراهان گرامی در سال 1368 تأسیس شد. به یاری خداوند توانستیم با ارائه ی محصولات و خدمات بسیار باکیفیت و کسب رضایت و اعتماد هرچه بیشتر شما عزیزان سالها در این زمینه فعالیت داشته باشیم.

پروانه در مدل بشقابی بین دو دیسک قرار گرفته و چرخش آن به گونه ای است که منجر به ایجاد یک نیروی گریز از مرکز شده و باعث می شود آب با شتاب و سرعت بیشتری از بین لبه های پروانه بیشتر پیدا کن خارج شده و به سمت بیرون پمپاژ شود. با استفاده از این دستگاه که امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از آن در بازار وجود دارد، می‌توان مشکل فشار آب ساختمان‌های شهری را حل کرد.

ساختمان این پمپ‌ها به صورتی است که تعمیر و سرویس آن نیازی به ورود به محفظه ندارد و می‌توان به راحتی پمپ را از داخل محل استخراج خارج کرد. در بسیاری از کارها مانند انتقال آب در مناطق کم ارتفاع ، روکش استخرها و جمع کننده‌ها استفاده می‌شود. انواع مختلف تلمبه آب شامل پمپ های جابجایی مثبت، پمپ های گریز از مرکز، پمپ های جت و پمپ های شناور هستند که در ادامه مطلب به صورت کامل معرفی خواهند شد. اما با افزایش تعداد طبقات و افزایش تعداد آپارتمان ها در یک منطقه، عملا امکان افزایش فشار شبکه برای آن منطقه وجود ندارد .

انواع پمپ های کشاورزی نیز در بازار ایران موجود هستند و شما عزیزان میتوانید برحسب نیاز خود و همچنین طبق مشورت با کارشناسان باتجربه در این زمینه، مناسب ترین نوع آنها را خریداری فرمایید.

پمپ آب خانگی یکی از انواع پمپ های آب مورد استفاده در مصارف ساختمانی و آپارتمانی به منظور افزایش و جبران افت فشار آب مورد استفاده قرار می گیرد . باتوجه‌به ابعاد و مشخصات فنی پمپ آب خانگی، ‌تجهیزات موردنیاز برای راه‌اندازی و نصب یک پمپ می‌تواند شامل ۱.

پمپ آب

امروزه با توجه به کمبود آب و فشار مورد نیاز آن، در بسیاری از مناطق شهری و یا روستایی، مشکلاتی در زمینه میزان فشار آب وجود دارد. بنابراین برای حل اینگونه از مسائل از راهکارهای بسیاری استفاده می‌شود. یک وسیله مکانیکی است که از آن برای جابجایی و انتقال انواع مایعات از جمله آب آشامیدنی و مصرفی، استفاده می‌شود. از طریق این ابزار می‌توان مایعات مورد نظر را با افزایش هد، به ارتفاع بالاتر منتقل نمود؛ و یا به ارتفاع پایین‌تر از قبیل حوضچه و یا مخزن انتقال داد.

پمپ آب

همچنین پمپ آب پنتاکس در مقایسه با نمونه های مشابه خود برق بسیار کمی مصرف می کند و هدر رفت گرمایش را به طرز قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. از این برند معتبر علاوه بر مصارف خانگی می توان برای تخلیه آب استخرها، انبارها، جا به جایی آب، برای سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی، آتش نشانی و… استفاده کرد.

بیش از 5/2 میلیارد نفر از مردم کشور عزیزمان در مناطق روستایی اقامت دارند.

و همچنین در سایزهای بسیار کوچک تا ابعاد بسیار بزرگ در بازار خرید و فروش می‌شوند.

حتما باید دقت شود سایز لوله ورودی آب به داخل پمپ حتی المقدور بزرگتر یا هم سایز با سایز لوله ورودی به پمپ باشد و ارتفاع سیال بالاتر یا همسطح با پمپ باشد. از ویژگی های منحصر بفرد پمپ جتی می توان به جریان آبدهی یکنواخت آن اشاره داشت، همچنین راندمان و آبدهی قوی موجب شده که کارایی بالایی در مصارف مختلف داشته باشند. این سری از محصولات به نوعی طراحی شده اند که در مناطق گرمسیر و دارای آب و هوای گرمتر بیشترین کاربرد را دارند و برای پمپاژ آب از چاه ها بهترین گزینه به شمار می روند.

در انتخاب بهترین مارک پمپ آب ایرانی نیز باید به مواردی مانند کیفیت، مصرف انرژی، قابلیت نصب و نگهداری، سابقه و تجربه شرکت تولید کننده، قیمت و خدمات پس از فروش توجه کنید. یکی از فنی‌ترین و اساسی‌ترین مواردی که لازم می‌دانیم در تک جنرال و در مقایسه قیمت پمپ آب یک اسب و نیم اسب به آن اشاره کنیم، حاشیه سود عرضه‌کننده است. البته موارد جزئی‌تری مانند گارانتی و خدمات پس از فروش را هم فراموش نکنید.

از طرفی به ازای هر ۱۰ متر ارتفاع در ساختمان شما و بدون در نظر گرفتن اصطکاک لوله‌ ها که باعث کاهش فشار خواهد شد؛ به ازای هر ۱۰ متر شما نیاز به ۱ بار یا ۱۴.۵ psi فشار دارید. به عنوان مثال می‌توان گفت برای یک مجتمع مسکونی ۴ واحدی با پیلوت ۱۵ متر، شما نیاز به یک پمپ آب خانگی با هد ۲۵ تا ۳۰ متر دارید. شرکت طاهران صنعت کوشا در زمینه مشاوره ، تامین ، فروش انواع پمپ آب ساختمانی فعالیت دارد.

برای بررسی دقیق قیمت پمپ آب کوچک می توانید با شماره های قرار گرفته در سایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم در خصوص قیمت پمپ آب خانگی کوچک و ویژگی های هر یک از مدل های آن را به دست آورید. پمپ آب خانگی در انواع نیم اسب بخار، یک اسب بخار، یک و نیم اسب بخار و دو اسب بخار در بازار موجود است. پمپ آب خانگی یک اسب بخار در سه نوع جتی، بشقابی و دو پروانه عرضه می شود. این تقسیم بندی ها و انتخاب نوع مناسب پمپ آب خانگی بر اساس تعداد طبقات و واحدهای موجود در ساختمان می باشد.

این پمپ با داشتن یک مخزن که آب درون آن ذخیره می‌شود، از کارکرد بی‌دلیل دستگاه جلوگیری می‌کند. در این پمپ خانگی، آب در مخزن نگه‌داری می‌شود و زمانی که آب از سطح خاصی پایین‌تر آمد، دستگاه عمل کرده و استارت می‌خورد.

وظیفه اصلی این پمپ که غالبا پمپی کوچک(مینی پمپ) می باشد و به آن الکتروپمپ خانگی یا پمپ آب خانگی کوچک نیز گفته می شود، تامین مقدار آب مورد نیاز کاربران یک ساختمان با کاربری های متفاوتی از جمله مسکونی، صنعتی و غیره می باشد. همچنین این پمپ، این میزان آب را با فشار دلخواه ما تامین و به طبقات بالا منتقل می کند که برای این منظور باید از پمپ هایی با توان های متفاوت با توجه به متراژ ساختمان ها استفاده گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساختمان مد نظر خود می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را پر کرده تا با شما تماس حاصل شود. پمپ آب خانگی نسبت به دیگر پمپ‌های افزایش فشار قیمت مناسب‌تری دارد.

لازم به ذکر است که در وبسایت دماپویا تمامی تجهیزات و سیستم های تاسیسات ساختمانی از جمله انواع پمپ آب، کولر گازی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی در برندهای مطرح و معتبر بازار موجود می باشند.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.