حقایق ناشناخته درباره خرید کارتن پستی توسط کارشناسان فاش شده است

خرید کارتن 5 لایه دو لایه فلوت میانی در کارتن های پنج لایه دارای می توانند از انواع فلوت باشند که با توجه به کاربرد و نیاز مشتری با ترکیب های متفاوتی تولید می شوند برای مثال ترکیب فلوت e و فلوت c ، فلوت b و فلوت c ، فلوت b و فلوت e و یا دو فلوت e روی هم می توانند اجزا تشکیل دهنده انواع کارتن های ۵ لایه باشند. کارتنها دارای انواع مختلفی بوده و هر یک از آنها دارای ویژگیهای مخصوصی است.

الزام واحدهای تولیدی به مستند سازی هر واحد در امر بسته بندی کالاها پیرو اجرایی نمودن طرح کدینگ کالا. بسته بندی آسپتیک همچنین میتواند در برابر درجه حرارتهای بالا مقاومت کند و در اثر داشتن محصولات اسیدی به مرور زمان دچار خوردگی نمیشود. تاپهای شیروانی نوعی کارتن آسپتیک است که درپوش پلاستیکی مجزا در قسمت بالای کارتن ارائه میشود. کارتنهای گزنهای و همچنین شیروانی تنها گزینههایی هستند که هنگام بسته بندی محصولات غذایی مایع میتوانند مورد استفاده قرار گیرند.

پنج راه برای اختراع مجدد خرید کارتن پستی ارزان خود

در صورتی که قصد خرید کارتن پستی ارزان از شرکت تولیدکننده کارتن پستی (انواع بسته بندی پستی) را داشته باشید این امکان برای شما وجود دارد اما باید نکاتی را در نظر داشته باشید. اما از آنجایی که کارتنهای پنج لایه در مقایسه با کارتنهای ۳ لایه از بدنه محکمتری برخوردارند استفاده از آنها بیشتر از سایر انواع ترجیح داده میشود. به عنوان مثال، میتوانید از یک جعبه موجدار قوی برای بسته بندی وسایل الکترونیکی حساس استفاده کنید، در حالی که از کارتن مقوا به عنوان رونویسی استفاده میکنید. هم چنین کارتن های لمینتی از خدمات پس از چاپ همانند: سلفون، یووی، ورنی، طلاکوبی، برجسته سازی و غیره نیز بهره مند میشوند که در دیده شدن بهتر برند، بی تاثیر نیستند. کارتن 3 لایه در واقع یک کارتن با 3 لایه کاغذ یا کارتنی می باشد که از دو لایه بیرونی و همچنین یک لایه سینوسی در داخل خود ساخته شده است که در واقع می توان گفت که دو لایه بیروی ورق موج دار کارتن را در داخل خود قرار داده اند و برای این که روی هم نیز قرار بگیرند با چسب به یکدیگر متصل خواهند شد .

این روزها به دلیل نیاز گسترده افراد به استفاده از کارتن بستهبندی در صنایع و منازل، تولید کارتنها در حجم بالایی انجام میشوند. یا چه شرکت ها و مراکزی می توانند از این محصول مقوایی در بسته بندی و جا به جایی انواع کالاها استفاده کنند؟ به همین جهت با آنالیز بازار هدف، سلیقه و نظر مردمان آن کشور از کارتن و جعبه صادراتی برای پرتقال استفاده گردد. بسته بندی خلاقانه هنر و علم نگهداری از محصول برای نگهداری ،انبار ، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و استفاده از محصولات می باشد. حال آنکه تبلیغات یکی از کاربردهای این هنر است. علم طراحی بستهبندی علم، هنر و فناوری محافظت از محصول برای نگهداری، انبار، انتقال و توزیع و ذخیره، فروش و استفاده از آن است. فرایند تولید این سه نوع کارتن تقریبا با هم یکسان است اما از جهت فناوری ساخت با هم متفاوت هستند. معمولا برای صادرات پرتقال و سایر مرکبات از کارتن سه لایه و پنج لایه استفاده کارخانه جعبه سازی میکنند.

این لایهها با استفاده از گرما یا چسب به یکدیگر متصل میشوند. لطفا قبل از انجام سفارش، حتما قوانین مربوطه را در صفحه مقابل مطالعه فرمایید سیاست حفظ حریم خصوصی. اولین موضوعی که لازم است قبل از سفارش مدنظر قرار دهید مقرون به صرفه بودن جعبه در مقابل ارزش مواد غذایی بوده و نکته دوم نیز میزان مقاومت باکسها برای حفظ و نگهداری مواد میباشد.

خرید کارتن لمینتی

این کارتن ها ، همانطور که ممکن است از قبل با برخی از آنها آشنا باشید ، کاربردهای گوناگونی دارند. در یک مطالعه Dotcom Distribution ، بیش از ۶۰ درصد از افراد مورد بررسی گفتند که بسته بندی هدیه مانند آنها را در مورد آنچه که سفارش داده اند هیجان زده می کند. چاپ کارتن مقوایی نیز بهترین گزینه برای بسته بندی کیکها و شیرینی سازیها است. این نکته را به خاطر بسپارید که هر چه برای پک های خود هزنیه کنید، نه تنها ضرر نخواهید کرد بلکه به سود زیادی نیز دست خواهید یافت. این نکته باعث میشود کارتن سازی مقوایی برای صندوقهای خرده فروشی که در قفسههای فروشگاه است، کاملاً جذاب به نظر رسیده و ایده آل شوند. از آن جایی که قرار است راه طولانی را درون کانتینرها طی کند از ورق کرافت دو رو سنگین با فلوت های ضد آب استفاده میشود.

قطعات شیت پلاست برای تحمل اجسام سنگین به کمک منگنه به یکدیگر متصل می شوند. مرکز خرید کارتن در تهران باید تعرفه مناسبی را برای محصولات خود در نظر بگیرید تا مشتریان برای خرید فشار اقتصادی زیادی را تحمل نکنند. در نظر بگیرین که اعلام وزن قابل تحمل کارتن ها به موارد مختلفی مثل: نوع محصولی که قرار است درون کارتن قرار بگیرد، متمرکز بودن وزن یا منتشر بودن، نوع انبارداری، شرایط آب و هوایی، نوع قرارگیری کارتنها بر روی یکدیگر، نوع حمل و نقل و… از این کارتنها برای ذخیره محصولاتی مانند شیر و آب میوه استفاده میشود. به همین دلیل استفاده از یک کارتن بسته بندی آجیل با کیفیت که محصول را در برابر فشارهای وارده و رطوبت هوا محافظت کند و در عین حال از زیبایی ظاهری بسیار خوبی برخوردار باشد بسیار حائز اهمیت است. برای بسته بندی خرما در مقدار بالا از کارتن های مادر استفاده می شود .

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما