چیست آموزش فتوشاپ و چگونه کار می‌کند؟

نرم افزار Adobe Photoshop نرم افزاری استاندارد برای ویرایش و دستکاری تصاویر است و توسط طیف کاملی از متخصصان شرکتهای طراحی استفاده می شود. است. این استاندارد پس از گذراندن 130 ساعت دوره آموزشی و 7 مرحله آزمون با عنوان ICDL Core به کاربر داده خواهد شد. به عنوان سادهترین محل، دسکتاپ را انتخاب کرده و سپس روی «Extract» کلیک کنید. در قسمت ” Options Bar ” فلش کوچکی بر روی سمت راست اشکال شیپ نرم افزار تعبیه شده است، بر روی آن را کلیک کنید. به مرور زمان آموزش های بیشتری را در سایت قرار خواهم داد. بیشتر توضیح میدم. با این نرم افزار شاخه های مختلفی مثل، روتوش، طراحی آلبوم دیجیتال و عروس، طراحی تجاری مثل پوستر و کاتالوگ، طراحی های گرافیکی تحت وب، ساختن گیف انیمیشن، تکنیک های ترکیب و مانی پیولیشن رو میشه انجام داد.

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه همه اینها را انجام دهید. طراحی وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه، ویرایش فیلم ها ، شبیه سازی نقاشی های زندگی واقعی و موارد دیگر همه و همه در نرم افزار فتوشاپ CC2020امکان پذیر است. توانایی کار با اطمینان در نرم افزار فتوشاپ یک مهارت اساسی برای هر عکاس ( چطور عکس مستند بگیریم ) یا طراح گرافیک است، اما این ابزار به همان اندازه که برای روتوش عکس مفید است برای طراحان و توسعه دهندگان وب ، هنرمندان عرصه دیجیتال و انیمیشن و سایر حوزه های صنعتی دیگر نیز پر کاربرد می باشد. گروه بزرگی از عکاس، طراح، تدوینگر، طراحان وب سایت، ازش خیلی استفاده میکنن.

یک برنامه دیگر برای تغییر سایز تصویر بدون افت کیفیت اندروید Reduce Photo Size است که با استفاده از آن به راحتی سایز تصاویر مورد نظر خودتان را تغیییر دهید. یادگیری فتوشاپ حرفه ای به شما امکان ویرایش و ادیت تصاویر را به صورت مرحله به مرحله می دهد. به راحتی می توانید فایل های RAW خود را وارد پلاگین Camera Raw کنید و با جزییات کاملا حرفه ای آن را ویرایش کنید. افرادی که نیاز به ارتقاء شغلی دارند, کارمندان شاغل در ادارات و مؤسسات دولتی و غیردولتی, کسانی که میخواهند مهارتهای هفتگانه ICDL را تا سطح پیشرفته یاد بگیرند, همچنین دانشجویان هر رشته و هر مقاطع تحصیلی میتوانند مخاطبین این دوره آموزشی باشند. درود بر شما فتوشاپ تا حد مورد نیاز در دوره تولید محتوا توضیح داده شده.

کتاب آموزش گام به گام فتوشاپ همراه با مثالهای تصویری نوشتهی علی هندی ورکانه به صورت تصویری ارائه شده و سعی دارد تا به شکلی مرحله به مرحله تمامی مطالب و تکنیکهای استفاده از فتوشاپ را به طور کامل و با نثری روان توضیح دهد. هرساله نيز بخشنامه کارورزي دانشگاه علمي کاربردي خاتم طي دو بسته آموزشي با مطالب کاربردي در محيط بيمارستان خاتم آماده و صادر ميشود. همچنين در کمترين زمان به همت جهادي واحدهاي فناوري، سايت آموزش مجازي واحدها از طريق LMS به سرور مرکزي واحد الکترونيکي متصل و آموزشهاي لازم از طريق بستههاي راهنمايي (اعم از نحوه ورود و خروج به کلاسها، نحوه پرسش و پاسخ در محيط کلاسي، نحوه ارائه و بارگذاري فايلهاي درسي) به اعضاء هيئت علمي و دانشجويان ارائه شد.

داخل لینک زیر میتونید سرفصل کامل آموزش، نمونه ویدیوی رایگان، نظر کاربران، رزومه استاد و قیمت آموزش و… در ادامه ما لیست بهترین آموزشگاههای آموزش فتوشاپ تهران را به شما معرفی می­کنیم که می­توانید با بررسی آموزشگاه مورد نظر با آن ارتباط برقرار کنید، همچنین با کاربردها و ویژگی­های فتوشاپ آشنا شوید و این برنامه کاربردی را با لینک مستقیم دانلود نمایید. دانشپذیران محترم هم اکنون می توانند در دوره تخصصی ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) سطح 1و2 به صورت صورت غیر حضوری در سراسر ایران همراه با آزمون آنلاین اینترنتی از طریق سامانه و دریافت معتبرترین مدارک آموزشی داخلی و بین المللی پس از قبولی در آزمون (مجازی) ثبت نام بفرمایند، این دوره 100 درصد کاربردی بوده و مناسب برای علاقه مندان به فعالیت در صنایع ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) است.

اما فتوشاپ همیشه هم اینقدر پرطرفدار و شناخته شده نبوده است. درواقع نرم افزار فتوشاپ در این زمینه ابزارهای بسیار کاربردی دارد که کار با آنها حتی برای مبتدیان نیز راحت است. 31 – اجرای پروژه های مختلف کاربردی و تمارین روزانه و … زمینه ی کاری نرم افزار فتوشاپ خیلی زیاد است و مثال های زیادی از کاربردهای مختلف آن می شود بیان کرد. آشنا شدن با ابزار های بازیافت و رتوش تصاویر (این مبحث در سطح مورد نیاز گروه گرافیک بیان می شود).

شما می توانید با استفاده از کلیه ابزار های معرفی شده در این مقاله از فتوشاپ گرفته تا سایت های آنلاین، تغییر سایز عکس برای لاتاری را انجام دهید. مثلا کسی که روتوش چهره انجام میده شاید نیاز به طراحی کردن نداشته باشه و بلعکس. ایجاد متن ، جداسازی تصاویر، سیستم رنگ آمیزی، اعمال جلوه های زیبا از جمله حباب، آتش و نقاشی؛ ذخیره کار با انواع لایه ها، روتوش تصاویر و خلق تصاویر 3 بعدی گوشه ای از آموزش های این دوره می باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش حسابداري وب سایت خود باشید.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما