به سادگی آنجا بنشین! شروع لینک سازی خارجی

بسیاری از وبمسترها و صاحبان وبسایتهای آموزشی، به دنبال رمز و رازهای ایجاد بک لینک با کیفیت هستند؛ چرا که میدانند همهی بکلینکها ارزشی برابر ندارند و یک لینک باکیفیت، به مراتب بیشتر از هزار لینک بیکیفیت در سئو سایت مؤثر است. به دنبال حضور در اولین نتایج گوگل هستید؟ یک سایت برای این که بتواند در نتایج گوگل رتبه و جایگاه خوبی کسب کند نیاز به کسب اعتبار دارد. به یاد داشته باشید ، طیف گسترده ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند در بازار وجود دارد که برخی از آن ها رایگان و برخی دیگر نیاز به خرید اشتراک دارند. هنگام استفاده از ویرایشگر بصری ، هر متنی را که می خواهید به عنوان پیوند به یک وب سایت خارجی استفاده کنید ، برجسته کنید و سپس بر روی تصویر ” insert/edit link ” کلیک کنید (آیکون این قسمت شبیه به یک حلقه از زنجیر است). از صحت متن لینک خود اطمینان حاصل کنید ، اگر می خواهید پیوند در یک برگه جدید باز شود ، کادر open in a new tab را علامت بزنید و سپس روی دکمه ” add link ” کلیک کنید. از اونجاییکه گوگل روی محتوای بعضی از زبان ها خصوصا انگلیسی کاملا مسلط هست، سعی کنید بعد از بازنویسی به طور مختصر، متن خودتون رو ویراستاری کنید تا بتونید بهترین نتیجه رو دریافت کنید.

 Conte​nt w᠎as cre᠎ated by G SA Conte᠎nt Gen᠎er ator Dem᠎over᠎si on.

همچنین با این کارباعث میشود موتورهای جستجو شما را بهتر و سریع تر شناسایی کنند و هر چه در محتوای خود به منابع بیشتر، معتبر و مرتبط تری لینک بدهید، به بالا رفتن اعتبار آن محتوا بیشتر کمک میکند. نشونت در کنار شماست تا با خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ارائه مشاوره به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید. این نوع بک لینکها ارتباطات قویتری را بین سایت شما و سایتهای مرتبط ایجاد میکنند و میتوانند به بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک کنند. ده ها ابزار موجود برای کمک به شما در یافتن و رفع پیوندهای خراب وجود دارد ، اما Google Analytics هنوز هم طلایه دار آن ها است. ۱- ایجاد شناخت و ارتباط با جمعیت هدف: وب سایتهای شخصی به عنوان یک منبع ارتباطی شخصی، میتوانند به شما کمک کنند تا با دیگران در ارتباط باشید و نشاط خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. واقعا دیگه نمیدونم چه طور باید متمایزش کنم که شما بتونید ببینید؟ سپس از طریق گوگل وبمستر تولز قسمت Links To Your Site می توانید لینک های جدید ساخته شده برای سایت تان را ببینید. Article h as been cre᠎at​ed by ​GSA  Cont ent Generator DEMO​!

اما گوگل برای وبسایتهایی لینک سازی خارجی دستی انجام میدهند جریمههایی را نیز در نظر گرفته و در مواردی لینک آن سایتها را از لیست جست و جو حذف میکند. به یاد داشته باشید اگر لینک سازی غیرحرفهای انجام شود، کاربر تجربه ناخوشآیندی از مراجعه به سایت و لینکهای شما خواهد داشت و همین موضوع موجب میشود تا گوگل خیلی زود متوجه بی کیفیت بودن لینک سازی شما شود. خود گوگل ابزارهای زیادی را برای انجام این کار به شما ارائه می دهد. افرادی که احساس می کنند وب سایت شما غیرحرفه ای به نظر می رسد و دسترسی به آن دشوار است ، کمتر خرید محصولات یا خدمات شما را ادامه می دهند ، وبلاگ شما را ادامه می دهند یا شما را به سایر افراد خود توصیه می کنند. رشد کسب و کارتون در اینترنت اتفاقی یا شانسی نیست. تولید محتوا و رتبه در گوگل : تولید محتوا یکی از اصول مهم در سئو و بهینه سازی وب سایت است که گوگل بر روی تولید محتوا علی الخصوص تولید محتوای جامع تاکید بسیاری دارد.

یعنی زیاد نبایست روی آن حساب کرد. اگر همه آنها به صفحه اصلی سایت داده شوند و به صفحات داخلی در سایت لینک داده نشود، بکلینکها غیرطبیعی به نظر میرسند و در نظر گوگل تقلبی به حساب میآیند و سایت شما جریمه میشود. همانطور که اشاره کردیم رپورتاژ آگهی خود نوعی بک لینک طبیعی و کلاه سفید به حساب میآید. همچنین باید به صورت طبیعی اقدام به لینک سازی کرده تا دچار جریمه نشوید. منظور از لینک سازی خارجی این است که از دامنه ی خود به دامنه های دیگر لینک دهیم یا به عبارتی از سایت خود به سایت های دیگر لینک دهیم. با ابزار بازنویسی متن نشونت قادر هستید هر متنی رو (از هر زبانی حتی فارسی) به زبان انگلیسی تبدیل یا بازنویسی کنید. https://omdebegir.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-10-%d8%ae%d8%b7%d8%a7%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c-%d9%88%d8%a8%d8%b3%d8%a7%db%8c/ من همراه باشید تا کمی در این رابطه بیشتر بدانید. شاید مسخره به نظر برسد اما گوگل به شدت از سعدی در زمینه « تو اول بگو با کیان دوستی، من آن گه بگویم که تو کیستی» پیروی می کند. https://ser24.ir/a-z-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9/ کار هم تجربه کاربری را بهتر می کند هم رنکینگ صفحات وبسایت را یکدست می کند. به طور قطعی نمی تونیم در مورد این سوال پاسخ بدیم اما برای طبیعی تر شدن لینک سازی بهتر هست از زبان همون سایتی که داخلش لینک سازی می کنید استفاده کنید.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما