شمارش پلیس، مواد مخدر خشونت آمیز در منهتن پایین ردی از اجساد بر جای گذاشت

در یک سرقت، عاملان به زیر بینی مقتول پودر سفید رنگی که با فنتانیل بسته شده بود، آغشته کردند. پلیس گفت، در دیگری، آنها به شخصی ماری جوانا حاوی مواد مخدر را پیشنهاد کردند و منتظر ماندند تا فرد بیهوش شود.

پلیس گفت که کنوود آلن 34 ساله و شان شرلی 36 ساله کمپین سرقت های خود را در مناطق زندگی شبانه منهتن پایین وحشیانه و ساده نگه داشتند – آنها افرادی را در بارها که به نظر می رسید پول دارند هدف قرار دادند، منتظر ماندند تا حامیان به طور تصادفی بیرون بیایند، سپس آنها را به دیوار پرتاب کرد تا هر چه داشتند ببرند.

جیمز اسیگ، رئیس کارآگاهان اداره پلیس نیویورک، پنجشنبه گفت: “آنها آنها را زیر پا گذاشتند.”

بین مارس و دسامبر 2022، آقای. آلن و آقای پلیس گفت که شرلی با استفاده از مواد مخدر برای تحت کنترل درآوردن قربانیان خود، 26 سرقت و اقدام به سرقت انجام داد. دادستانی در دفتر دادستان منطقه منهتن در این هفته گفت که پنج نفر بر اثر مصرف بیش از حد دوز جان خود را از دست دادند، از جمله چهار نفر در تنها 15 روز. پلیس گفت که در میان آنها، کاترین ماری گالاگر، 35 ساله، طراح مد بود که لیدی گاگا، بازیگر لاورن کاکس و رقصندگان باله شهر نیویورک لباس هایش را پوشیده بودند.

آقای. آلن در ماه دسامبر به دلیل مرگ نوربو شرا و آردیجان بریشا با مصرف بیش از حد دوز متهم شد. او روز چهارشنبه به قتل خانم خانم متهم شد. گالاگر، الکساندر رودنیتسکی، دانشجوی 25 ساله در دانشگاه راتگرز که در یونکرز، نیویورک زندگی می کرد، و سادات احمد، 33 ساله، که در کوئینز زندگی می کرد.

آقای. آلن به 10 مورد قتل درجه دوم متهم شده است – دو مورد برای هر یک از پنج مورد مرگ. یک اتهام او را به اقدام با بی‌تفاوتی فاسد نسبت به جان انسان‌ها متهم می‌کند و اتهام دیگر او را به اقدام در جهت پیشبرد جنایت دیگر متهم می‌کند. وی همچنین به 17 فقره سرقت و اقدام به سرقت متهم شد. او در دادگاه خود در روز چهارشنبه خود را بی گناه دانست.

آقای. شرلی متهم به مرگ آقای. احمد و آقای رودنیتسکی او بعدازظهر پنجشنبه محاکمه شد و به اتهامات قتل درجه دوم، سرقت و سرقت بزرگ اعتراف کرد.

در کیفرخواست مجموعه ای از متون در مورد پول بین او و آقای. آلن در دادگاه، برایان رادکی، دستیار دادستان منطقه در منهتن، گفت: شرلی و آقای آلن به قربانیان مواد مخدر می‌کشید، «از آنها سرقت می‌کرد و آنها را در خیابان رها می‌کرد، بدون اینکه اهمیتی به زنده بودن یا مردنشان بدهد».

آقای. رودنیتسکی در اوایل صبح روز 22 ژوئیه در خیابانی در برانکس پیدا شد. به گفته خواهر بزرگترش، او بیهوش بود و به سرعت به بیمارستان منتقل شد و در آنجا مرگ مغزی اعلام شد. او گفت که حدود یک هفته بعد از دستگاه تنفس مصنوعی خارج شد.

شب بعد، پلیس گفت: آقای. آلن خانم را دنبال کرد. گالاگر از یک کافه به خانه می‌رود و به او مواد مخدر را در خارج از آپارتمانش در لوور ایست ساید عرضه می‌کند.

در صبح روز 24 جولای، کمتر از یک ماه قبل از تولد 36 سالگی او، پلیس به تماس 911 پاسخ داد و از آنها خواست که خانم را بررسی کنند. گالاگر. آنها او را در رختخواب دراز کشیده پیدا کردند، جایی که او را مرده اعلام کردند. هیچ نشانه آشکاری از تروما وجود نداشت.

در آگوست 6، رئیس Essig گفت: آقای. آلن و آقای شرلی به دنبال آقای. احمد از یک بار در منهتن تا برانکس. او در خیابانی در خیابان هیث و خیابان 230 غربی پیدا شد.

میمون احمد، عموی او، گفت که برادرزاده اش برای تحصیل در رشته فناوری اطلاعات به مدرسه رفته بود اما در نهایت از این رشته متنفر شد. او در مدرسه آشپزی شرکت کرد و از انجام کاری که دوست داشت خوشحال بود. احمد گفت.

او می‌گوید: «او همیشه دانش‌آموز باهوشی بود. ما هنوز نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است.»

در بیانیه ای خانواده خانم گالاگر گفت که آنها امیدوارند که این پرونده به نحوه استفاده از فنتانیل و داروهای مشابه “به عنوان سلاح علیه مردم بیگناه” آگاه شود.

این خانواده افزود: «تعداد قربانیان تایید شده در این مرحله تکان دهنده است. ما از عظمت این ضایعه جمعی و بی‌معنا ناراحتیم.»

پرونده علیه آقای آلن و آقای شرلی در برابر پنج مرد دیگر که در ماه آوریل به یک سری مواد مخدر و قتل متهم شده بودند از دیگری جدا می شود. به گفته دادستان ها، این گروه حامیان بارهای همجنس گرایان را هدف قرار داد و باعث افزایش ترس در آن جامعه شد. تاریخ محاکمه در این پرونده تعیین نشده است.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما