خرید بک لینک معتبرترین وبسایتهای فارسی زبان راش وب

این روش بک لینک سازی به علت تنوع بالا مناسب تمام سایت ها با هر موضوعی است و برای سایت های تازه تاسیس نیز توصیه می شود. تمام روش های بک لینک سازی قوی و تاثیرگذار در این پکیج وجود دارند. تمامی این بک لینک ها در سایت هایی با ارزش دامنه بالا ساخته شده و اسپم اسکور پایینی دارند. ترکیب این بک لینک ها با بک لینک های کامنتی و استفاده از آن ها به عنوان بک لینک لایه دوم، میزان تاثیر آن ها را افزایش می دهد.
یا بدتر از همه؛ با یک انتخاب اشتباه تاثیر فعالیت های شما به کلی از بین برود. تمام حالت‌های بالا موجب اتلاف وقت و اتلاف هزینه‌های شما بر روی وب سایت می‌شود و موارد بالا مهمترین دلیلی است که ثابت می‌کند خرید رپورتاژ، اولین مرحله شما در فرآیند لینک سازی است نه آخرین. اگرچه زمینه کاری ما در این صفحه بیشتر فروش بکلینک است، اما صادقانه روی این نکته تاکید داریم که هیچ بک لینکی تمام کار نیست! هیچ وقت گمان نکنید که چون بک لینک خریداری نموده اید، دیگر هیچ نیازی به سئو داخلی و تولید محتوا ندارید. (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند!
سایت‌هایی که لینکشان در این وب‌سایت‌های شناخته شده به فروش بک لینک دیده می‌شود طبعاً توسط گوگل جریمه می‌شوند. خوشبختانه گوگل برای این قبیل سایت‌ها در بخش Manual Actions گوگل سرچ کنسول پیامی با عنوان unnatural links ارسال می‌کند و به این وسیله مدیران سایت‌ها از علت جریمه شدنشان مطلع می‌شوند. وقتی مجازات دستی شامل حال شما شود، یک پیغام در پنل گوگل سرچ کنسول برای شما فرستاده می‌شود. هنگامی که مخاطبان در حال خواندن محتوا به صورت آنلاین هستند، ابتدا پیوندها را مشاهده می کنند. اگر آنها ببینند که وب سایت و نام برند شما در طول یک مقاله بارها و بارها ذکر شده است، نام تجاری شما به طور خودکار در ذهن آن ها با موضوع مقاله مرتبط می شود.
همانطور که مشاهده میکنید، پکیج ها اغلب با تعداد کمی لینک ساخته شده و همینطور به نظر میرسد سایت هایی که از آنها لینک گرفته میشود، سایت های معتبری باشند. مخصوصا اگر وب سایت تان تازه کار است، بهتر است به سراغ پکیج های پی بی ان با تعداد بالای بک لینک نروید. اگر قصد خرید بک لینک دائمی از این سایت ایرانی را دارید ، حتما از دائمی بودن بک لینک مطمئن شوید. در این سایت پکیج سوم (به استناد به نوشته های خود سایت) بک لینک دائمی ارائه میکند. همچنین میتوانید رپورتاژ از این سایت خریداری کنید که از بابت دائمی بودن لینک ها خیال شما راحت باشد. اگر به دنبال خرید بک لینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات بک لینک و رپورتاژ از مجموعه آژانس فرین کمک بگیرید.
پس به این نتیجه می رسیم که لینک خریدن تاثیر خوبی بر سئو سایت شما دارد اگر لینکها از سایتهای قدرتمند و معتبر گرفته شده باشد. هرگز به لینک دهی در یک کلمه کلیدی، دسته‌بندی، مقاله یا صفحه سایت بسنده نکنید و یک بسته و پلن بک را برای کل سایت خود و تمامی قسمت های آن اجرا نمایید. وقتی لینک شما در وبلاگ سایت های دانشگاهی، یا حتی در مسیر دامنه اصلی اون سایت ها منتشر بشه، شما یک بک لینک دانشگاهی ثبت کردید.

خرید بک لینک فالو (دوفالو)

به همین دلیل است که در حال حاضر، جایگزین آن یعنی پیج اتوریتی به عنوان معیار نسبتا معتبر برای سنجش پیج رنک در خريد بك لينك مورد استفاده قرار می گیرد. پاسخ این سوال به رتبه فعلی و نمایه بک لینک و شدت رقابت کلمه کلیدی سایت شما دارد ، اما به طور کلی کیفیت بک لینک مهم تری از کمیت و تعداد بک لینک است. خرید بک لینک در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود. به این صورت که برای مثال شما با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان، پس از مدت زمان مشخص، فرضا 50 بک لینک با کیفیت دریافت میکنید.

چرا باید الان حساب کاربری خود را بسازید ؟

برای اینکه سایت شما آسیب نبیند و گوگل متوجه خرید های شما نشود و سایت پنالتی نشود، کارشناسان ما بک لینک ها را یک جا و در عرض چند روز نمی خرند بلکه با شیبی کند اما صعودی پیش می روند. گرچه بیشتر ترافیک از طریق موتورهای جستجو حاصل می شود، اما بخشی از ترافیک می تواند از طریق مراجعه به سایت ها حاصل شود. ترافیک مراجعه به این معنی است، که افراد روی پیوندهای موجود در محتوا کلیک می کنند و به محتوای پیوند داده شده منتقل می شوند. بیشتر اوقات، ترافیک مراجعه به صورت هدفمند است و نرخ پرش کمی دارد.
پس یکی از فاکتورهای مهم امتیازگیری
در موتورهای جستجو، برخورداری از بک لینک‌های قوی و معتبر است. با بهبود جایگاه سایت در نتایج موتورهای جستجو و افزایش تعداد بازدیدکنندگان قطعا فروش محصولات و خدمات افزایش پیدا می‌کند. هر چقدر میزان فروش بالا برود مطمئنا درآمد زایی نیز افزایش می‌یابد. کافیست آدرس بهترین سایت برای خرید بک لینک را پیدا کنید و با خرید بک لینک باکیفیت‌، فروش خود را افزایش دهید. یکی از مزیت‌های اصلی بک  لینک، افزایش رتبه در موتورهای جستجو است.
فهرست هایی که باید در آنها قرار داشته باشید ، فهرست هایی است که افراد در واقع از آنها استفاده می کنند – مانند Google برای کسب و کار من ، Yelp و TripAdvisor. فراتر از این فهرست های معروف ، تعداد زیادی دایرکتوری عمومی و خاص وجود دارد که می تواند به رتبه بندی و بازدید شما کمک کند. اغلب اوقات ، در چند روز یا چند هفته نتایج تبلیغات خود را به صورت بک لینک یا اشتراک در شبکه های اجتماعی مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال ، ممکن است در پروژه های دیگری که می توانند به شما در رشد نام تجاری و بازدید شما کمک کنند ، همکاری کنید. مهمترین چشم اندازها را در یک لیست جمع آوری کرده و براساس اقتدار دامنه (یا اگر از Ahrefs استفاده می کنید Domain Rating) ، مشخصات بک لینک ، رتبه بندی و پتانسیل ترافیک ارجاع آنها را اولویت بندی کنید.
این لینک‌ها باعث افزایش اعتبار و اعتماد موتورهای جستجو می‌شوند و در نتیجه رتبه وبسایت شما در نتایج جستجوی گوگل بهبود می‌یابد. وقتی طراحی سایت دیگری به وبسایت شما لینک می زند، بک لینک ایجاد می شود. از دیدگاه گوگل و سایر موتور های جستجو بک لینک ها مانند یک رأی اعتماد هستند. بدین معنا که هر چه تعداد طراحی سایت هایی که به یک طراحی وبسایت خاص لینک می زنند بیشتر باشد، موتور های جستجو به آن صفحه ی خاص بیشتر اعتماد می کنند و اینطور برداشت می کنند که آن صفحه دارای محتوای با کیفیت و ارزشمند است.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما