چه کاری باید انجام دهید تا قبل از رها شدن در مورد کمپ ترک اعتیاد بدانید

به یاد داشته باشید، نیکوتین موجود در محصولات تنباکو، آن را به یک ماده بسیار اعتیاد آور تبدیل می کند. آنها تکه‌های چسبنده‌ای هستند که روی آن‌ها با نیکوتین در قسمت چسبنده آغشته شده است. همانطور که از کلمه آن پیداست، درمان گیاهی کاملاً طبیعی است که به معنی عدم وجود عوارض جانبی در طول یا بعد از فرآیند است. یکی از کاستی‌های گروه‌های کمک متقابل مانند AA این است که نمی‌توانند درمان بهداشت روانی ارائه دهند. این دودفروشی‌ها طیف گسترده‌ای از آنچه "بهترین دود گیاهی" در بازار در نظر گرفته می‌شود را ارائه می‌دهند. به همین دلیل است که بسیاری از دخانیات اکنون طیف گسترده ای از گیاهان، جوانه های قانونی و ترکیبات گیاهی را ارائه می دهند. این واقعیت بزرگترین مزیت دود گیاهی است زیرا دلیل اصلی مناسب بودن آن برای افرادی است که می خواهند سیگار را ترک کنند. گزینه های زیادی برای افرادی که به دنبال ترک سیگار هستند وجود دارد. طرف دیگر یک حزب ارتجاعی است که ریشه در پایگاه اصلی سفیدپوستان رونشیست جنوبی دارد که معتقدند جهان در حال بدتر شدن است، می‌خواهند سیاه‌پوستان را از اعمال قدرت سیاسی بیش از حد دور نگه دارند و از دولت فدرال که به آنها کمک می‌کند متنفرند.

دنیس آر. ترینیداد، تمام UC سن دیگو؛ دیوید بی. آبرامز و ریموند اس. نیاورا از دانشگاه نیویورک. بریجت کی امبروز، نیکولت بورک، بلر کلمن، جیمز هنری، ژان لیمپرت، کارولینا راموآ، اتل تیلور، و لیزا دی. گاردنر، همه از سازمان غذا و دارو. کارلوس بلانکو، کلوین چوی، ویلسون ام. کامپتون، و هدر ال. کیمل، همه از مؤسسات ملی بهداشت. مایکل کامینگز، دانشگاه پزشکی کارولینای جنوبی; کریستین دی. دلنوو و مایکل بی. استاینبرگ، از مرکز مطالعات تنباکو راتگرز. تارا التون مارشال، مرکز اعتیاد و سلامت روان؛ Maciej L. Goniewicz، Karin A. Kasza، و Maansi Bansal-Travers، همه از مرکز جامع سرطان Roswell Park. شانون گراویلی، دانشگاه واترلو؛ جفری تی فونگ، دانشگاه واترلو و موسسه تحقیقات سرطان انتاریو. دوروتی هاتسوکامی، دانشگاه مینه سوتا؛ اوا شارما و کاساندرا ای. استانتون از وستات. Marushka L. Silveira، مؤسسه ملی بهداشت و راه حل های دولتی کلی. اندرو هایلند، مرکز جامع سرطان پارک رازول و وستات؛ و سمیر سونجی، دانشکده بهداشت عمومی جهانی Gillings. برای ترک سیگار، باید اعتیاد به نیکوتین را ترک کنید.

نشان داده شده است که به طور چشمگیری علائم ترک فیزیکی مرتبط با نیکوتین را کاهش می دهد. اگر سیگاری شدید، سعی کنید به آرامی میزان سیگار را در روز کاهش دهید تا از علائم جدی ترک در زمان ترک آن جلوگیری کنید. سیگاری زنجیره ای، معتاد به نیکوتین و وابسته به سیگار ثابت کرده اند که هرچه زودتر از دود گیاهی استفاده کنند، سیگار را زودتر ترک می کنند. بنابراین، انتخاب نوع و طعم مناسب دود گیاهی که برای ترک سیگار در فرآیندی نه چندان دشوار استفاده می شود، ضروری است. هر گیاهی طعم خاص خود را دارد.

این یک واقعیت شناخته شده است که سیگار باعث انواع سرطان ها و انواع بیماری ها، صرف نظر از جنسیت و سن افراد می شود. علاوه بر این، افزایش سریع نرخ مرگ و میر ناشی از سیگار به دلیل فروش 10 میلیون نخ سیگار در هر دقیقه است. طبق آخرین تخمین فدرال، با حدود 5 میلیون نوجوانی که مصرف سیگار الکترونیکی را گزارش کرده‌اند، مصرف سیگار زیر سن قانونی توسط والتون MA، Blow FC، Bingham CR، Chermack ST (2003)، پیش‌بینی‌کننده‌های فردی و اجتماعی/محیطی الکل و مصرف مواد مخدر 2 سال پس از درمان سوء مصرف مواد. در سال 2010، دالاس بی سر و صدا وارد درمان سوء مصرف مواد شد. پیشنهادات این پست به شما کمک کرده است که نه به شخص خاصی بلکه به مغزتان و به ماده‌ای که فقط به شما آسیب می‌زند، نه بگویید، سیگار بکشید، بنابراین دفعه بعد که هوس سیگار کشیدن کردید، نه بگویید. او می تواند انتظار داشته باشد که به طور روشی ماده اعتیاد آور را از شیر گرفته یا یک داروی جایگزین به او داده شود که به عنوان یک عصا در طول روند ترک عمل کند. سیگارهای الکترونیکی جایگزینی برای آدامس یا وصله هستند.

سیگارهای الکترونیکی کار می کنند زیرا به ترک عادت سیگار کشیدن کمک می کنند. آره. به نظر شما چرا من با فکر کودکان کار می کنم؟ اگر سیگار باعث می شود همه اینها را از دست بدهید، چرا آنقدر طولانی به آن بچسبید و وقتی هنوز فرصت دارید آن را رها نکنید؟ به همین دلیل است که یک سیگاری که نیاز به ترک سیگار دارد، بهتر است ذهن خود را بر فواید ترک سیگار متمرکز کند که در نتیجه ترک سیگار به‌جای دردی که در ابتدا ایجاد می‌کند، باشد. دریابید که بهترین داروهای ترک سیگار برای شما کدامند.

بهترین دود گیاهی به سیگاری ها کمک می کند تا عادت های سیگار کشیدن را حذف کنند و میزان نیکوتین موجود در بدنشان را کاهش دهند. با این حال، ترک سیگار به آسانی خرید یک تکه سیگار نیست، به خصوص اگر آن فرد وابسته به سیگار باشد. او گفت که وقتی همسر سابقش از زندگی اش خارج شده بود، دیگر احساس نمی کرد که نیازی به سیگار کشیدن دارد. خودم – به هیچ وجه به کافئین اعتیاد آور نمی دانم. واقعیت این است که سیگار کشیدن، اگرچه به عنوان یک فعالیت اجتماعی شروع می شود، اما ریشه دار می شود و در نهایت بر هر بخش از زندگی شما تأثیر می گذارد.

چیزی که کسانی که در مسابقه محبوبیت شرکت می کنند تمایلی به اعتراف ندارند این است که ارتباطات بیشتر در رسانه های اجتماعی به تنهایی در واقع به اندازه محبوبیت یا ارزش واقعی نیست. مزایای ترک سیگار نه تنها به فرد کمک می کند تا سلامت خود را بهبود بخشد و مدت زندگی خود را در زمین افزایش دهد، بلکه می تواند تأثیر مثبتی بر زندگی اجتماعی شما داشته باشد. در واقع، نمی توان انکار کرد که سیگار می کشد. اعتقاد بر این است که بیش از 17 میلیون نفر در ایالات متحده وجود دارند که با سوء مصرف الکل دست و پنجه نرم می کنند. مردم به راحتی تشخیص می دهند که موادی مانند مواد مخدر و الکل اعتیاد آور هستند اما ممکن است متوجه نباشند که چیزهایی مانند کار، پورنوگرافی و بازی های ویدیویی نیز می توانند منجر به رفتار اعتیاد آور شوند. همچنین، او ممکن است دلایل خاصی را برای ترک سیگار تکرار کند تا زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، این را در ذهن خود داشته باشید. همچنین، یک نفر از هر ده بزرگسال در سراسر جهان جان خود را از دست می دهد یا چهار میلیون نفر در اثر بیماری های مرتبط با سیگار می میرند. همچنین ثابت شده است که دودهای گیاهی سایر مشکلات سلامتی مانند چاقی و آسم را درمان می کند.

کوکائین می تواند هورمون های استرس مانند کورتیزول را در مغز افزایش دهد که می تواند فشار خون را برای همیشه بالا ببرد و به سیستم قلبی عروقی آسیب برساند. این اغلب یک سیستم مبتنی بر کوپن است که در آن بیماران برای شرکت در جلسات مشاوره یا سایر روش‌های درمانی «امتیاز کسب می‌کنند». نکته خوب در مورد درمان گیاهی این است که به همه افراد سیگاری کمک می کند تا از مصرف نیکوتین رها شوند و همچنین سیستم عصبی خود را حفظ کرده و آن را قوی تر می کند. در برخی دیگر، به‌ویژه آنهایی که گزینه‌های درمانی بیش از 30 روز ارائه می‌دهند، ممکن است رایانه‌ها و تلفن‌های فردی مجاز باشند. هر فرد با توجه به نیازها و ترجیحات فردی، نتایج متفاوتی از درمان خود خواهد داشت و تلاش‌های بهبودی از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت است.

با این حال، خود کاربر تنها کسی است که می تواند تعیین کند که "بهترین" واقعاً برای او چیست زیرا هر فردی ترجیحات خاص خود را دارد. با این حال، این تنها کاربر است که می تواند بهترین دود گیاهی را تعیین کند، زیرا به ترجیحات افراد بستگی دارد. آنها نیکوتینی را که بدنش به آن معتاد است، از طریق انتشار نیکوتین تبخیر شده به مصرف کننده می دهند. اگر برای صرفه جویی در قبض ها سیگار را ترک کنید، قبض های شما فقط به شما استرس می دهد در حالی که دیگر فشاری را که یک سیگار عالی ارائه می دهد ندارید. مهم نیست که چگونه سیگار را ترک می کنید، مهم است که بهترین راه را برای مهار این عادت کشنده پیدا کنید تا بتوانید طولانی تر و سالم تر زندگی کنید. به زخم هایم نگاه می کنم و نبردی را می بینم که برنده شدم. نبردی واقعاً و واقعاً دشوار، اما نبردی که دیگر از آن نمی‌ترسم، نبردی که می‌دانم هر روز دارم و خواهم شکست. در حین استفاده، ممکن است از تأثیر اعتیاد خود بر زندگی خود بی اطلاع یا انکار شده باشید. بهبودی خود را با نگاهی صادقانه به اعتیاد خود آغاز کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ترک اعتیاد وب سایت خود باشید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما