رابرت اف کندی جونیور، که به زودی نامزدی کاخ سفید را اعلام می کند، در مورد واکسن ها تردید ایجاد می کند.

در سال 2021، مرکز مقابله با نفرت دیجیتالی، او را یکی از “دوجین اطلاعات نادرست” خود نامید – 12 نفری که سازمان آنها را مسئول تقریباً سه چهارم محتوای ضد واکسن در فیس بوک تشخیص داد.

فیس بوک و اینستاگرام اکانت های دفاع از سلامت کودکان را حذف کرده اند و آقای. کندی آنها را به سانسور متهم کرده است. او همچنین از دولت بایدن و دکتر. فائوچی، که برای چندین دهه رهبری مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی را بر عهده داشت، آنها را به فشار بر شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی برای سانسور آزادی بیان متهم کرد.

آقای. کندی حاضر به مصاحبه نشد. او در یک پیام ایمیلی گفت که سازمان دفاع از سلامت کودکان “یک عملیات حقیقت‌سنجی بسیار قوی” داشته است. او همچنین به پاسخ متا، شرکت مادر فیس بوک، در اعتراض به گزارش “دوزین اطلاعات نادرست” اشاره کرد. متا از طراحی این مطالعه انتقاد کرد و گفت که تمرکز روی تنها 12 نفر «دخت جنگل را برای درختان تنگ می کند».

آقای. کندی، 69 ساله، سومین فرزند بزرگ رابرت و اتل کندی و برادرزاده رئیس جمهور جان اف کندی است که از آمریکایی ها خواست واکسن فلج اطفال سالک را مصرف کنند و قانون کمک واکسیناسیون سال 1962 را امضا کردند تا به ایالت ها و شهرها کمک کند دوران کودکی خود را انجام دهند. برنامه های ایمن سازی

فعالیت‌های او و اکنون آرزوهای سیاسی او برای خانواده‌اش آزاردهنده بوده است. برخی از اعضای خانواده او علناً او را سرزنش کرده اند. خواهرش روری کندی به سی ان ان گفت که از او حمایت می کند. بایدن، در حالی که خواهرش کری کندی در بیانیه‌ای گفت: “من برادرم بابی را دوست دارم، اما نظرات او را در مورد بسیاری از مسائل به اشتراک نمی‌گذارم یا تایید نمی‌کنم.”

قبل از پیشنهاد خود برای کاخ سفید، آقای. کندی در حال پخش تاریخچه خانوادگی خود است. او در کالیفرنیا زندگی می کند اما قصد دارد اعلامیه خود را در بوستون، شهری که از نزدیک با کندی ها یکی است، اعلام کند. او اخیرا عکسی را توییت کرد از خودش در تی شرت قدیمی “کندی برای رئیس جمهور”.

نام و شهرت خانوادگی او درها را به روی او باز کرده است. دکتر. فائوچی گفت که با آقای. کندی چندین بار به او گفته بود: “من معتقدم که نیت او شیطانی نیست، اما اطلاعات او نادرست است و او اشتباه کرده و می تواند ناخواسته آسیب قابل توجهی ایجاد کند.” دکتر. فائوچی گفت که وقتی آقای. کتاب کندی درباره او، با عنوان “آنتونی فائوچی واقعی” در سال 2021 منتشر شد، او “واقعا شوکه شد”.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما