تور سفر خود را در بالا تصویر کنید. این را بخوانید و آن را چنین کنید

سفر دریایی ۱۰ شبه در امتداد آبراه‌های شبه‌جزیره قطب جنوب: ناهموار، وحشی، و مملو از حیات وحش گسترده. سفر دریایی با یک کشتی کوچک با سفرهای ماجراجویانه خارج از کشور یک راه عالی برای انجام این کار است. هدف ما این است که به شما کمک کنیم جهان را به شیوه ای مسئولانه ببینید، با در نظر گرفتن تأثیر تورهای ما بر محیط زیست و تنها با استفاده از شرکت های همفکر برای کمک به ما در تحقق تجربه کلی سفر شما از هتل هایی که استفاده می کنیم تا مربیانی که استخدام می کنیم.

تنها مشکل جزئی این بود که بسیاری از هتل ها سیاست صدور تنها یک کلید اتاق برای هر اتاق را داشتند، بنابراین مسافران انفرادی مجبور بودند کمی در مورد دسترسی به اتاق هماهنگ کنند. اگرچه The One Travel & Tours Pte Ltd به تازگی در سنگاپور تأسیس شده است، این شرکت توسط مدیریت با بیش از 20 سال تجربه در صنعت اتوبوس در مالزی/سنگاپور اداره می شود. در برخی نقاط، پیاده‌روی در واقع بیشتر شبیه صخره‌نوردی در فضای باز است، که من آن را دوست داشتم، اما دانستن آن هنگام برنامه‌ریزی برای این تور مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کشور زیبا، تورهای یانگون، باگو، ماندالای، باگان و گلدن راک را برگزار کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید. به 2000000 سال قبل از میلاد سفر کنید و قاره ای را که می خواهید کاوش کنید انتخاب کنید، همه اینها با یک نقطه و کلیک ماوس. از دیدن کوه های یخ، کوه های عظیم و قفسه های یخی لذت ببرید، سپس به خود قاره قدم بگذارید و رویای یک کاوشگر را زندگی کنید. حتی پس از آن، مجریان باشگاه شما زمان زیادی را سپری می‌کنند و در طول مسابقات بیسبال با یکدیگر تعامل می‌کنند و بنابراین احتمالاً مشکلاتی پدید می‌آیند.

در نهایت، تعدادی از صنایع دیگر وجود دارند که به طور گسترده‌تری با صنعت گردشگری، صنعت سفر یا هر دو مرتبط هستند. بنابراین، صنعت سفر به جنبه‌های متعدد صنعت خدمات گسترده‌تر اشاره دارد که نیازها و خواسته‌های کسانی را که از نقطه‌ای به نقطه دیگر جهان سفر کرده‌اند، برآورده می‌کند. تجربه کردن همه آن در یک سفر ممکن است سخت باشد، بنابراین ما تعداد زیادی جواهرات بزرگ و پنهان پر از فرهنگ را در کنار هم قرار داده ایم. از دو هفته کامل تور با زمان آزاد فراوان برای استراحت لذت ببرید. BeMyGuest، ارائه‌دهنده فناوری مستقر در سنگاپور برای شرکت‌های تور و فعالیت در آسیا-اقیانوسیه، به تامین‌کنندگان خود اجازه می‌دهد قیمت آنها را در روز و بر اساس زمان، اندازه گروه، بازار منبع و سایر افزونه‌ها اعلام کنند. پس از یک روز ماجراجویی و غذاهای شگفت‌انگیز اکوادوری، مدتی را در کنار اجاق گاز هیزمی اتاق خود به گرم کردن بگذرانید.

ما زمانی را در جزایر جاوا، بورنئو، لابوان باجو، سرایا، پادار، رینکا و بالی سپری خواهیم کرد. در حین کاوش در این جزایر زیبا با سگ های پا آبی، فنچ های داروین، لاک پشت های دریایی، ایگواناهای دریایی و شیرهای دریایی آشنا شوید. با مشاوران سفر ما قرار ملاقات بگذارید که می توانند با شما در خانه، محل کار یا مکان شما در کانبرا ملاقات کنند. به عبارت دیگر، آنها برای مسافرانی ساخته شده‌اند که می‌خواهند مکان‌ها و فرهنگ‌های جدید را کشف کنند، دوستان جدیدی پیدا کنند و همچنین تغییری در جهان ایجاد کنند. در برخی موارد، بسته به نوع سفر (مانند یک سفر کمپینگ)، انتظار می رود که همراه با سایر مسافران در تهیه شام ​​کمک کنید. این تعطیلات همجنس گرایان گروهی صمیمی از مسافران را به دیدنی ترین نقاط اسپانیا همجنس گرا می برد. برای بالا رفتن از ویرانه‌ها به یک گروه همجنس‌گرای سرگرم‌کننده بپیوندید، در امتداد ساحل شنی بی‌پایانی در پلایا دل کارمن قدم بزنید، در رنگ آبی عمیق شنا کنید و در مورد فتح این سرزمین باستانی توسط اسپانیایی‌ها بدانید.

از دهلی، تاج محل و شهرهای راج، بر هنر، معماری و تاریخ این سرزمین جذاب و گاه متناقض تمرکز خواهیم کرد. به شبه جزیره یوکاتان مکزیک سفر کنید تا ضمن کاوش در معابد باستانی، در تاریخ تمدن مایا غرق شوید. در سفری حماسی در میان کوه‌های مه آلود و دریاچه‌های آرام و در حین کاوش در مناطق حفاظت‌شده حیات وحش و معابد بودایی، تمام اسرار باستانی او را (و بسیاری از آنها وجود دارد) کشف خواهیم کرد. در صفحه برنامه ریزی سفر پیوندی به گارد مسافرتی پیدا خواهید کرد و ما خوشحالیم که در ارائه قیمت به شما کمک کنیم.

ما بیمه مسافرتی توسط گارد مسافرتی را ارائه می دهیم. مطمئن باشید که مشتریان شما توسط بیمه مسافرتی ورزشی و ماجراجویی ما محافظت می شوند – مهم نیست که آنها چه کاری انجام می دهند. البته این سفر برای همه آزاد است و از همه ملیت ها استقبال می شود. از مسیرهای پیاده‌روی و یخچال‌های طبیعی، کایاک‌سواری، دوچرخه‌سواری، دره نوردی، رفتینگ، و پرش بانگی، به‌علاوه، غذاهای فوق‌العاده و شراب‌های عالی NZ لذت ببرید! از خرابه‌های بی‌انتها، مردم خوش‌آمدگو، فیل‌ها و مسیرهای چای معروف سیلان لذت ببرید.

جزیره بالی، مردم آن، به‌علاوه زیارتگاه‌ها و مکان‌های مذهبی متعدد آن با هندوئیسم بالی که ریشه در هندوئیسم و ​​بودیسم هندی دارد، نفوذ کرده است. اگر عاشق جزایر، آفتاب، معابد، میمون ها و مردم دوستانه هستید، این تور اندونزی همجنس گرا برای شما عالی است. در میان معابد، بازارها و خرابه‌های باستانی سرگردان باشید و در هتل‌های شگفت‌انگیزی اقامت کنید که منعکس‌کننده شخصیت محیط اطرافشان است. از اهرام باستانی دیدن می کنیم، در محله های جالب قدم می زنیم، از هنرهای متنوعی لذت می بریم و در طول مسیر غذاها و نوشیدنی های خوشمزه ای می خوریم. تنوع و عمق زیبایی طبیعی این گروه جزیره ای منزوی در اقیانوس آرام جنوبی شما را تحت تاثیر قرار می دهد و الهام می بخشد. ما از هر سه شهر اصلی آن لذت می بریم، از تاکستان های متعدد بازدید می کنیم، از تورهای چشایی لذت می بریم، با کشتی از جزیره شمالی به مارلبورو ساوند در جزیره جنوبی سفر می کنیم، از مناظر زیبا، در امتداد خطوط ساحلی خوش منظره، بین کوه های سر به فلک کشیده و دریاچه های یخبندان بزرگ سفر می کنیم. به یاد گرفتن فرهنگ مائوری و لذت بردن از گنجینه های پشت صحنه در بهترین موزه منطقه. آدرس: Shop 4 Flamwood Walk Shop Ctr, Brother Patrick Rd, Flamwood, Klerksdorp, 2571, South Africa, تور کوش آداسی نوروز – https://safaryaar.com/tour/kusadasi-nowruz – North West.

تور دوستانه همجنس گرایان تایلند ما را وادار می کند از چندین منطقه سرسبز و تاریخی این سرزمین متنوع بازدید کنیم. از پیاده روی در حاشیه آتشفشان فعال، سیرا نگرا، تا شنا با پنگوئن ها، ماجراجویی زمین همجنس گرایان گالاپاگوس ما را به سه جزیره آتشفشانی منحصربه فرد می برد. زمانی را با اسب سواری در میان تپه‌های آند، پیاده‌روی در دهانه آتشفشان خاموش، دوچرخه‌سواری در کنار آتشفشان کوتوپاکسی و موارد دیگر صرف خواهیم کرد. ما همچنین به شما در سازماندهی تجربه شخصی خود کمک خواهیم کرد. TIME TRAVEL یک آژانس مسافرتی و اپراتور تور با خدمات کامل است که می تواند به شما در رفع تمام نیازهای سفر کمک کند. سفرهای چند روزه آنها با اپراتورهای تور محلی با تمرکز بر سفرهای در دسترس طراحی شده است و شامل دسترسی به دوچرخه های تطبیقی، ویلچرهای ساحلی، و تجهیزات برای پیاده روی، چتربازی، کایاک سواری، غواصی و موج سواری است – آنها حتی ماچو پیچو را نیز برنامه ریزی کرده اند. سفر برای استفاده کنندگان از ویلچر اینها کلماتی هستند که شما نمی خواهید بشنوید.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما