در نمونه های اولیه، یک کاربر توییتر به تصویر کشیده شده بود که از پست مالون موسیقیدان در مورد رکوردهای مورد علاقه اش سوال می کرد. چنین پیامهای پولی میتوانند در قسمت خاصی از صندوق ورودی پیام مستقیم ظاهر شوند و افراد مشهور باید آنها را انتخاب کنند. بر اساس این اسناد، توییتر به احتمال زیاد هزینه ها را کاهش خواهد داد.
اطلاعات بیشتر در مورد تصاحب توییتر ایلان ماسک
به گفته افراد آگاه، برنامههای پیامهای مستقیم پولی همچنان روان است و هیچ تضمینی برای عرضه محصول وجود ندارد.
تیم های محصول همچنین در حال کار بر روی ویدیوهای “paywalled” هستند، ایده ای شبیه به پیشنهادات پلتفرم هایی مانند OnlyFans، که میزبان محتوا برای سازندگان در صنعت محتوای بزرگسالان است. بر اساس این طرح، دو نفر از آشنایان به پروژه گفتند، توییتر ممکن است از کاربران بخواهد برای تماشای یک ویدیو هزینه ای بپردازند و درآمد را با سازندگانی که محتوا را ارسال می کنند تقسیم کنند.
آقای. ماسک همچنین به Vine، برنامه ویدیویی حلقهای که قبل از تعطیلی توییتر در سال 2016 در میان سازندگان جوان محبوب بود، علاقه نشان داده است. او روز یکشنبه یک نظرسنجی توییتری برگزار کرد و از دنبالکنندگانش پرسید که آیا باید آن را بازگرداند یا نه، و او دستورات داخلی داده است. دو نفر از آشنایان به مکالمات گفتند که تیمها کد را بررسی میکنند تا ببینند امکان احیای آن وجود دارد یا خیر.
آقای. سرویس اشتراک آبی جدید ماسک که به مشترکین علامت تیک کنار نام کاربری خود می دهد، قرار است از نوامبر آغاز شود. 7 در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند، بر اساس اسناد داخلی دیده شده توسط تایمز. در اسناد پیشنهاد شده است که مشترکین برای دریافت علامت چک نیازی به احراز هویت ندارند.
این اسناد همچنین خاطرنشان کردند که “دوره ای موقت وجود خواهد داشت که در آن چک بر روی حساب های مشترک آبی و کاربران قبلاً تأیید شده است.” در نهایت، حسابهای تایید شده که برای Twitter Blue پولی پرداخت نمیکنند، علامتهای چک را از دست خواهند داد. بیش از 423000 حساب تایید شده در توییتر وجود دارد.
این اسناد همچنین طرحهایی را برای «حسابهای دولتی برای حفظ نشان تأییدشده بدون پرداخت هزینه آبی» مشخص میکند. برخی از ویژگیهای سرویس اشتراک قبلاً توسط Mr. مشک، از جمله رتبه های بالاتر برای پاسخ های مشترکین و امکان آپلود ویدیوهای طولانی تر، از نوامبر شروع نمی شود. 7، طبق اسناد. همچنین برنامهریزی شده بود که تیم توییتر بلو در اروپا عرضه شود و این محصول را با قانون حفاظت از دادههای عمومی اتحادیه اروپا مطابقت دهد.