ارز دیجیتال دوباره طراحی می شود

به عبارت دیگر، مصرف‌کنندگان همچنان در بانک‌ها حساب دارند، که به نوبه خود نزد بانک مرکزی حساب دارند. به طور کلی، کارمزد تراکنش ها بخش کوچکی از کارمزدهای بانکی سنتی است. پرداخت‌های خرده‌فروشی، تراکنش‌های نسبتاً کم‌ارزش هستند، به‌عنوان مثال، چک، انتقال اعتبار، بدهی مستقیم و پرداخت کارت. این شرکت گفت که یک شرکت تابعه معاملات را تسهیل خواهد کرد و یک انجمن مستقل در سوئیس بی طرف بر آن نظارت خواهد کرد. در غیر این صورت، مرجع صادر کننده ممکن است تصمیم بگیرد که آن را برای معاملات "عمده فروشی" در دسترس قرار دهد، به این معنی که CBDC فقط برای تسویه حساب بین بانک ها استفاده می شود.

مقدار واقعی آستانه باید به صورت پویا مطابق با سیاست های توافق شده کنسرسیوم قابل تنظیم باشد و توسط اداره کنسرسیوم به عنوان مرجع تعیین شده انجام شود. در برگه اطلاعات خود، دولت همچنین اعلام کرد که اقداماتی را برای کاهش خطرات مالی غیرقانونی و امنیت ملی ناشی از استفاده غیرقانونی از دارایی‌های دیجیتال با هدایت تمرکز بی‌سابقه‌ای از اقدامات هماهنگ در تمام خدمات پستی مربوطه ایالات متحده انجام خواهد داد. در ماه دسامبر، مجلس نمایندگان آمریکا ماکسین واترز، رئیس کمیته خدمات مالی، از کالیفرنیا، به رئیس جمهور منتخب بایدن گفت که علاقه مند به همکاری با دولت آینده در زمینه حساب های فدرال است.

شرکت Digital Currency

به همین منظور، در 9 مارس سال جاری، پرزیدنت بایدن یک فرمان اجرایی در مورد تضمین توسعه مسئولانه دارایی‌های دیجیتال صادر کرد. 8 این فرمان اجرایی اولین رویکرد کل دولت را برای رسیدگی به خطرات و استفاده از مزایای بالقوه دارایی‌های دیجیتال تشریح کرد. و تکنولوژی زیربنایی آنها شبه بیت کوین فیس بوک این پتانسیل را دارد که این کار را برای بقیه جهان انجام دهد – و بیشتر. ارز دیجیتال فیسبوک، لیبرا، قرار است در یک اپلیکیشن مستقل یا پلتفرم پیام‌رسانی آن، یعنی وی چت محبوب چین استفاده شود.

Digital Currency نه نتیجه رونق پولی

اما زاکربرگ دو برابر شده و واتس‌اپ خود را با پلتفرم‌های پیام‌رسان فیس‌بوک و اینستاگرام ادغام کرده است، هم یک حرکت ماهرانه و هم انگشت وسط. افزودن یک تابع پرداخت به طور قابل توجهی این مکمل‌ها را تقویت می‌کند زیرا پرداخت‌ها و فعالیت‌های اجتماعی و پیام‌رسانی بر همان عوامل خارجی شبکه متکی هستند. استفاده گسترده از CBDC و منسوخ شدن ارزهای کاغذی، فرار مالیاتی، پولشویی و سایر فعالیت های غیرقانونی را که توسط ارزهای کاغذی آسان تر می شوند، به ویژه اسکناس های با ارزش بالا را کاهش می دهد (Rogoff 2016). این مزیت در اقتصادهای پیشرفته مهم است، اما برای اقتصادهای در حال توسعه که بخش بزرگی از فعالیت های اقتصادی با استفاده از پول نقد انجام می شود و وقوع فرار مالیاتی بسیار زیاد است، حتی بیشتر مربوط می شود. با کاهش برگه ها، برخی از کارت های اعتباری دیگر برجسته نمی شوند و در واقع شماره کارت دیگر در جلو نیست.

8 چیزهایی که درباره Digital Currency نمی‌دانستید

کارشناسان فناوری هشدار می‌دهند که با وجود تمام وعده‌های سیستم‌های رمزنگاری جدید (که بسیاری از ایده‌های جدید مبتنی بر آن هستند)، یک سیستم جدید ممکن است ۵ تا ۱۰ سال طول بکشد تا «سخت‌تر» شود. آن‌ها همچنین می‌توانند با افزودن «زنجیره‌های جانبی» بیشتر به سیستم برای کمک به زنجیره اصلی برای مدیریت بلاک‌های بیشتر، به افزودن ظرفیت بیشتر به شبکه بیت‌کوین گسترده‌تر کمک کنند. مسدود کننده های کوچک هشدار می دهند که اگر بلاک های بیت کوین بیش از حد بزرگ شوند، می تواند به سیستمی تبدیل شود که توسط چند گروه قدرتمند استخراج کننده کنترل می شود. فناوری پشت آن اجازه می دهد تا «پول» مستقیماً به دیگران ارسال شود بدون اینکه نیازی به عبور از سیستم پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2024 بانکی باشد.

با وجود اینکه اتکای ما به بانکداری تغییر چندانی نکرده است، با انجام بیشتر زندگی خود به صورت آنلاین، قدرت آن افزایش می یابد. فضای کریپتو سریعتر از هر چیزی که لاوی گفته در عصر نقطه‌ای دیده در حال تکامل است و توانایی شرکت‌ها برای سازگاری را حتی مهم‌تر می‌کند. همانطور که شرکت های فناوری بزرگتر و جسورتر می شوند، هر رسوایی احتمالی تشدید می شود. رسوایی پس از رسوایی از فیس بوک بیرون آمد. فیس‌بوک احتمالاً احساس کرده است که چگونه این نگرانی ممکن است به ارز دیجیتال خود گسترش یابد. صرافی‌های ارزهای دیجیتال فعال در کشور منوط به جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مشتری و جزئیات مربوط به حواله هستند. اگر آن را خرج کنید، به کل شبکه می گویید که مالکیت آن را منتقل کرده اید و از همان کلید برای اثبات اینکه حقیقت را می گویید استفاده می کنید. اگر توسط رگولاتورها روشن شود، دنیای فناوری از آستانه قابل توجه و خطرناکی عبور می کند – قبلا قدرتمند بود، و ما آن را می دانستیم، اما هرگز به این شکل نبود. اما آنلاین – جایی که بسیاری از آنها به طور فزاینده ای زندگی می کنند و از نظر آنها کمتر از دنیای فیزیکی واقعی نیست – ما بدون قید و شرط به استادان اینترنت تسلیم می شویم.

از آن حساب، وجوه رمزنگاری شده با استفاده از صرافی اینترنتی به پزو تبدیل شده و به صورت پول نقد خارج می‌شود. از آنجایی که بحران کووید-19 به دور شدن طولانی مدت از پول نقد (حداقل در معاملات قانونی و مطابق با قوانین مالیاتی) سرعت می بخشد، بحث های رسمی در مورد ارزهای دیجیتال داغ می شود. آنها قول می دهند که امور مالی را بهتر انجام دهند، اما همچنین قدرت را از افراد به دولت منتقل کنند، ژئوپلیتیک را تغییر دهند و نحوه تخصیص سرمایه را تغییر دهند. آخرین، اما نه کم‌اهمیت، تغییر به ارزهای دیجیتال، اجرای نرخ‌های بهره عمیقا منفی را آسان‌تر می‌کند، که، همانطور که برای سال‌ها استدلال کرده‌ام، راه طولانی در جهت بازگرداندن قدرت سیاست پولی در بحران‌ها خواهد داشت. به طور خلاصه، ماکسول و تیمش علاقه تجاری به کوچک ماندن بلوک ها دارند، زیرا افراد بیشتری به زنجیره های جانبی نیاز دارند. علاوه بر این، نرخ‌های بهره اسمی بلندمدت نشان می‌دهد که بازارها بر این باورند که NIRP می‌تواند در آینده دوباره ظهور کند، از جمله احتمالاً در مناطق پولی که در حال حاضر اعمال نمی‌شود. کارنی با تشبیه حرکت به پایان فرمانروایی استرلینگ بر بازارهای پول بین‌المللی در 100 سال پیش، گفت که دلار به سطحی از تسلط رسیده است که به معنای مانعی برای بهبود پایدار است.

آیا در Digital Currency خوب هستید؟ اینجا سریع امتحان برای جستجو

اسپرد 1 پیپ در بازارهای اصلی وجود دارد که به طور کامل در گزارش های روزانه ای که معامله گران دریافت می کنند، مستند شده است. در عین حال، هر تلاشی برای حفظ وضعیت موجود باید فضایی را برای تازه واردان فراهم کند، خواه «سکه‌های پایدار» متصل به یک ارز اصلی مانند لیبرای فیسبوک، یا توکن‌های پلتفرم قابل بازخریدی که شرکت‌های فناوری خرده‌فروشی بزرگ مانند آمازون و علی‌بابا ممکن است منتشر کنند. ، با قابلیت هزینه کردن برای کالاهایی که پلتفرم می فروشد پشتیبانی می شود. با گذشت زمان، تاریخچه همه آن تراکنش‌ها به یک رکورد ماندگار تبدیل می‌شود که چه کسی مالک چه چیزی است: آن رکورد زنجیره بلوکی نامیده می‌شود. آمازون به دنبال اضافه کردن یک متخصص ارز دیجیتال و بلاک چین به تیم پرداخت خود است که نشان می دهد این شرکت می تواند نگاه جدی تری به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین داشته باشد.

Digital Currency نباید سخت باشد. این نکات را بخوانید

در اوایل سال جاری، بیت کوین با معامله برای هر سکه کمی بیش از 67000 دلار به بالاترین سطح تاریخ خود دست یافت. با این حال، تنظیم‌کننده‌های اوراق بهادار در بسیاری از حوزه‌های قضایی، از جمله در ایالات متحده و کانادا، نشان داده‌اند که اگر یک سکه یا توکن یک «قرارداد سرمایه‌گذاری» باشد (به عنوان مثال، تحت آزمون Howey، به عنوان مثال، سرمایه‌گذاری پول با انتظار سود معقول به طور قابل توجهی بر اساس تلاش های کارآفرینانه یا مدیریتی دیگران) یک اوراق بهادار است و مشمول مقررات اوراق بهادار است. پس از اینکه وایت روز دوشنبه اعلام کرد که او ساتوشی واقعی است، محققان امنیتی و کارشناسان رمزگذاری شروع به زیر سوال بردن مدارک عمومی او مبنی بر هویت مخفی او کردند. طبق گزارش مصرف‌کننده، همه سرمایه‌گذاری‌ها دارای ریسک هستند، اما برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال را یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری پرخطرتر می‌دانند.

به طور خلاصه، چارچوب نظارتی قابل اجرا در حال حاضر برای معاملات ارزهای دیجیتال با معاملاتی از نوع تجارتی که ما شاهد آن هستیم طراحی نشده است. حداقل یک مطالعه نشان داده است که کلیات گسترده در مورد استفاده از بیت کوین در امور مالی غیرقانونی به طور قابل توجهی اغراق شده است و تجزیه و تحلیل بلاک چین یک ابزار موثر مبارزه با جرایم و جمع آوری اطلاعات است. بیت کوین یکی از اولین و بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده بود و از زمان ایجاد آن در سال 2009 در حال حرکت بوده است، گاهی اوقات با انباشته شدن سرمایه گذاران ارزش آن افزایش می یابد – و اخیراً سقوط کرده است. در این بین بیت کوین ممکن است مشکلات بزرگتری داشته باشد. ممکن است امروز آغاز نشود، اما این شروع بالقوه یک شرکت‌سالاری جدید است. در واقع، چرا بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال ارزشی برای شروع دارند؟

7 روشی که می‌توانید Digital Currency را از تجارت خود حذف کنید

به عنوان مثال، یک کارت نقدی بیت کوین را می توان با استفاده از هر روش پرداخت دیجیتالی شارژ کرد و می توان از آن برای تبدیل ارز الکترونیکی به پول نقد یا پول سنتی استفاده کرد. پرداخت وی چت به قدری در چین رایج شده است که هرکسی که از پول نقد استفاده می کند، فوراً به عنوان یک توریست علامت گذاری می شود. تسلط دلار فقط مربوط به ارز مورد استفاده نیست، بلکه به سیستم هایی نیز مربوط می شود که تراکنش ها را انجام می دهند و از چین تا اروپا، تمایل فزاینده ای برای به چالش کشیدن این موضوع وجود دارد. یکی ایجاد بهبودهای قابل توجه در سیستم موجود است: کاهش کارمزد برای کارت های اعتباری و نقدی، اطمینان از شمول مالی جهانی و ارتقاء سیستم ها به گونه ای که پرداخت های دیجیتال در یک لحظه و نه یک روز انجام شود. یک استیبل کوین می تواند به عنوان یک ابزار پرداخت جذاب عمل کند اگر یک به یک با دلار مرتبط باشد و توسط مجموعه ای امن و مایع از دارایی ها حمایت شود. یک چالش بزرگ برای بانک ها برای پردازش پرداخت ها.

{آیا Digital Currency یک کلاهبرداری است؟|{رهایی از|حذف|حذف} Digital Currency {یکبار|به محض} و برای همه|{Here|در اینجا} {یک درمان سریع} برای Digital Currency است|آنها {بودند|بودند|هستند} {پرسیده شد|درخواست شده} {3|سه} {سوالات درباره|سوالات درباره|سوالات در مورد} Digital Currency… {این|این است} {یک عالی|یک فوق‌العاده|یک فوق‌العاده|یک درس شگفت‌انگیز|یک عالی|یک درس عالی|یک ایده‌آل|یک درس مهم}

مطمئناً، مشکلاتی وجود داشته است. اما با وجود تمام چالش‌هایی که بحران‌های بانکی ایجاد کرده‌اند، خرابی سیستماتیک در امنیت موضوع اصلی نبوده است. ایالات متحده در همه این زمینه ها به شدت عقب است، عمدتاً به این دلیل که لابی بانکی و مالی بسیار قدرتمند است. نمونه‌های اولیه با کد پایین برای برنامه‌ها بهترین کار را دارند – جایی که ریسک اجرا کم و ریسک بازار بالا وجود دارد. همچنین در زمینه دارایی دیجیتال، فیس بوک (NASDAQ:FB) به کار خود (از طریق پروژه لیبرا) برای فعال کردن پرداخت های دیجیتال و خدمات مالی در برنامه های خود ادامه می دهد. در هر صورت، بازیکنان موجود ترغیب می شوند تا خدمات جدید و جذاب تری را در فضای پرداخت – و به ویژه پرداخت های فرامرزی – ارائه دهند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از صرافی ارز دیجیتال دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما