شما این اشتباهات لینک سازی خارجی را مرتکب می شوید؟

منقضی : آخرین فرصت شما برای تمدید است. در این مرحله امکان تمدید سفارش ندارید. البته اگر در ابتدای کار بودجه کافی برای خرید یا داشتن یک سایت ندارید ، می توانید با وبلاگ سازی و ساخت پروفایل ، صاحب دامنه های مختلفی باشید و در این وبلاگ ها بک لینک مشتریان خود را قرار دهید.اما برای آشنایی مشتریان با کسب و کار شما باید صاحب یک سایت معرفی خود به عنوان فرشنده ی بک لینک باشید. بک لینک از دامنه کشورهای دیگر : داشتن بک لینک از دامنه های خارجی با چگالی بالاتر می تواند سیگنال مناسبی برای شما داشته باشد اما اگر فقط به دنبال سئو محلی برای کشور خود هستید نیاز به داشتن بک لینک با دامنه خارجی ندارید! لینک گرفتن از وبلاگ می تواند با ارزش تلقی شود به شرطی که به گونه ای رفتار کنید که گوگل متوجه مصنوعی بودن آن نشود. باید از اعتبار وب سایت هایی که نیاز به لینک سازی در آن ها دارید اطلاع داشته باشید. پس از ثبت نام و ورد به پنل هم لازم است حتماً شماره موبایل خود را وارد کنید تا برای اطلاع رسانی های سفارش با شما در ارتباط باشیم. این تعریف کلی از بک لینک است که احتمالاً تاکنون در مورد آن مطالب زیادی را خوانده­اید، اما همان طور که گفتیم لازم است دانش خود را در این زمینه منطبق با علم روز، به روز کنیم تا توانایی رقابت با سایر رقبا را داشته باشیم و حتی بتوانیم یک سر و گردن از آن­ها بالاتر باشیم.

آن بک لینک هایی می توانند این تأثیر مثبت را داشته باشند که از وب سایت های معتبری که مردم به آنها اعتماد دارند، به دست آمده باشند. موتورهای جستجوی ( search engines ) از شاخص های فراوانی برای تشخیص ارزش لینک های خارجی استفاده می­ نمایند. مسلما سایتی که شما در آن از بک لینک استفاده کردید از نظر گوگل معتبر تر چون در سایت های معتبر مثل Moz لینک شده، پس میشه نتیجه گرفت این 3 سایت در شرایط یکسان ولی متفاوت از نظر لینک دهی بر چه اساسی از نظر گوگل رتبه بندی می شوند. از جمله این معیارها عبارتند از میزان قابل اعتماد بودن دامنه ­های لینک شده، محبوبیت صفحه لینک شده، ارتباط میان محتوای صفحه منبع و صفحه هدف و متن پیوست که در لینک استفاده شده است. همانطور که می دانید، دو مورد از مهمترین عوامل در سئو، تولید محتوای هدفمند و ساخت بک لینک با کیفیت بالا است. XSEO پکیج لینک سازی ویدیو در سایت های اشتراک ویدیو مثل یوتیوب و آپارات، اشتراک تصویر در سایت های اشتراک تصویر مثل پینترست، اشتراک مقاله در سایت های اشتراک مقاله مثل اسلایدشیر نیز از جمله فعالیت هایی است که با توجه به کسب و کارتان می توانید آن ها را انجام دهید.

همانطور که در تصویر می بینید سطح کاربری و مقدار مبلغ باقی مانده تا سطح کاربری بعدی به کاربر اعلام می شود. اگر می خواهید سایت خود را به اولین نتایج گوگل برسانید تا مخاطبان و کاربران زیادی شما را پیدا کنند، باید اصول سئو و بهینه سازی سایت را کاملا رعایت کنید. بک لینک ها یکی از مهم ترین عوامل در بهینه سازی سئو سایت هستند. پس از ایجاد محتوای هدفمند، مهم ترین عامل در سئو و بهینه سازی سایت، بک لینک های با کیفیت است. با این حال ، این یک شمشیر دو لبه است زیرا بکلینکهای غیر طبیعی میتواند جریمههایی را از طرف گوگل در پی داشته باشد. لینک های موجود در وبلاگ ها با توجه به ماهیتی که دارند را لینک سازی خارجی می نامیم. در ادامه بحث گفتنی است: نبود سایت مپ نیز مانع از آن میشود که ربات درک درستی از صفحات شما داشته باشد. 4. پشتیبانی : در صورتی مشکلی دارید چه از لحاظ مالی و چه فنی از طریق این بخش می توانید با کارشناسان سایت بک لینک در ارتباط باشید.  Th is article was gener᠎at ed by G SA Content  G᠎enerator DE​MO!

برای مثال اگر شما همین امروز بخواین یک سایت بزنید و برنامتون این باشه که بعد از چندماه تو کلمه “سئو” نتیجه بگیرین، حتی با تولید محتوای خیلی با کیفیت هم نمیتونید بعد از چند ماه نتیجه بگیرین. بهترین متن لنگر متنی است که حاوی کلمه کلیدی صفحه مقصد بک لینک باشد. الان صفحه سه هست تو کلمه “کاغذ دیواری در تهران” حالا می خواتسم بدونم اولان چندتا لینک باید بخرم بیام صفحه اول گوگل و اینکه برای خرید بک لینک باید از کجا اقدام کنم؟ حال اگر شما به عنوان شخصی مبتدی هیچ اطلاعی از خرید بک لینک نداشته باشد و از ضرر های آن مطلع نباشید مسلما خیلی راحت فریب خواهید خورد و هم پول و هم زمان و هم سایت خود را از بین خواهید برد و این موضوع در نهایت باعث از بین رفتن سئو سایت شما برای همیشه می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال نیز می توانید از طریق کامنت های همین محصول از تیم پشتیبانی بپرسید.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما