یک تکنیک شگفت انگیز کارآمد برای کنترل فاز

phase controlبه یاد داشته باشید که تحقیقات شامل بررسی نقشه‌های منطقه می‌شود تا بتوانید بهترین رویکرد و همچنین مطالعه تجربیات قبلی geocachers با آن کش خاص را تعیین کنید. آیا این یک بیمه نامه خواهد بود که از سرویس تلویزیون کابلی شما محافظت می کند یا غلافی که روی سیم محکم روی ماشین های کابلی قرار می گیرد؟

از آنجایی که تنها حدود 7.6 میلیارد نفر روی کره زمین زندگی می کنند، تعداد ماشین های کار و اجداد آنها از نژاد بشر بیشتر است. طول عمر خازن در شرایط عملکرد عادی معمولاً توسط سازنده در برگه اطلاعات محصول ذکر می شود. محدوده دمای خازن برای عملکرد. بر اساس نوع کاربرد، جریان موج دار و مقدار ECR، فرکانس عملکرد باید برای طرح هایی که پیشرفته هستند مشاهده شود.

سیم و کابل

هنگامی که تعداد زیادی خازن با مقادیر متفاوت به یک پایه منبع تغذیه در مدار مجتمع داده می شود، خازن با کمترین مقدار باید بسیار نزدیک به پین ​​دستگاه شما قرار گیرد. افت مورد انتظار در ولتاژ خازن شما باید محاسبه یا شناخته شود. ما توصیه می کنیم که بافر ولتاژ شما باید 50% بیش از افت مورد انتظار ولتاژ باشد.

این بدان معنی است که اگر افت ولتاژ مورد انتظار شما در خازن PCB شما 10 ولت باشد، باید خازنی با ولتاژ نامی 15 ولت یا بیشتر انتخاب کنید. با این حال، اگر قیمت برای شما مشکلی نیست، توصیه می کنیم خازن هایی را انتخاب کنید که دارای تلرانس زیر 10 درصد هستند. برای اکثر مدارهای کم توان، داشتن 10% یا حتی 20% به عنوان تلرانس کافی است.

تفاوت قیمت بین خازن های با تحمل بالا و پایین نیز به طور قابل توجهی متفاوت است. به همین دلیل، حذف و ذخیره خازن های غیر PCB به کاهش و جلوگیری از نقض الزامات کمک می کند. دفع خازن‌های غیر PCB معمولاً مستلزم انطباق کاربر با مقررات دولت فدرال است که بر دفع آن حاکم است. دستگاه هایی که دارای پایه های برق زیادی هستند باید یک یا چند خازن بای پس در هر پایه پاور داشته باشند.

قرار دادن خازن بای پس می تواند مرحله بسیار مهمی در طول فرآیند طراحی برد مدار چاپی شما باشد. بنابراین، هنگام انتخاب قطعه برای خازن، باید تلرانس های ظرفیت خازن در نظر کابل زوجی گرفته شود. چه مقدار ظرفیت خازنی دریافت خواهید کرد؟

طول عمر یا عمر خازن را می توان به عنوان دوره زمانی تعریف کرد که در آن خازن سالم می ماند و ظرفیت خازنی را دقیقاً همانطور که طراحی شده است ارائه می دهد. اگر فشاری روی ولتاژ وجود داشته باشد یا ولتاژ بالاتر از حد انتظار باشد، ممکن است به خازن شما آسیب وارد شود.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما