مشاوره سئو تخصصی، خدمات مشاوره seo کسبویار

کاهش رتبه میانگین در این پروژه با توجه به بقیه فاکتورها بیانگر افت رتبه نبوده و می بایست به طور دقیق، دلایل افت هر صفحه مورد بررسی قرار گرفته و رفع گردد تا بتوانیم با تولید محتوای اصولی به رفع این مشکل نیز کمک کنیم. ممکن است به اندازه Ahrefs بک لینک یا دامنه ارجاعی نداشته باشد ، اما این ابزار ارزش زیادی در نسخه رایگان دارد. برای اولین بار ، می توانید تا 5000 پیوند بلاک به CSV صادر کنید و عنوان صفحه منبع ، URL و متن لنگر را مشاهده کنید.

  • در واقع شما با خرید بک لینک، میتونین ترافیک وبسایتتون رو افزایش بدین و محبوبیت خودتون رو بیشتر کنین.
  • چه بخواهید به بک لینک های خود نگاه کنید و چه رقبا، اطلاعات مفیدی به دست خواهید آورد که به شما کمک می کند استراتژی خود را برای به دست آوردن بک لینک بهبود دهید.
  • با استفاده از ابزارهای حرفه ای سئو، میشه اطلاعات جامع و دقیقی از بک لینک های رقبا استخراج کرد.
  • با این حال ، این تکنیک های ایجاد پیوند کلاه سیاه دیگر کار نمی کند زیرا گوگل در مورد آنها ذکاوت کرده است.

پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند . برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید . مشاور سئو فردی است که با تحلیل و بررسی سایت شما، بهترین برنامه و استراتژی را برای رشد سایت شما در نتایج گوگل تدوین می‌کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ “سئوروز” با بیش از ۱۳ سال سابقه در زمینه‌های خدمات و آموزش، و با اجرای بیش از هزاران پروژه موفق در طول این سالها، تخصص و تجربه بالایی در ارائه آموزش و خدمات دیجیتال مارکتینگ به شما ارائه می‌دهد. آژانس “سئوروز” می‌تواند به عنوان بهترین و اولین گزینه برای ارتقاء کسب و کار، برند، و تجارت شما باشد. علاوه بر ویدیو بالا، اگر علاقه به ساخت بک لینک رایگان با کیفیت دارید حتما نگاهی به آموزش رایگان لینک بیلدینگ بی اندازید.

برای دریافت رایگان کتاب سئو 2023 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی، ایمیل خود را در زیر وارد نمایید. بدون لینک های قوی، سایت شما قدرتی برای رقابت در نتایج جستجوی گوگل نخواهد داشت. اگر اصول سئو و جدیدترین تغییرات الگوریتم های گوگل برای لینک بیلدینگ در نظر گرفته نشود، سایت شما جریمه خواهد شد. اگرچه متخصصان سئو لازم نیست که طراح وب باشند، اما مهم است که آن‌ها اصول طراحی وب و برچسب‌های Meta را درک کنند. متخصصان سئو با درک نحوه ادغام طراحی وب و استراتژی سئو به روشی که اکثر طراحان وب آن را دنبال نمی‌کنند، باید یک نژاد نادر از بازاریاب باشند. از ویژگی های مشاور سئو مجرب این است که به طور مداوم در حال به روزرسانی اطلاعات سئو خود است.

این موضوع کمی اعتماد کردن به آن را سخت میکند اما در هر حال با توجه به اینکه در صفحه درباره ما سایت آدرس کسب و کارشان وجود دارد، کمی این مشکل حل میشود. اکثر بک لینک های این سایت اعتبار دامنه زیر 50 دارند که جزو بک لینک های باکیفیت پایین محسوب میشود. یک مشاور سئو با تجربه، به زبان ساده روند تغییرات و گزارشات سایت را برای مالک سایت شرح می دهد و سوالات کارفرما را به خوبی پاسخ می دهد. فیلترهای زیادی برای مرتب کردن داده ها و اطلاعاتی که شما نیاز دارید وجود دارد که ابزار Open Link Profiler این فیلترها را دارد. یکی دیگر از قابلیت های مهم kerboo چک کردن بک لینک های پروفایلی بد است.

به همین دلیل مهم است که ذهن انتقادی داشته باشید و راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای اصلاح آن‌ها پیدا کنید. مشاور سئو برای بهینه سازی عملکرد سایت، به ویرایش محتوای داخلی و رفع ایرادات احتمالی سایت از طریق آنالیز با ابزارهای موجود می پردازد. مشاور سئو با توجه به اهدافی که تعیین کرده است، به تنظیم تیترها، تصاویر، نوع نگارش متن، لینک های داخلی و خارجی و رعایت اصول و قواعد سئو که به طور پیوسته در حال تغییر هستند، می پردازد. لازم است نمونه کارهای موفق او را مشاهده کرده و با راحت ترین روش یعنی جستجوی کلمات کلیدی مهم، عملکرد او را تحلیل کنید. اگر شما بتوانید از این شخص کمک بگیرید، قادر خواهید بود که افزایش رتبه سریع، آسان و خوبی را پیدا کنید. در این زمینه اگر نیاز به کمک بیشتری دارید، می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما راه‌های ارتباطی ما را مشاهده کنید و از بهترین مشاوره سئو استفاده کنید.

بهینه سازی و seo حرفه ای

به همین دلیل کلیه کمپین های تقویتی سئوسل به صورت چند لایه ای اجرا می شوند به طوری که در لایه اصلی منبع تقویتی مورد درخواست شما ایجاد شده و در لایه های بعدی، لایه قبلی تقویت می گردد. این ساختارهای چندلایه ای، طبیعی سازی لینک سازی را به بالاترین حد خودش می رساند. از بین تمامی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت، همواره یک کلمه، اصلیت بیشتری داشته و تمرکز اصلی فعالیت‌های سئو و لینک سازی بر روی آن استوار است. در واقع کلمه کلیدی اصلی، همان کلمه‌ای است که برای کسب رتبه در نتایج جستجوی گوگل برای ما دارای اولویت است. لینک سازی در چند مرحله یا لینک سازی لایه ای بهترین و طبیعی ترین نوع لینک سازی می باشد که مطابق نقشه ها و مپ های متنوع و چند لایه ای ایجاد می شوند.

بک لینک های با کیفیت باید در سایت های معتبر و پربازدید قرار گیرند و رتبه و اتوریتی بالایی داشته باشند. وقتی یک سایت بک لینک با کیفیتی از یک سایت دیگر کسب می کند، ممکن است جایگاه آن سایت در گوگل بهبود یابد. اما لینک های نوفالو همیشه برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی لازم و ضروری هستند. دیدگاهی نیز بین سئوکاران وجود دارد که لینک های نوفالو هم می توانند قدرت زیادی را به سایت منتقل کنند. بسیاری از مدیران وب‌سایت‌ها به دلیل سهل‌انگاری در یک مدت زمان کوتاهی تعداد قابل توجهی بک لینک و رپورتاژ می خرند که این موضوع شک گوگل را بیشتر کرده و باعث می شود لینک سازی طبیعی جلوه ندهد.

زیرا الگوریتم ها و استراتژی های جدید، به سرعت باور نکردنی در حال تغییر هستند. الگوی های قدیمی و منسوخ شده در سئو و یا استفاده از سئو کلاه سیاه و … می تواند آسیب های جدی به سایت وارد کند. یک سایت ممکن است اهداف مختلفی را دنبال کند، یک مشاور حرفه ای سئو با تجربه باید قادر باشد به اولویت بندی اهداف بپردازد و در نهایت مسیر رشد سایت را در جهت ارتقاء کلی هدایت کند. هر کاربر زمانی که وارد سایت شما می شود و یکی از صفحات آن را مشاهده می کند، مدتی را صرف بررسی صفحه مورد نظر می کند.

  • پس از ایجاد بک لینک های لایه اصلی در تمامی پکیج‌ها، تعدادی بک لینک چندلایه ای تقویتی نیز برای آنها ایجاد خواهد شد.
  • این درصدها نسبت ثابت و مشخصی نداشته و به صورت کاملا تصادفی درج می گردند.
  • این بک لینک های واقعی تاثیر زیادی می توانند در بهبود سئوی سایت داشته باشند.
  • اگر رقبای ما رتبه های بهتری در نتایج جستجوی گوگل دارند، باید بدانیم که از کدام سایت ها لینک گرفته اند و چگونه به این جایگاه ها رسیده اند.
  • اما به طور مثال کلمه “Car” در سایت آمازون به این وسعت و قدرت به عنوان کلمه کانونی و کلیدی شناخته نمی شود چرا که اصلا برای آن هیچ لینک ورودی مناسبی وجود ندارد.

هدف وبلاگ یا ساخت وبلاگ این است که به معرفی و پیوند دهی به سایت خود و گرفتن اعتبار دامنه در این رسانه ها شروع به فعالیت کنید. بک لینک ها اهمیت دارند زیرا توسط گوگل برای تعیین ارزش یک وب سایت، به ویژه در رابطه با سن آن و سایر عوامل، استفاده می شوند. همانطور که یک کسب و کار بدون هیچ بررسی آنلاین ممکن است مشتریان را برای خرید متقاعد نکند، وب سایتی که دارای «تأییدات» بسیار کمی از صاحبان سایت های معتبر است برای Google سخت تر است که اعتماد کند. سایت‌های معتبر کمتر تمایل به دادن لینک به سایت‌های بااعتبار کم و خصوصاً تازه‌کار دارند.

یک مشاوره سئو حرفه ای که از آن صحبت می کنیم، باید قادر باشد که ترافیک ورودی یک سایت از سمت موتورهای جستجو از جمله گوگل را تا حد زیادی افزایش دهد. یک مشاور سئو حرفه ای با انواع ابزار و نرم افزارهای مناسب و سایت های آنالیز آشنایی داشته و با تسلط کافی می تواند به تحلیل و بررسی سایت شما بپردازد. مشاور سئو کسب و کار دارای سابقه خوب در کسب وکارهای مختلف و همچنین از سواد لازم جهت هدایت یک کسب و کار به قله موفقیت دارا می باشد و قطعا حرف هایی که ایشان بیان می کند بعد بیزینسی دارد.

در این سرویس سایت شما بصورت 100 درصدی از نظر سئوی داخلی بهینه شده و شما سایتی با سئوی کامل هم از نظر کد ، سرعت سایت و هم از نظر قالب تحویل خواهید گرفت. در این سرویس بعنوان هدیه 50 بک لینک حرفه ای و دائمی از سایتهایی با پیج رنک بسیار بالا نیز دریافت خواهید کرد. با توجه به زمان متفاوت و متناسب اجرای پروژه در هر یک از پکیج های بک لینک، تفاوت چندانی ندارد که عمر سایت شما چقدر باشد. اما جهت امنیت بیشتر لینک سازی، بهتر است حداقل ۳ ماه از عمر سایت شما گذشته باشد و سایت شما فعال بوده و ترجیحاً دارای کمی بک لینک معتبر دیگر نیز باشد. من به عنوان یک استراتژیست SEO که بطور خاص بر ایجاد لینک در HubSpot تمرکز دارد ، من با چالش یافتن منابع با کیفیت بالا که به سایت شما پیوند دارند ، بیگانه نیستم. برای کمک به شما در بهبود رتبه سئو شرکت خود ، این لیست از روش های خلاقانه و منحصر به فرد برای کسب بک لینک را تهیه کرده ام.

دستورالعمل های بهبود سئو سایت در مشاوره seo کدام است؟

با خرید این پکیج، 100 بک لینک معتبر و مرتبط برای سایت خود تهیه کنید و نظر گوگل را به خودتان جلب کنید. معمولاً سایت‌هایی که امکان لینکسازی رایگان در آن‌ها وجود دارد یا لینک های خروجی‌شان نوفالو هستند یا اسپم اسکور دامنه به قدری بالاست که انتشار بک لینک روی این دامنه بیشتر تاثیر منفی دارد تا مثبت. تنها بعضی از دامنه‌های مناسب پیدا می‌شوند که امکان لینکسازی قوی و با کیفیت روی آن وجود دارد. ببینید، اینکه دقیقا چقدر بودجه برای خرید بک لینک مناسب است، به حوزه کاری شما برمیگردد. مثلا اگر در زمینه پررقابتی مثل طراحی سایت یا دوربین مداربسته یا گردشگری فعالید، خب قطعا برای ابتدای کار هم نباید با بودجه کمتر از 40 میلیون تومان به فکر خرید بک لینک باشید. اما اگر حوزه فعالیت تان حوزه های کم رقابت تر مثل زمینه های ورزشی و… است، میتوانید با 3/4 میلیون تومان شروع کنید.

بک لینک کامنتی میتواند به شدت تاثیرگذار باشد در صورتیکه صاحب سایت اجازه انتشار بک لینک را در سایت خود به شما بدهد. در غیر اینصورت انتشار کامنت برای شما فایده ای ندارد چراکه قبل از تایید کامنت و انتشار آن لینکش حذف می شود. ما برای  خرید بک‌لینک کامنتی مجوزها و روابط لازم را داریم کافی است یک بار مشتری سئوروز شوید. با اینکه همیشه با خرید محصولات و خدمات ارزان مخالفم، اما اگر روزی مجبورم کنند میان محتوای ارزان و بک لینک ارزان یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخابم محتوای ارزان است!

کافیست اینجا کلیک کنید و برای خرید رپورتاژ ها و لینک سازی اقدام نمائید و از بین سایت های فراوان و مختلف با موضوعات و زمینه های گوناگون رپورتاژ و بک لینک سفارش دهید. خرید بک لینک در سئو به فعالیتی گفته می شود که طی آن، با پرداختن هزینه ای به سایت های دیگر، لینک سایت خود را درون آن ها قرار دهیم. این روش یک نوع از روش های سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO) برای گول زدن گوگل و رسیدن سریعتر به رتبه های برتر در نتایج گوگل است. براساس تکنیک های سئو، بک لینک ها واحد محبوبیت سایت هستند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان رای مثبت برای سایت ها در نظر می گیرد. گوگل از بک لینک ها استفاده می کند و به آنها امتیاز میدهد تا از طریق امتیاز آنها و فاکتورهای بسیار دیگری توانایی پاسخگویی به درخواستهای (سرچ) کاربران را داشته باشند. بنابراین هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک دریافت کند، محبوب تر خواهد بود.

اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند! بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. متاسفانه بعد از جستجوی زیاد متوجه شدم سایت هایی که در بکوریتی بک لینک میفروشند، فقط بک لینک های موقت ارائه میکنند. این یعنی شما میتوانید تعداد دلخواه بک لینک از سایت مورد نظر را در مدت زمان 1 تا 12 ماه خریداری کنید. البته نمیگویم نمیتوان از اینها سایت ها اقدام به خرید بک لینک معتبر کرد، اما پیشنهاد میکنم در هنگام خرید بک لینک موقت و همینطور بک لینک های تعداد انبوه، حواستان را جمع کنید.

  • پیشنهاد می کنیم این سایت ها را دنبال کنید و در خبرنامه های ایمیلی آن ها هم عضو شوید.
  • یک مشاور SEO باید در ابزاری مانند Google’s Keyword Planner مهارت کافی داشته باشد.
  • بسیاری از وبلاگ نویسان که به تازگی وبلاگ یا وب سایتی را راه اندازی کرده اند، اغلب در درک مفهوم اصطلاح “backlink” مشکل دارند.
  • لینک های لایه اول به وب‌سایت اصلی، لینک های لایه دوم به لایه اول و لینک های لایه سوم به لایه دوم داده می‌شود.
  • تمامی مشکلات سئو سایتتان را در حین مشاوره به شما خواهیم گفت و اگر تیم فنی شما توان اجرایی آن را داشت می‌توانید به تیم فنی خود مراجعه کنید یا در صورت نیاز تیم متخصص ما با هزینه مناسب تمامی مشکلات شما را حل خواهد کرد.
  • اگر به دنبال ارتقای سئو سه گانه وب سایت خود هستید قطعا گرفتن یک مشاوره تخصصی سئو برای کسب وکار شما مثمر ثمر خواهد بود.

در نتیجه مثلا وقتی کسی کلمه کلیدی مورد نظر شما رو جست و جو میکنه، اگه شما از سئو سایت استفاده کرده باشین، موتور های جست و جو مثل گوگل وبسایت شما رو در نتایج برتر جست و جو نمایش میدن. اگر در بازه زمانی کوتاهی تعداد زیادی بک لینک دریافت کنید، این امر از دید گوگل دستکاری در نتایج به حساب می‌رود و در حال نقض قوانین گوگل هستید. بنابراین خرید بک لینک انبوه از هر شرکتی که در بازه کوتاهی این کار را برای وبسایت شما انجام می‌دهد، کار اشتباهی است. در صورت خرید پکیج‌های لینک سازی انبوه خارجی سئو ارزان، تعداد محدود و مشخصی بک لینک در طول روز دریافت خواهید کرد و این پکیج‌ها از تمامی مواردی که به صورت الگوریتمیک قابل تشخیص هستند، در امانند. همچنین انکرتکست‌ها به صورتی تنظیم می‌شوند که یک پروفایل لینک سازی حدالامکان طبیعی را از نگاه گوگل داشته باشید.

تمامی حقوق این وب سایت برای آژانس دیجیتال مارکتینگ روزی ناب محفوظ است. روزی ناب یکی از بروزترین وب‌سایت‌های آموزشی است که تلاش می‌کند جدیدترین مقالات و دوره‌های آموزشی را در حوزه طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ ارائه دهد. پیشنهاد ما به شما این است که تا حد امکان از عناوین عمومی مانند “کلیک کنید” یا ” ادامه مطلب ” در لینک‌های خود استفاده نکنید.

توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. یکی از بهترین امکانات Cognitive seo چک کردن بک لینک های پروفایلی سایت شما و رقیب است. این ابزار اطلاعاتی مانند تاریخ بک لینک، روند رشد، فالو و نوفالو بودن، خرابی لینک و سرعت آن را در اختیار شما قرار میدهد. بکلینک یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی به شمار می‌رود اما به تنهایی کافی نیست.

خرید بک لینک قوی

و بجای آنها از ” کلمه کلیدی“؛  “کلمه کلیدی به همراه متن دیگر“؛ “ نام وب‌سایت” (متن حاوی نام برند)؛ “آدرس وب‌سایت“؛ “نام برند” و… استفاده کنید. هدف من از ایجاد این وبسایت اشتراک گذاری و آموزش مطالب با ارزش و کمک کننده با شما عزیزان هست. در این پایگاه به طور ویژه در حوزه ی گرافیک ( گرافیک، موشن گرافیک و انیمیشن )،آموزش سئو و همچنین آموزش وردپرس را به مرور به شما آموزش خواهم داد . هزینه مشاوره سئو تا پایان سال 1400 برای یک ساعت 1 میلیون تومان را تعیین کرده ایم. مشاوره سئو (SEO consultants) در شرایط مختلف کاربردهای متفاوتی می تواند داشته باشد و این موضوع بستگی به شما و راهی دارد که در پیش گرفتید. در اینجا قصد معرفی خدمت مشاوره سئو را به شما دارم که از جمله خدماتی هست که بنده (دانیال طاهری فر) می توانم به شما ارائه بدهم.

از همه مهمتر، لینک سازی داخلی به ایجاد سلسله مراتب اطلاعات و گسترش قدرت رتبه بندی سایت کمک می‌کند. برای اینکه موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را جستجو کنند، باید دارای یک شبکه لینک سازی منسجم باشد تا عنکبوت‌های موتور جستجو بتوانند صفحات منفرد وب سایت شما را بیابند و آنها را در پایگاه داده خود ذخیره کنند. بنابراین لینک سازی داخلی پتانسیل رتبه بندی وب سایت شما برای هر صفحه را افزایش می‌دهد. مشاوره سئو (SEO consultants) از خدمات مفید و نسبتا ارزان قیمتی است که شخص متخصص در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب با صرف زمان و هزینه‌ی کم، بهترین راهکار مناسب در جهت سئو و بهینه سازی سایتتان از ما دریافت خواهید کرد.

اما ابزارهای غیر رایگان، گزارش های بسیار ارزشمندی ارائه می دهند که برنامه ریزی برای لینک سازی سایت ما را کاملاً تحت تأثیر قرار می دهد. هر سایتی که بک لینک های «بیشتر» و «مرتبط تری» از سایت های معتبر دریافت کرده باشد، از نظر گوگل، سایت با ارزش تری خواهد بود و رتبه بهتری در نتایج جستجو خواهد داشت. اگر رقبای ما رتبه های بهتری در نتایج جستجوی گوگل دارند، باید بدانیم که از کدام سایت ها لینک گرفته اند و چگونه به این جایگاه ها رسیده اند.

هنگامی که گوگل متوجه فیک بودن لینک های شما بشود، رفتار دیگری نسبت به وبسایت شما انجام می‌دهد و حتی ممکن است شما را به کلی از نتایج جستجو حذف کند. متخصصان سئو روز با تکیه بر تجربه چند ساله و تخصص خود، بهترین استراتژی قابل ارائه را برای فرآیند لینک بیلدینگ و خرید بک لینک و رپورتاژ در وبسایت شما پیشنهاد می دهند. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید. انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد.

یک متخصص سئو حرفه ای باید کسی باشد که مهارت سئو تحقیق را داشته باشد و حتی در برخی از سطوح از آن لذت ببرد. راحتی و اعتمادبه‌نفس برای تحقیقات قوی لازم است و در این مورد اشتباه نکنید، تحقیقات کلمات کلیدی زمان نسبتاً زیادی به طول خواهد انجامید. هنگام برنامه‌ریزی کلمات کلیدی خود دقیق باشید و هر زاویه را بررسی کنید. کارشناسان سئو اهمیت اصطلاحاتی را می‌دانند که هم ارزش بالایی دارند، به این معنی که تقاضای زیادی برای آن‌ها وجود دارد و هم مرتبط هستند. اگر مشاور SEO شما به شما می‌گوید که شما باید کلمات کلیدی را به کار ببرید که هیچ ارتباطی با محصول خدمات شما ندارند، این SEO کلاه‌سیاه است و درواقع در درازمدت به رتبه شما آسیب می‌رساند.

بهتر است به گوگل به مانند یک انسان واقعی نگاه کنید و سعی نکنید تا آن را با تکنیک های غیر قانونی گول بزنید. به‌هرحال باید در ساخت بک لینک به‌گونه‌ای رفتار کنید که گوگل متوجه دست‌ساز بودن این بک لینک‌ها توسط خود شما نشود. پراکندگی روش‌ها به شما اجازه می‌دهد، خود را در میان سایتهایی که لینک گرفتند طبیعی جا زده و گوگل را منحرف سازید.

خدمات مشاوره رایگان سئو از آن جنبه خدماتی است که به شدت در تصمیم گیری مدیران در حوزه بهینه سازی سایت موثر خواهد بود. اما اگر رقبا شما تعداد بالایی بک لینک با کیفیت داشته باشند، تاثیر گزاری چند عدد رپورتاژ (هرچند با کیفیت) مقداری بعید خواهد بود. خرید بک لینک یکی از متداول ترین روش های بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل است. اما گوگل رسماً اعلام کرده که خرید بک لینک برای دستکاری کردن پیج رنک (PageRank Manipulation) بر خلاف دستورالعمل های گوگل (Google’s Webmaster Guidelines) است و باعث جریمه سایت خواهد شد. مشاوره سئو یکی از مهم‌ترین خدمات سئو در آژانس‌ها و مجموعه‌های معتبر سئو سایت است که با هدف کمک به رشد رتبه‌های سایت، افزایش بازدید، رفع مشکلات و خطاها، ارائه برنامه و استراتژی برای سئو سایت انجام می‌گیرد.

همه آنها نمای بالینی را در نمایه بک لینک شما ارائه می دهند ، اما هرکدام با اطلاعات اضافی متفاوت ارائه می شوند. ذکر نام در مقاله هایی که بهترین کالاها را ارائه می دهند مانند محصولی که شما ارائه می دهید ، راهی خارق العاده برای تقویت برند شما ، واداشتن افراد بیشتر به آزمایش محصول شما و البته کسب بک لینک با کیفیت بالا است. به خصوص برای مشاغل کوچک یا استارتاپ ها ، به دست آوردن چنین نوع تأییدیه فوق العاده دشوار است. اما اگر می خواهید عملکرد SEO خود را افزایش دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که بطور پیوسته بک لینک با کیفیت بالا به وب سایت خود ، بهتر و سریعتر از رقابت خود کسب می کنید.

بک لینک ها به ربات‌های موتورهای جست‌وجو کمک می‌کنند تا لینک هایی که به وبسایت شما داده شده است را پیدا کرده و سایت شما را بهینه‌تر crawl کنند (بخزند). خرید بک لینک فالو، به‌خصوص برای وبسایت های تازه راه‌اندازی شده اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا بک لینک ها به سریع‌تر پیدا شدن و ایندکس شدن وبسایت کمک می‌کنند. اگر یک وبسایت بک لینک های مناسبی داشته باشد، علاوه بر آن‌که باعث بهبود کلمات کلیدی لینک‌شده (Anchor Text) می‌شود، باعث افزایش ارزش دامنه و صفحه یا همان da و pa نیز می‌گردد. لینک سازی داخلی به لینک‌هایی اطلاق می‌شود که کاربر را به صفحه دیگری در همان دامنه هدایت کند.

برای تعریف و توضیح چیستی backlink لازم است بدانید که به پیوند دادن یک سایت به دیگر وب سایت ها گفته می شود. کاربران با استفاده از این پیوندها از سایت های دیگر با سایت و صفحه شما آشنا می شوند و به دنبال آن به صفحه شما راه پیدا می کنند. موتورهای رتبه بندی گوگل ملاک ها و معیارهای متعددی دارند که برای رتبه دادن به سایت در نظر می گیرند، یکی از مهم ترین آن ها همین لینک بیلدینگ است. هیچ شخصی از میزان اثر گذاری آن بر رتبه بندی سایت خبر ندارد اما نکته ای که به صورت واضح و حتمی وجود دارد این است که بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار است.

پس از ثبت سفارش محصول طی ۱۲ ساعت کاری مشاوران ما برای پیگیری سفارش با شما تماس خواهند گرفت. نقطه قوت سون بک لینک این است که بک لینک ها از سایت های ایرانی ir فروخته میشود. همانطور که قبلا گفته شد ، تیم ما پکیج های مختلف لینک بیلدینگ ارائه میدهد. لینک ریسرچ به معنای جمع آوری اطلاعات درباره بک لینک های رقبا و بک لینک های سایت خودمان است. ما باید بدانیم که چه سایت هایی به سایت ما لینک داده اند و چه سایت هایی به رقبای ما لینک داده اند.

چرا که این دامنه ها مربوط به موسسات دولتی و همچنین موسسات آموزشی مانند دانشگاههاست. در این سرویس ما برای شما 40 بک لینک دائمی از دامنه هایی با سفارش بک لینک پسوندهای EDU و gov ایجاد می کنیم. این دامنه ها دارای قدرت دامنه (Domain Authority) بسیار زیادی نیز بوده و دارای پیج رنکهای بسیار بالایی هستند.

پکیج های بک لینک ارائه شده ما با وجود قیمت مناسب، دارای کیفیت بالایی می باشد و این بک لینک ها با صرف زمان زیادی در اختیار شما قرار گرفته اند. سایت‌های بدون بازدید و سوخته، بدون آپدیت و متروکه هیچ‌گاه گزینه خوبی برای ساخت بک لینک نیستند. به سراغ سایت های فعال و دارای قدرت محتوایی خوب بروید تا نتیجه کارتان سودمند باشد. اگر گمان می‌کنید که امروزه با روی کار آمدن ترفندهای سئو تکنیکال یا سئو فنی قدرت بک لینک‌ها از بین رفته، سخت در اشتباه هستید. دلیل این ادعا نیز آمار عجیب وب‌سایت‌هایی است که هرساله به کمک بک لینک‌ها به رتبه‌های یک گوگل دست می‌یابند و سودهای هنگفتی را نصیب خود می‌سازند. پس مطمئن باشید، بک لینک هنوز هم همان قوت و انرژی پیشین خود را برای ارتقا رتبه وب‌سایت‌ها دارا است، به‌شرط آنکه اصولی و کارشناسانه از آنها استفاده شود.

برای داشتن یک سایت بهینه سازی شده و قدرتمند، نیاز به استفاده از مهارت های مشاور سئو و بهره مندی از خدمات مشاوره سئو سایت انکارناپذیر است. شرکت ها با این روش در کنار جذب مشتری و ترافیک، قادر هستند که به برندسازی و افزایش آگاهی از برند برسند. هر وب‌سایت متفاوت است و عوامل زیادی در رتبه‌بندی موتور جستجو در سایت تأثیر دارند. به همین دلیل، ضروری است که یک متخصص سئو seo بتواند مشکلات احتمالی را در وب‌سایت‌هایی که در آن کار می‌کنند پیدا کند. این کار را می‌توان با شرکت در تحقیقات رقبا و فهمیدن اینکه برای برخی از رقبای اصلی شما چه‌کار می‌کند یا نمی‌کند، انجام داد. شخصی که می‌تواند کمپین‌های شما و رقبای شما را موردبررسی قرار دهد تا تعیین کند چه چیزی درست بوده، چه اشتباهی رخ داده است، چرا این اتفاق افتاده است و چگونه باید برای رفع مشکلات پیش بروید.

تمام حالت‌های بالا موجب اتلاف وقت و اتلاف هزینه‌های شما بر روی وب سایت می‌شود و موارد بالا مهمترین دلیلی است که ثابت می‌کند خرید رپورتاژ، اولین مرحله شما در فرآیند لینک سازی است نه آخرین. بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید. در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند . برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید . سفارش بک لینک های معتبر از همیشه برای شما راحت تر و ارزان تر شده است.

  • در سئو، بک لینک بسیار مهم است زیرا یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی برای هر موتور جستجوی بزرگ به حساب میاد و این باعث شده حسابی بازار خرید بک لینک داغ شود.
  • تمام برنامه محتوایی سایت شما و تمام هزینه هایی که برای کسب و کار خود می کنید، وابسته به اثربخشی این مرحله از سئو است.
  • همانطور که اشاره کردیم رپورتاژ آگهی خود نوعی بک لینک طبیعی و کلاه سفید به حساب می‌آید.
  • این تیم در حال حاضر با ارائه خدماتی همچون طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و ارائه خدمات مشاوره سئو و طراحی سایت مشغول به فعالیت می باشد.
  • همچنین، بک لینک‌ های جعلی و ناقص ممکن است توسط موتورهای جستجو شناسایی شوند و موجب مجازات شما در نتایج جستجو شوند.
  • اما فراموش نکنید در حین مشاوره ما صرفا مشکلات و راهکاری‌های درست را در اختیاران قرار خواهیم و کار عملی و حل آن بر عهده خودتان است.

در غیر این صورت ، ممکن است داشتن بک لینک خوب باشد ، اما این جدول جدول است. به عبارت دیگر ، کیفیت به اندازه کمیت در هنگام بازگشت بک لینک اهمیت دارد. اگر فکر می کنید بک لینک به عنوان رأی اعتماد است ، ارزیابی منطقی اعتبار آن رأی نیز منطقی است. با توجه به رقبا و وضعیت فعلی وبسایت، راهکارهای کاربردی خدمت شما ارائه می گردد.

در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند. برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید. مهارت‌های نوشتاری قوی برای هرکسی که یک کمپین سئو را مدیریت می‌کند، ضروری است. به یاد داشته باشید، بهینه‌سازی موتور جستجو یک استراتژی محتوا محور است و نوشتن سرو به‌عنوان یک فرم هنری است که همه در آن مهارت ندارند. بافتن کلمات کلیدی در محتوای شما بدون اینکه به نظر برسد بسیار دشوار است.

بسیاری نیز با کلیک بر روی بک لینک‌های خود سعی می‌کنند، آن‌ها را سودمند جلوه دهند. استفاده از آی‌پی‌های مختلف یا کمک گرفتن از همکاران و دوستان به‌منظور کلیک بر روی بک لینک نیز اثر خاص خود را دارد. 3 پلن بک لینک زیر در قالب رپورتاژ با قیمت مناسب و ارزان درج می شوند. در پلن 2 شما میتوانید دو متن همراه با تصویر و لینکهایتان برای ما ارسال نمایید و ما متن شما رادر 10 سایت فارسی با پیج اتوریتی تا 36 قرار می دهیم. RankWatch دارای یک ویژگی داشبورد عالی است که در آن می توانید مشخصات بک لینک خود را تجسم کنید. از جمله ، می توانید روند کسب پیوند خود را در سه ماه گذشته ، مراجعه به دامنه ها و توزیع لنگر مشاهده کنید.

اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر! اینجاست که مباحث لینک‌سازی و خرید بک لینک معتبر و ارزان مطرح می‌گردد. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بک لینک بگیریم، کافیست ادامه توضیحات را ملاحظه نمائید. رشد رتبه‌های وب سایت در نتایج گوگل و در فضای پرقابت امروزه دغدغه بسیاری از مدیران کسب و کارهای آنلاین است. در برخی از موارد  که و یا در مراحلی از سئو سایت ممکن است مدیران سایت یا وبمستران نیاز به مشاوره و راهنمایی جهت پیشبرد مسیر سئو سایتشان داشته باشند.

سفارش بک لینک تضمینی اگر به معنای تضمینی برای بالا بردن رتبه باشد، به شرطی که بک لینک ها دارای کیفیت بالایی باشند و همه فاکتورهای سئو در سایت به خوبی اجرا شده باشند تا حدی قابل قبول و قابل تعریف است. اما چون تاثیر بک لینک ها در تغییر رتبه ممکن است برای هر سایت متفاوت باشد نمی توان معیار و خط کشی برای اندازه گیری تغییر رتبه کلمات کلیدی پس از خرید Backlink داشت و در نتیجه خرید بک لینک تضمینی معنایی پیدا نمی کند. فقط باید دانست که با تهیه بک لینک اصولی می توان شرایط سئو سایت خود را بهتر کرد اما اندازه گیری میزان آن کاری بسیار سخت و مشکل می باشد.

کلمات کلیدی به کلماتی گفته می‌شود که قصد دارید حول آن کلمات، رتبه صفحه یا سایت خود را افزایش دهید. در واقع کلمات کلیدی سایت، همان کلمات اصلی مورد بحث در صفحه‌ای هستند که قصد دارید برای آن لینک سازی کنید. لینک هایی که جزو رپورتاژهای خبری و وبلاگی نباشند، در دسته لینک های متفرقه قرار می گیرند. این بک لینک ها می توانند شامل لینک های پروفایل، شبکه های اجتماعی، لینک های کامنتی، لینک های سایدبار، سایت واید، لینک فوتر و غیره باشند. در صورت ارائه چنین بک لینک هایی در پکیج‌ها، درون پکیج موردنظر معرفی خواهند شد.

پس یک برنامه زمان‌بندی مناسب، دقیق و اصولی را برای لینک سازی و رپورتاژهای خود طراحی نمایید که در آن روزهای مختلفی را برای درج بک لینک قرار داده‌اید و بر اساس آن ‌پیش بروید. رعایت این نکات کمی سخت و زمان‌بر است، به همین دلیل بسیاری از مدیران سایتها این فرآیند را به افراد متخصص سئو واگذار می‌کنند تا تمامی بخش‌ها اصولی به‌پیش برود. مدتهاست که دریافت بک لینک های انبوه برای یک سایت به هدف افزایش رتبه، دیگر اثر بخش نیستند و در خوشبینانه ترین حالت باعث بی اثر شدن بک لینک ها می شود. بنابراین جهت دریافت بک لینک های تقویتی اثر بخش لازم است آن ها را با متدهای جدیدی به کار بگیرید که یکی از این متدها استفاده بک لینک های تقویتی در لایه دوم به بعد در شبکه لینک سازی است. بک لینک دانشگاهی یا همان بک لینک edu خود یکی از انواع بک لینک های رپورتاژی محسوب می شود که در سایت های دانشگاهی با دامنه edu و یا سایت های آموزشی با پسوند edu یا دیگر پسوندهای رایج منتشر می گردد.

نکته منفی این است که پایگاه داده پیوندهای آنها در مقایسه با Ahrefs یا MonitorBacklinks نسبتاً محدود است. با این وجود ، بینش های زیادی وجود دارد که می توانید (به صورت رایگان) با فیلتر کردن بک لینک های موجود بر اساس دسته هایی مانند صنعت ، TLD ها ، لنگرها یا LIS (امتیاز نفوذ لینک) به دست آورید. این تاکتیک شامل دستیابی به وب سایتی است که دارای پیوند خروجی خراب است (پیوند به منبع خارجی) و پیشنهاد می کند آن را با پیوند به یکی از صفحات شما به روز کنند. البته ، صفحه شما باید منبع خوبی در مورد موضوعی باشد که آنها در ابتدا به آن پیوند می دادند ، بنابراین منطقی است که پیوند خراب را با خود عوض کنید. اینفوگرافی ها احتمالاً متداول ترین دارایی بصری هستند که برای کسب بک لینک استفاده می شوند. همیشه خوب است که با آنها آزمایش کنید ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

بدین ترتیب اگر به صورتی غیراصولی به ساخت بک لینک از این سایت‌ها بپردازید، احتمالا گوگل را برای پنالتی کردن خود ترغیب می‌سازید. شاید استفاده از یکی ‌دو سایت معتبر در کنار 5 تا 6 سایت کم اعتبار روش خوبی برای لینک سازی سایت تازه کار باشد. پس به چند سایت معتبر در ساخت بک لینک اکتفا کرده و دیگر بک لینک‌ها را به سایت‌ها با درجه اعتبار پایین‌تر اختصاص دهید، در این صورت مطمئن باشید، موفقیت بیشتری نصیبتان می‌شود. بنابراین در هر سری از اجرای کمپین های تقویتی، انتخاب لایه اصلی است که حائز اهمیت است و همواره پیشنهاد ما، استفاده از منابع متنوع جهت لینک سازی تقویتی می باشد.

در ادامه به مزایای استفاده از خدمات بک لینک آپ بک لینک میپردازیم و همچنین شماره ثابت شرکت و موبایل کارشناس فروش را قرار میدهیم. در نهایت فایلی شامل تمامی موارد بررسی شده، آنالیز رقبا و راهکارهای پیشنهادی (از بحث بازاریابی محتوا ، لینک سازی، تبلیغات خارجی، بهبود ورود کاربران و …) که توسط کارشناسان فنی ما تهیه شده به شما تحویل داده می شود. با خرید پکیج 50 تایی بک لینک به سایت خود اعتبار ببخشید و بیشتر مورد توجه گوگل قرار بگیرید. در پکیج 100 تایی بک لینک، اختصاصا برای سایت شما از 100 منبع معتبر و مرتبط با حوزه کاری شما به صورت همیشگی بک لینک گرفته می شود.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما