سرکوب “واریس پنجاب دی”: آمریتپال سینگ در حال فرار، 78 نفر توسط پلیس پنجاب دستگیر شدند | اخبار هند

چندیگر: پلیس پنجاب روز شنبه یک محاصره گسترده ایالتی و عملیات جستجو را علیه اعضای “واریس پنجاب د” آغاز کرد. به گفته پلیس، 78 نفر دستگیر شده اند و تعداد زیادی نیز بازداشت شده اند. چندین نفر دیگر از جمله آمریتپال سینگ فرار کرده اند و یک تعقیب و گریز گسترده برای دستگیری آنها آغاز شده است.

پلیس مدعی شده است که در عملیات سراسری تاکنون 9 قبضه سلاح شامل یک قبضه تفنگ 315، هفت قبضه تفنگ 12 حفره، یک قبضه هفت تیر و 373 گلوله جنگی با کالیبرهای مختلف کشف و ضبط شده است. Waris Punjab De در چهار پرونده جنایی شامل برانگیختن نفرت بین طبقات، اقدام به قتل، حمله به افسران پلیس و ممانعت از اجرای قانونی وظایف کارمندان عمومی درگیر است. FIR برای حمله به ایستگاه پلیس Ajnala ثبت شده است.

یک مقام ارشد وزارت کشور گفت: در همین حال خدمات اینترنتی تا ساعت 12 بعد از ظهر یکشنبه متوقف شده است. بنا بر گزارش ها، سواره نظام آمریپال روز شنبه توسط پلیس در روستای مهاتپور در ولسوالی جالندر رهگیری شد. اگرچه او موفق به فرار شد، اما معلوم شد که شش تن از هوادارانش بازداشت شده اند. برخی از حامیان رئیس “واریس پنجاب د” ویدئوهایی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند که ادعا می کردند پلیس آنها را تعقیب می کند.

ویدئویی همچنین آمریتپال را نشان می‌دهد که در یک وسیله نقلیه نشسته است و یکی از دستیاران او شنیده می‌شود که می‌گوید پلیس‌ها به دنبال “بهای ساب” (آمریتپال) هستند. یکی دیگر از حامیان در یک میدان ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن مدعی بود پلیس ها او را تعقیب می کنند.

در همین حال پلیس پنجاب از مردم خواست تا صلح و هماهنگی را حفظ کنند. او در توییتی گفت: “از همه شهروندان بخواهید که صلح و هماهنگی را حفظ کنند. پلیس پنجاب برای حفظ نظم و قانون تلاش می کند. از شهروندان بخواهید که وحشت نکنند یا اخبار جعلی یا سخنان نفرت پراکنی نکنند.”

ماه گذشته، آمریتپال و حامیانش، که برخی از آنها شمشیر و اسلحه به دست داشتند، موانع را شکستند و به ایستگاه پلیس آجنالا در حومه شهر آمریتسار رفتند و برای آزادی یکی از دستیاران آمریتپال با پلیس درگیر شدند.

در جریان این رویداد، 6 پلیس از جمله یک افسر ارشد پلیس مجروح شدند.

آمریتپال سینگ در مصاحبه ای با ANI گفت که این حادثه و انتشار بعدی Lovepreet Singh “مسیر آینده را تغییر خواهد داد”. آمریتپال سینگ گفت: “پلیس پنجاب بر اساس گزارش های اطلاعاتی اشتباه عجولانه عمل کرد و مقامات اطلاعات نادرستی در مورد او ارائه کردند که او از او پشتیبانی نمی کند.” “وقتی من به مردم مراجعه می کنم، اگر شواهد کافی برای اتهام داشته باشید ممکن است هر روز اتفاق بیفتد. من.”

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما