آیا نمی دانید چگونه کولر گازی جنرال گلد 12000 خود را سنگ بسازید؟ این را بخوان!

Coolerخودروها و کامیون‌های هیبریدی-الکتریکی گازی/الکتریکی مزایای موتورهای بنزینی و موتورهای الکتریکی را با هم ترکیب می‌کنند و می‌توانند برای دستیابی به اهداف مختلف، مانند بهبود مصرف سوخت، افزایش قدرت، یا قدرت کمکی اضافی برای دستگاه‌های الکترونیکی و ابزارهای برقی، پیکربندی شوند. BMW سوخت درجه یک برای هر دو موتور را توصیه می کند.

آنچه که زامبی ها می توانند در مورد Preparation Of Evoli Air Conditioner به شما آموزش

Preparation of Evoli air conditioner سدان سری 3 BMW: تست گیربکس دستی 330i در رانندگی مختلط شهر/بزرگراه به طور متوسط ​​22.3 مایل بر گالن بود. یک گیربکس دستی Insight تست شده در شیکاگو و اطراف آن به طور میانگین 57.3 مایل بر گالن بود. آئودی A4: تست گیربکس دستی 2.0 T Avants به طور متوسط ​​بین 20.3 تا 22.5 mpg بود. مدل تست AWD در رانندگی بیشتر در شهر میانگین 16.3 را داشت. تست AWD 4 سیلندر میانگین 19.6 مایل بر گالن را در رانندگی مختلط داشت. مرسدس بنز E-320 CDI (دیزل): تست E320 CDI میانگین 33.7 مایل بر گالن در رانندگی در بزرگراه ها، 27 تا 29.2 با رانندگی بیشتر در شهر بود.

نیسان مورانو: تست مورانو 2WD میانگین 19.6 تا 20.1 مایل بر گالن در رانندگی مختلط شهر/بزرگراه داشت که برای یک SUV متوسط ​​V6 بسیار خوب است. فورد Escape/Escape Hybrid: تست 2WD 4 سیلندر Escape به طور میانگین 20.5 مایل در کیلوگرم است. دویدن های پرفورمنس و آزادراه های پرسرعت باعث شد یک خودروی آزمایشی کالیفرنیا به 48.9 مایل بر گالن برسد. تست AWD V6 Escapes and Tributes میانگین 17.5 تا 19.2 mpg در رانندگی مختلط شهر/بزرگراه داشت.

Preparation Of Evoli Air Conditioner

هوندا Ridgeline: میانگین 16.2 تا 18.3 mpg در رانندگی مختلط شهر/بزرگراه. قبل از تصمیم گیری، ارقام را مقایسه کنید، اما به یاد داشته باشید که mpg بالا با یک کتابچه راهنمای کاربر تنها زمانی به دست می آید که با کمی تخصص تغییر داده شود. این سهم تا سال 1990 به 31 درصد رسید و در اواسط سال 2004 به 54 درصد رسید. تحلیلگران برجسته صنعت خودرو می گویند که خودروهای هیبریدی تنها 3 درصد از ایالات متحده را به خود اختصاص خواهند داد

خودروسازان در واقع آزمایش‌های خود را انجام می‌دهند و نتایج را به EPA ارسال می‌کنند، که داده‌ها را بررسی می‌کند و حدود 10 تا 15 درصد رتبه‌بندی‌ها را در آزمایشگاه ملی خودروها و انتشار سوخت تأیید می‌کند. همچنین، خودروها و کامیون‌هایی که تحت آزمایش مصرف سوخت قرار می‌گیرند، بدون تکمیل کامل مسافر و بار «راننده» می‌شوند. بنابراین، اجزای سنگین و سنگین اکثر سیستم‌های چهار چرخ متحرک (4WD) و AWD در کامیون‌های وانت و شاسی‌بلندها را ندارد.

اتومبیل‌های AWD و مینی‌ون‌ها نسبت به همتایان 2 چرخ متحرک خود تمایل بیشتری به مصرف سوخت دارند. چهار چرخ محرک نقاط خوبی دارد، اما مسافت پیموده شده معمولاً در میان آنها نیست. این برنامه آزمایش جاده، وسایل نقلیه را در معرض ترکیبی از رانندگی در شهر و بزرگراه توسط حداقل چهار ویرایشگر تست جاده قرار می دهد.

برنامه «شهر» برای تکرار یک تجربه رانندگی در ساعات شلوغی شهری طراحی شده است که در آن وسیله نقلیه با موتور سرد راه اندازی می شود و در ترافیک توقف و حرکت با دور آرام حرکت می کند. اگر چیزی در مورد این واقعیت نگوییم، عمر یک موتور بیش از حد کار معمولاً طولانی نیست. کارشناسان می گویند به این دلیل است که صرفه جویی در مصرف سوخت بر اساس میزان خروجی اگزوز به طور خودکار به نفع خودروهای گازسوز/الکتریکی است.

EPA ادعا می کند که این دقیق تر از استفاده از یک سنج سوخت برای اندازه گیری فیزیکی مقدار بنزین سوزانده شده است. از قضا، نتایج آزمایش‌های عملیاتی در حال انجام که توسط EPA روی 12 خودروی هیبریدی در ناوگان خود انجام شده است، به طور قابل‌توجهی با رتبه‌بندی‌های مصرف سوخت اعلام شده آن‌ها در تضاد است.

در حالی که این مطمئناً مصرف سوخت قابل تحسین است، اما هنوز بسیار پایین‌تر از رتبه‌بندی EPA خودروها است که برای سال‌های مدل آزمایش شده به ترتیب 51، 66 و 60 مایل بر گالن هستند. سیستم‌های AWD در خودروها و مینی‌ون‌ها به‌عنوان یک کمک کششی در تمام شرایط آب و هوایی در نظر گرفته شده‌اند و برای انجام وظایف خارج از جاده طراحی نشده‌اند.

آنها در عوض از ترکیبی از قدرت موتور گازی و سیستم‌هایی استفاده می‌کنند که در غیر این صورت انرژی از دست رفته را از چرخ‌های چرخان باز می‌گیرند تا باتری‌های موتور را شارژ برای تهیه کولر گازی گری 30000 به این صفحه بروید کنند. اما خودروسازان به‌طور فزاینده‌ای آنها را نه صرفاً صرفه‌جویی در مصرف سوخت، بلکه به‌عنوان وسایل نقلیه با پیشرانه ممتازی که از ماهیچه‌های اضافی عرضه‌شده توسط موتور الکتریکی همراه با موتور گازی استفاده می‌کنند، برای ایجاد خودروهایی سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از همتایان خود استفاده می‌کنند..

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما