آداب سئو ایران

این الگوریتم توسط گوگل تایید نشده و این اصطلاح را صنعت سئو روی این ویژگی قرار داده است. الگوریتم دسته ای از کد است که موتور های جستجو مانند گوگل از آن برای مقاصد گوناگونی از جمله رتبه بندی وبسایت ها، بهبود تجربه کاربر، سرعت بیشتر جستجو و … معروف ترین CMS های دنیا که به وبسایت مربوط می شوند عبارتند از: وردپرس، هاب اسپات، جوملا، ووکامرس، دروپال، ویکس، شاپیفای و … این الگوریتم زمانی کاربرد دارد که کاربر از کلیدواژههای محلی در جستجوی خود استفاده کند. زمانی که رقبای شما زیاد و فضای رقابت بسیار گسترده باشد، تنها تلاش و پشتکارتان نمی تواند ضامن برنده شدن و رسیدن به موفقیت برای شما باشد. یکی از الگوریتم های حیاتی گوگل که از سال 2012 تا به امروز با به روز رسانی های متعدد جلوی رشد وبسایت هایی با بک لینک های اسپم، کیورد استافینگ (تکرار زیاد کلمات کلیدی بدون محتوای ارزشمند) و …

شرکت سئو کار یکی از بهترین شرکت های سئو ایران است که از ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقی در دانشگاه علوم تحقیقات تهران آغاز نمود. یکی از ابزار هایی که تعداد بک لینک های هر وبسایت را با دقتی بالا تخمین می زند، Ahrefs است. فراهم می شود. فایل های جاوا اسکریپت معمولا کار خزیدن را برای کرولر ها سخت می کند و زمان لود صفحه را هم افزایش می دهد. 2017- گوگل، وبسایت هایی را که با تبلیغات تمام صفحه و پاپ آپ مزاحمت زیادی برای کاربران ایجاد می کردند را پنالتی کرد. موتور های جستجو، اغلب تبلیغات را در بالای صفحه نشان می دهند. استفاده می کنند. موتور های جستجویی مانند گوگل هر روز آپدیت هایی الگوریتمی را تجربه می کنند و بطور متوسط هر چند ماه یکبار آپدیت هایی در هسته الگوریتم خود ایجاد می کنند.

اگر اخبار سئو را از چند سال پیش دنبال کرده باشید، متوجه می شوید گوگل با ارائه آپدیت هایی که در نهایت به بهبود تجربه کاربری منجر شدند، از سال 2017 تاکنون توانسته بیش از 91 درصد از مجموع جستجو های جهانی را تصاحب کند. این الگوریتم تقریبا هر روز در تعداد بسیار بالایی از رتبه های کلمات کلیدی تغییرات ایجاد می کند تا هم کاربر با وبسایت های جدید آشنا شود و هم کیفیت محتوای وبسایت ها تخمین زده شود. محققین معتقد هستند افرادی که فعالیت بهینه سازی را انجام می دهند می بایست از آخرین تغییرات الگوریتم ها ی موتورهای جستجو مطلع باشند و عواملی که باعث می شود ترافیک سایت افزایش پیدا نماید را بخوبی بشناسند و همچنین از کلماتی که کاربران نهایی بدنبال آن می گردند نیز آگاهی داشته باشند و بعبارتی دیگر می بایست اطلاعات خود را در سه دسته بندی بالا همیشه بروز نگه دارند.

همچنین گوگل بر اهمیت پروتکل امن https تاکید داشت و امنیت وبسایت را یکی از فاکتور های رتبه بندی اعلام کرد. تیم سئو پونه مدیا استراتژی های متنوعی را برای بهبود سئو این سایت در پیش گرفتند. 2014- یاهو به موتور جستجوگر پیش فرض برنامه موزیلا فایرفاکس تبدیل شد. ترافیک یعنی ما یک سری یوزر و یا همون کاربر رو به سمت سایت خودمون هدایت بکنیم و تبدیل یعنی اونهارو به مشتری و یا خریدار تبدیلشون کنیم. برای اینکه شما کاربران عزیز اطمینان حاصل کنید که از خدمات طراحی سایت و سئو ما چگونه به نتایج عالی تبدیل خواهند شد، ما به شما گزارشات هفتگی و ماهانه ارائه خواهیم کرد تا علاوه بر نظارت در کارهایی که برای سئو سایت شما انجام دادهایمبا مرور کردن این گزارشات به دانش سئویی خود نیز بیافزایید.

اولین دلیل اینکه گوگل متوجه وجود سایت شما شود، داشتن لینک در سایت دیگر است که ایندکس شده باشد. در واقع پست مهمان، مطلبی است که مالک یا بلاگ نویس یک سایت آن را به جای اینکه در سایت خود قرار دهد، در بخش مقالات یا اخبار سایتهای دیگران قرار میدهد و در عوض تنها چیزی که از آن سایت میخواهند، قرار دادن لینک سایت خود در مطالب و گرفتن بکلینک میباشد. این مسئله باعث می شود تا آن تصویر اصلی با حجم زیاد لود شود و سرعت بارگذاری سایت را کاهش دهد. فناوری که بطور موقت محتوای وب مانند تصاویر و برخی کد ها را در سیستم هر کاربر ذخیره می کند تا سرعت بارگذاری مجدد را افزایش دهد.

به خصوص که امروزه بیشتر مردم تمایل زیادی به خرید اینترنتی پیدا کردهاند، در نتیجه وب سایتها سرمایهگذاری بیشتری روی سئو سایت خود انجام میدهند. 2012- گوگل، الگوریتم پنگوئن را معرفی و با وبسایت های اسپم، لینک سازی غیر طبیعی، خرید بک لینک، PBN و … در اینصورت شاید بهتر باشد بر تولید محتوا و افزایش فالوئر های خود تمرکز کنید و برای یافتن زمان مناسب همیشه روی رفتار کاربران خود توجه داشته باشید. الگوریتمی که بطور رسمی در سال 2013 توسط گوگل تایید شد و برای درک بهتر معنای جستجو، از مواردی به جز کلمات کلیدی رسمی مانند حروف محاوره ای در هر زبانی استفاده می کند. بطور مثال تعداد زیادی صفحه از یک وبسایت که به عنوان تگ ساخته شده و بدون محتوای خاصی رها شده اند، کارکردی جز مصرف کرول باجت ندارند و بهتر است این صفحات به مرور دی ایندکس شوند.

همانطور که گفته شد ایندکس شدن یک صفحه از وبسایت مساوی است با آغاز فرایند سئو. فرایند جمع آوری اطلاعات و دسته بندی آن ها توسط موتور های جستجو است. با زیاد شدن معاملات بک لینک گوگل الگوریتم های خود را آپدیت کرد و الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه سایت هایی که از این روش های لینک سازی استفاده میکردند معرفی کرد. در 7 مارس 2017 نیز گوگل با الگوریتم فرد (Fred) و یک ماه بعد با عرضه الگوریتم EAT به مقابله با وبسایت های کم کیفیت و با تبلیغات زیاد پرداخت. برخی از کسب و کار ها انتظار ترافیک کاربر بسیار زیاد بعد از مدت یک ماهه روی سایت خود هستند که این کاملا نشدنی است.

لود سریعتر، خزش آسان تر وب سایت و قابل درک بودن برای موتورهای جستجو از ارکان سئو تکنیکال است. دی ایندکس کردن راهکاری است برای صاحبان وبسایت که یک صفحه وب را از موتور جستجو حذف کنند. چگونه کلمات کلیدی سخت و پررقابت را به صفحه اول گوگل برسونیم؟ طی این سال ها شکایت های متعددی توسط یاهو و مایکروسافت علیه گوگل مطرح شده است اما گوگل همچنان در صدر است و این به ما یادآور می شود که با بهبود فناوری در جهت رضایت کاربر می توان اول شد، نه با زور و اجبار.

در متن محتوا میفهمد که صفحه شما چقدر برای بودن در نتایج اول لیاقت دارد؛ اما به طور کلی توانایی تشخیص محتوای خود صفحه را ندارد. اما در صورتی که URL سایت شما از http استفاده کند، شما SSL ندارید و باید برای دریافت آن اقدام نمایید. خب حالا وقت آن رسیده برویم سر اصل مطلب… 4- حالا باید Save To Cloud رو روشن کنین. به همین دلیل فعلا تایم دقیقی نمیتونم بگم ولی راه های ارتباطی رو ایمیل کردم خدمتتون . وبمستر ها با استفاده از تجربه و ابزار های مختلف، میزان سختی کلمات کلیدی را سنجش و با تحقیق کلمات کلیدی، برای عبارات مختلف محتوای مناسب نگارش می کنند.

بهینه سازی کرول باجت می تواند شامل کم نمودن میزان فایل های جاوا اسکریپت سایت، حذف صفحات بی ارزش، ساختار لینک دهی داخلی مناسب و … فرایند استخراج میزان سختی هر کلمه بر اساس رقبا، میزان حجم جستجوی کلمه کلیدی و سایر عناوین مرتبط با کلمه کلیدی اصلی است که با ابزار های رایگان مانند سرچ کنسول و کیورد پلنر یا ابزار های پولی استفاده می شود. رتبه بندی های جستجو را تغییر اساسی داد. بنابراین اندازه تصویر را تغییر اندازه دهید تا نشان دهید چگونه میخواهید نمایش داده شود. این متن برای کاربر و کرولر نشان دهنده این است که لینک با چه کلمه کلیدی و چه مشخصاتی داده شده است.

به علاوه نشان دادن تاریخ آخرین آپدیت روی صفحه نتایج جستجو باعث می شود کاربر احتمالا روی نتایج تازه تر کلیک کند. انکرتکست کلمه عمومی یا جنرال: لینک با کلماتی مانند اینجا را کلیک کنید. به عبارت جستجو شده توسط کاربر، کلمه کلیدی گفته می شود. این الگوریتم اولین تلاش یک موتور جستجو برای درک مقصود انسان در پشت جستجو است. چرا موتورهای جستجوگری مانند گوگل، مرجع اغلب مردم برای بدست آوردن اطلاعات مفید است؟ موفقیت وبسایتها برای جذب کاربر و مشتری بدون بهکارگیری سئو و بهینهسازی برای موتورهای جستوجو امکانپذیر نیست؛ بنابراین کسانی که قصد راهاندازی سایتی برای کسبوکارشان دارند، باید ابتدا با پیش نیازهای یادگیری سئو آشنا شوند و در ادامه، وارد فرآیند یادگیری سئو شوند.

در واقعیت سئو یعنی تلاش وبسایت ها برای معرفی پتانسیل های خود به موتورهای جستجو با هدف جذب بازدید کننده همگن با آن پتانسیل ها . سعی کنید از رنگ های متفاوت و حالت زیر خط برای لینک هاتون استفاده کنید . برای بازگرداندن ترافیک از دست رفته، ما همچنین می خواستیم از سیگنال های طراوت گوگل برای دسته بندی محتوا بهره ببریم. کرول را می توان اولین قدم برای شروع فرایند سئو دانست و راهکار های وجود دارد که کرول را برای ربات های گوگل آسان تر کنیم یا دسترسی آن ها را ببندیم. این سیستم مدیریت محتوا افزونههای سئو کارآمدی دارد که یک حرفهای با دانش و تخصص خود میتواند به کمک آنها فرایند سئو سایت مشهد را بهسرعت پیش ببرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با گروه تلگرامی سئو وب سایت خود باشید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما