سارا علی خان در بازدید از معبد Mahakal در Ujjain، ترول ها را به دلیل ارسال نظرات نفرت می بندد | اخبار مردم

ایندور: سارا علی خان پس از اینکه به خاطر بازدید مقدس اخیر خود از معبد ماهاکال در اوجین مورد ترول قرار گرفت، سکوت خود را شکست و پاسخی شایسته به مخالفان داد. او در جریان کنفرانس خبری فیلم آینده‌اش «زارا هاتکه زارا باچک» گفت: “من کارم را خیلی جدی می‌گیرم. من برای مردم کار می‌کنم، برای شما. اگر کار من را دوست نداشته باشید، احساس بدی دارم، اما اعتقادات شخصی من است. خود من با همون ارادتی که به بنگله صاحب یا محکال میروم به اجمر شریف میروم.بازدید را ادامه میدهم.مردم هرچه میخواهند بگویند من مشکلی ندارم باید انرژی یک مکان را دوست داشته باشید.. من به انرژی اعتقاد دارم.” این اولین باری نیست که بازیگر “Gaslight” به دلیل بازدید از معابد ترول می شود.

او اخیراً پس از بازدید از معبد مهادف، با واکنش‌های شدیدی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. اوایل امروز، سارا در معبد Mahakaleshwar در منطقه Ujjain در مادهیا پرادش نماز خواند. او همچنین در “Bhasma Aarti” به همین مناسبت شرکت کرد. Bhasma aarti (پیشنهاد با خاکستر) یک مراسم معروف در اینجا است. در طول برهما محورتا بین ساعت 4 تا 5:30 صبح انجام می شود.

پیرو سنت معبد، او در مراسم Bhasma Aarti یک ساری صورتی رنگ به تن کرد. پوشیدن ساری در Bhasma Aarti برای زنان اجباری است.

در طول Bhasma Aarti، او در Nandihal معبد نشست و نماز خواند. سارا همچنین «جلابیشک» را در داخل حرم مطهر اجرا کرد. شایان ذکر است، این اولین باری نبود که او از معبد ماهاکال بازدید می کرد، سارا بارها به اینجا می آمد و بابا ماهاکال را عبادت می کرد.

در طول بازدید، او همچنین در کوتی ترث کوند واقع در محوطه معبد ایستاد و غرق در روحیه عبادی ظاهر شد. به فیلم برمی گردم. استودیو جیو و دینش ویژن با ارائه «زارا هاتکه زارا باچک» قرار است در تاریخ 2 ژوئن در سینماها اکران شود.

جدای از این، سارا در «مترو… در دینو» با حضور آدیتیا روی کاپور، آنوپام خر، نینا گوپتا، پانکاج تریپاتی، کونکانا سن شارما، علی فضل و فاطمه سانا شیخ نیز دیده خواهد شد.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما