نه ایده‌های عاشقانه فوت فتیش

فوت فتیش نیز از آن اصطلاحهای بیگانهای بهشمار میآید که بهمرور زمان و برای تعریف یک اختلال جنسی وارد زبان ما شده است. ایران ناز زنی که زیر غذاها قرار میگیرد، اغلب مانکن بوده، و طوری آموزش دیدهاست که قادر است ساعتها بدون تکان خوردن (و حتی تغییر نگاه) دراز کشیده تا میهمانان غذا را از روی وی صرف کنند. اینکه اغلب مردان به نقاطی خاص از بدن زنان علاقه مندند، مشکلی ایجاد می کند؟ عفونت های پوستی: مولوسکوم کانتاجیوسوم نوعی عفونت پوستی است که باعث ایجاد ضایعات و جوش های پوستی می شود.

ولی من توصیه ام به آقای رادان و سایر برادران اینه که ممکنه سکس با ماهی خیلی چیز بدی باشه و باید حتما جلوی هر ادبیاتی که خدای نکرده همچین چیزی رو القا می کنه گرفت، ولی فتیش داشتن لزوما چیز بدی نیست. باید توبه نصوح کند تا خداوند سبحان او را ببخشد. او پیشنهاد کرد که وقتی کودکی اندام تناسلی مادرش را می بیند، وقتی متوجه می شود که مادرش آلت تناسلی ندارد، شوکه می شود که منجر به تثبیت اشیاء یا قسمت هایی از بدن می شود که شبیه آلت تناسلی هستند.در مورد فتیش های پا، نظریه فروید بیان می کند که آنها به این دلیل رخ می دهند که فرد پا یا انگشتان پا را جایگزین آلت تناسلی می داند. ما در این متن سعی خواهید کرد تا در ابتدا به طور جامع برای شما بیان کنیم که فتیشیسم چیست و پس از آن نیز تلاش خواهیم نمود تا به بررسی جنبه های مختلف و دلایل به وجود آمدن این اختلال جنسی پرداخته و مشکلاتی را که ممکن است برای فرد به دنبال داشته باشد ذکر کنیم.

مراجعینی که با مشکل فتیش مراجعه میکنند اکثرا در ابتدا به دلیل مشکلات دیگری از جمله افسردگی یا افکار وسواسی وقت مشاوره میگیرند، چرا که این افراد شرم زیادی از بیان فتیش خود دارند و نگران هستند از طرف دیگران قضاوت شوند(به همین دلیل برای مراجعین یک جلسه مقدماتی رایگان تلفنی با مسئول مرکز گذاشته میشود تا متقاضیان مشاوره بتوانند بدون نگرانی از قضاوت در یک جلسه تلفنی مشکل اصلی خود را بیان کنند). در این نوع از بیماری فتیش، کفش پاشنه بلند محرک جنسی بوده و فرد مبتلا به فتیشیسم با آن نیاز خود را برطرف کرده یا هنگام رابطه جنسی از شریک خود می خواهد تنها کفش پاشنه بلند به پا داشته باشد.

تو قران و احکام هم در مورد فتیش پا و کفش حکم خاصی نیومده آخرین باری که چک کردم. یه بار تو یه جلسه ای بودم که گلی ترقی در مورد سانسور تو ادبیات ایران داشت حرف می زد. ولی خب فتیش کفش یه خورده نامتعارف تره و شاید بار اجتماعی منفی داشته باشه. بعدش در مورد یکی از کتاب های خودش گفت که توش یه پسر بچه و یه خانوم ماهی (شاید هم پری دریایی) با هم دوست می شن، و بعد ارشاد گیر داده بوده به گلی ترقی که این داستان بار سکسی داره (از جنبه پورنوگرافی کودکان) و باید سانسور شه.

من چند وقتی هست که ازدواج کردم.اوایل ازدواجم رابطه جنسی خوبی با همسرم داشتیم.تا اینکه بهم گفت که چنین گرایشی داره و منم چون فکر میکردم به طور کل این گرایش مضر هست ازش خواستم دیگه این موضوع رو مطرح نکنه. شوهرم تقریبا از هر راهی علاقه اش به فوت فتیش رو ابراز می کرد مثلا برام پابند میخرید،یا دوست داشت در حضورش ناخن های پامو لاک بزنم،یا موقعی که می خواستم لاک پامو پاک کنم ازم می خواست بذارم پاکشون کنه. اما زمانی که فرد تنها پس از دیدن پا، لمس آن یا بوییدن متعلقاتش مانند کفش و جوراب تحریک میشود و در زمان رابطه جنسی نیز تنها به این اجزا فکر میکند، به اختلال فوت فتیش مبتلا است. در صورتی که این تمایلات شدت خاصی نداشت می توانید تنها با یکسری گفت و گوی ساده آن را حل کنید. بهطوری که معمولا بدون دیدن آن به ارگاسم نمیرسند. افرادی که به این اجزا تمایل بسیار شدیدی دارند، ممکن است با دیدن، لمس کردن، بوییدن و حتی فکر کردن به آن به ارگاسم برسند یا دست به خود ارضایی بزنند.

از آنجا که پا در قسمت پایین بدن قرار دارد، فردی که جذب آن می شود خود را پایین تر از شریک جنسی خود می دانند و به نوعی از اینکه او بالاتر است، قدرت را در اختیار او می بینند. چیزهایی مثل لباس زیر زنانه، کفش، دستکش، اشیای پلاستیکی و لباس چرمی، و قسمتهای بدن مربوط به اختلال فتیشیسم شامل پا، انگشتان پا و مو از رایج ترین فانتزی های افراد دارای فتیشیسم هستند. یکی دیگر از انواع اختلال فتیشیسم یا شیء پرستی، پارتیالیسم یا گرایش شدید به قسمتهای خاصی از بدن مانند سر، مو، پاها، گردن، ناخن یا سینه میباشد. اصطلاح “فتیشیسم” از واژه پرتغالی feitico نشأت گرفته است که به معنای “شیفت وسواسی” است.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما