ویوک راماسوامی می خواهد نامزدها متعهد به عفو ترامپ در سال شوند

ویوک راماسوامی، کارآفرین و فعالی که در رقابت با دونالد جی. ترامپ برای نامزدی جمهوری‌خواهان است، روز سه‌شنبه در خارج از دادگاه در میامی به خبرنگاران گفت که با دیگر نامزدهای ریاست‌جمهوری تماس گرفته است تا از آن‌ها بخواهد در صورتی که رئیس‌جمهور سابق را عفو کنند متعهد شوند. برنده شدن در سال 2024

آقای. راماسوامی که در میان آقایان بوده است. پر سر و صداترین حامیان ترامپ از زمان صدور کیفرخواست، گفتند که او ایده چنین تعهدی را به آقای ترامپ منتقل کرده است. رقبای اصلی جمهوریخواه ترامپ، از جمله فرماندار. ران دیسانتیس از فلوریدا و همچنین دموکرات‌هایی که بایدن را به چالش می‌کشند، مانند رابرت کندی جونیور.

در بیرون از ساختمان دادگاه فدرال که آقای. آقای ترامپ قرار بود ساعاتی بعد ظاهر شود. راماسوامی اغلب با شعارهای رقابتی بین حامیان ترامپ و تظاهرکنندگانی که برای جشن گرفتن کیفرخواست آمده بودند غرق می شد.

آقای. راماسوامی گفت که حتی با وجود اینکه می تواند از این پرونده به لحاظ سیاسی منتفع شود، معتقد است که احتمال مواجه شدن نامزد پیشتاز جمهوری خواه با پیگرد قانونی طولانی مدت و احتمالاً زندان برای دموکراسی خطرناک است.

او گفت: “اگر او حذف شود، در این مسابقه برای من خیلی راحت تر خواهد بود.”

او همچنین اعلام کرد که درخواستی برای قانون آزادی اطلاعات ارائه کرده است که به دنبال برقراری ارتباط بین آقای دکتر است. بایدن، مریک بی. گارلند، دادستان کل و جک اسمیت، بازپرس ویژه پرونده اسناد، برای جستجوی شواهدی مبنی بر تخلف.

آقای. راماسوامی بدون هیچ مدرکی مدعی شد که رسانه های خبری در تحقیق درباره روابط نادرست بین کاخ سفید و وزارت دادگستری کوتاهی کرده اند. او گفت که “شرم آور” است که یک رقیب در مسابقه مجبور به انجام این کار شود.

در حالی که آقای راماسوامی بارها و بارها تلاش کرد تا در میان جمعیت صحبت کند، چند نفر از آقای. حامیان ترامپ که برای تماشا جمع شده بودند بر سر آقای ترامپ فریاد زدند. راماسوامی ترک تحصیل کرد، در حالی که دیگران درباره حرفه تجاری او و روابطش با اهداکنندگان شرکت‌ها طعنه زدند.

در یک نقطه، یک دستیار به آقای راماسوامی یک میکروفون، که کار نمی کند. لحظاتی بعد، گروه بزرگی که نظاره گر بودند، برای تماشای درگیری بین تظاهرکنندگان، کنار رفتند.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما