امکان ارسال متون طولانی در توییتر موجود است

الن ماسک، مالک و مدیر عامل توییتر، هزینه ماهانه جدید 8 دلاری را برای سرویس توییتر آبی اعلام کرد.

ماسک در توییت خود او دقیقا مشخص نکرد که این ویژگی چه زمانی در دسترس خواهد بود، اما قول داد که به “اسکرین شات های بیهوده دفترچه یادداشت” پایان دهد. احتمالاً ثروتمندترین فرد جهان به توییت هایی اشاره کرد که در آن کاربران آن را در برنامه های یادداشت تایپ می کردند و تصویری از متن را توییت می کردند تا طولانی تر شود.

بهبود عملکرد جستجو و گزینه‌ها برای کاربران وارداتی توییتر

وی همچنین افزود که این شرکت قصد دارد بر روی ابزارهای بیشتری برای کسب و کار تولیدکنندگان محتوا کار کند و عملکرد پلتفرم جستجو را بهبود بخشد. о در توییت خود نوشت: “Jistjovi توییتر مرا به اید Infoseek در سال 98 می‌ندازد!” Infoseek یک موتور جستجوی تعاملی دیزنی بود که تجارت خود را 28 سال پیش (1994) آغاز کرد و در سال 1999 برای همیشه بسته شد.

«بن کالینز»، خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز، توییت‌های ماسک را دنبال کرد. با اشاره به توییتر همچنین قبل از اینکه مدیرعامل تسلا آن را بخرد، در حال آزمایش یک ویژگی اشتراک‌گذاری متن بود. کالینز همچنین در توییت خود درباره این ماسک نوشت:

او از برخی از کارمندان قبل از اخراج درخواست اعتبار می کند.»

در واقع، در پایان سال گذشته، محققی به نام “Jean Munchon Wong” شواهدی از این برنامه را در نسخه خود در توییتر کشف کرده بود که به ویژگی مقالات و نوشتن مقاله بدون محدودیت کاراکتر نیز اشاره داشت.

نسخه iOS برنامه توییتر اخیراً به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است که شامل اشتراک توییتر آبی بهبود یافته است که برای دانلود نسخه آبی ۷.۹۹ دلار هزینه دارد. همچنین چندین ویژگی دیگر از جمله امکان ارسال ویدیوهای طولانی تر و مشاهده کمتر تبلیغات در اختیار مشترکین این سرویس قرار خواهد گرفت.

ماسک پیش از این وعده داده بود که توییتر برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا تلاش خواهد کرد، اما جزئیاتی در مورد برنامه های این شرکت در این زمینه هنوز منتشر نشده است.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما