مک کارتی به جان هشدار داد 6 کمیته جمهوری خواهان کار آن را بررسی خواهند کرد

واشنگتن – نماینده کوین مک کارتی، جمهوری خواه کالیفرنیا که تلاش می کند رئیس مجلس بعدی شود، روز چهارشنبه به کمیته ویژه تحقیق در مورد ژانویه هشدار داد. در 6، 2021، حمله به ساختمان کنگره که اعضای حزب او قصد داشتند در سال آینده زمانی که جمهوری خواهان کنترل اتاق را به دست می گیرند، تحقیقی را در مورد کار این هیئت انجام دهند.

در نامه ای که به رئیس کمیته، آقای … مک کارتی به هیئت دستور داد تا سوابق خود را حفظ کند – اقدامی که قبلاً طبق قوانین مجلس ضروری است – از جمله هر رونوشت ضبط شده بیش از 1000 مصاحبه خود. این پیام اولین نشانه رسمی بود که نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان جدید نه تنها قصد دارند تحقیقات را در آغاز کنگره جدید پایان دهند، بلکه تلاش می‌کنند تا یافته‌های آن را از بین ببرند و بی‌اعتبار کنند. در دو سال گذشته برای انکار، کم اهمیت جلوه دادن و یا نادیده گرفتن مقصر حمله مرگبار توسط یک گروه اوباش طرفدار ترامپ.

به عنوان آقای می آید. مک کارتی تلاش می کند تا موقعیت خود را در کنار جمهوری خواهان راستگرای تندرو در کنفرانس خود که از پیشنهاد او برای انتخاب رئیس مجلس حمایت نکرده اند، تقویت کند و شانس او ​​را برای انتخاب شدن در ژانویه به خطر بیندازد.

آقای. مک کارتی در این نامه متعهد شد که جلسات عمومی را برای بررسی دقیق خرابی های امنیتی که در جریان حمله رخ داد، زمانی که گروهی از طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره یورش بردند و شمارش رسمی آرای انتخاباتی کنگره برای تایید انتخاب جوزف آر. بایدن جونیور را مختل کردند، برگزار کند. رئيس جمهور.

«اگرچه جلسات عمومی کمیته شما بر این موضوع متمرکز نشد که چرا مجتمع کاپیتول در ژانویه امن نبود. در 6، 2021، اکثریت جمهوری خواه در کنگره 118 جلسات استماع برگزار خواهد کرد. مک کارتی به نماینده بنی تامپسون، دموکرات می سی سی پی و رئیس کمیته نامه نوشت.

سخنگوی ژانویه کمیته 6 از اظهار نظر در مورد نامه ای که قبلاً توسط The Federalist گزارش شده بود خودداری کرد.

این کمیته که در پایان کنگره کنونی منحل خواهد شد، در حال تکمیل آخرین گروه از مصاحبه‌های شاهدان است، از جمله جلسه روز چهارشنبه با رابین ووس، رئیس مجلس ایالتی ویسکانسین، که گفت دونالد جی ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به تلاش خود برای تحت فشار گذاشتن قانونگذاران برای لغو انتخابات 2020 ادامه داده است – حتی بیش از یک سال پس از شکست او.

این پنل همچنین در حال تکمیل گزارش گسترده‌ای است که انتظار می‌رود در ماه دسامبر منتشر شود و موضوع بحث‌های داخلی زیادی در مورد اینکه تا چه حد باید روی آقای دکتر تمرکز کرد، است. اقدامات ترامپ در برابر شکست های امنیتی در ساختمان کنگره. اعضای کمیته موسوم به تیم آبی ماه ها تحقیق و تحقیق در مورد چنین شکست هایی انجام داده اند، اما مشخص نبود که چه مقدار از کارهای آنها برجسته می شود.

آقای. مک کارتی شکایاتی را که توسط برخی از کارکنان فعلی و سابق در گزارش‌های رسانه‌ها مطرح شده است، تاکید کرد که کار آنها در مورد بررسی نارسایی‌های امنیتی، تامین مالی تظاهرات‌های قبل از حمله و تهدید ناسیونالیسم سفیدپوست در گزارش تحت الشعاع قرار می‌گیرد. تلاش ترامپ برای براندازی انتخابات 2020.

قانونگذاران در این کمیته گفته اند که در تلاش برای ایجاد یک گزارش خواندنی هستند – و با توجه به شواهد انبوه جمع آوری شده مجبور به انتخاب دشواری در مورد مواردی بودند که شامل آنها شود – اما قصد دارند متن کامل مصاحبه های خود را پس از انجام برخی اصلاحات برای جلوگیری از شناسایی منتشر کنند. شاهدانی که نامشان ناشناس ماند.

این کمیته علاوه بر مصاحبه با بیش از 1000 شاهد، بیش از یک میلیون صفحه سند به دست آورده است.

مدت کوتاهی پس از حمله، هم سنا و هم مجلس نمایندگان چندین جلسه استماع برای بررسی نقص‌های امنیتی برگزار کردند و سنا گزارشی دوحزبی تهیه کرد که جزئیات آن شکست‌ها را توضیح می‌داد.

جمهوری‌خواهان، به‌ویژه آن‌هایی که از جناح راست تندرو هستند، فشار آورده‌اند تا بر نقص‌های امنیتی تمرکز کنند که بی‌اساس به جای آقای نانسی پلوسی، رئیس‌جمهور، نانسی پلوسی را مقصر می‌دانند. نقش ترامپ در فشار برای لغو انتخابات و احضار جمعیت زیادی برای راهپیمایی به سمت ساختمان کنگره، جایی که آنها در یک جنایت خونین به بیش از 150 افسر پلیس حمله کردند و آنها را زخمی کردند.

در جلسه اخیر پشت درهای بسته جمهوری خواهان، قانونگذاران جناح راست از جمله مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا نیز قول دادند که رهبران آنها درباره خانم خانم تحقیق کنند. پلوسی و وزارت دادگستری به دلیل رفتارشان با متهمان زندانی در رابطه با ژانویه. 6 حمله

آقای. مک کارتی مدتهاست که جن را به سخره گرفته است. 6 بررسی کمیته. او از اجرای احضاریه امتناع کرد و استدلال کرد که هیئت “غیرقانونی” است زیرا خانم. پلوسی دو نفر از نامزدهای خود را رد کرد.

این هیئت با استناد به سنت های کنگره هیچ اقدامی برای اجرای آن احضاریه انجام نداده است.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما