کریشما مایا ماندالیا داستان موفقیت خود را به عنوان بیکر، تأثیرگذار مد | اخبار

این بانوی باورنکردنی به قدرت سخت کوشی و پایداری اعتقاد دارد که فکر می کند او را با نام تجاری مایا داهلیا کیک تا این حد در حرفه خود آورده است.

داشتن چشم‌انداز برای دستیابی به اهداف خاص در زندگی یک چیز است، اما داشتن شجاعت برای رویارویی با چالش‌ها، راه رفتن در جاده‌های نامتعارف، غلبه بر موانع، و هر روز برای یادگیری چیزهای جدیدی برای تبدیل آن دیدگاه‌ها به واقعیت، بازی کاملاً متفاوتی است. . تعداد بسیار کمی از افراد به دسته دوم تعلق دارند و کسانی که این کار را انجام می دهند عشق و علاقه خالص نسبت به کار خود و تعهد به بهبود مستمر حرفه خود به عنوان یک حرفه ای دارند. ما نمی‌توانستیم توجه نکنیم که چگونه یک فارغ‌التحصیل دانشکده اقتصاد لندن به نام کریشما مایا ماندالیا، با مدرک مدیریت بازرگانی، دقیقاً این کار را در حرفه‌اش انجام داد و به عنوان یک حرفه‌ای همه‌کاره و خلاق شکوفا شد.

کریشما مایا ماندالیا به عنوان یک استعداد منحصر به فرد که خود را در عشق به شیرینی پزی غوطه ور کرده و در عین حال با محتوای قانع کننده خود به عنوان تأثیرگذار مد و سبک زندگی، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است، ایستاده است. از یک طرف، زمانی که او به خاطر مهارت‌هایش در پخت و پز با نام تجاری خود مایا دالیا کیک، خدمت به افراد مشهور، و پخت کیک عروسی برای فوتبالیست سسک فابرگاس و همسر تأثیرگذارش دانیلا سمان و پختن با سرآشپزهای تلویزیونی مانند تونی سینگ توجه و شناخت زیادی را به دست آورد. از سوی دیگر، برای بی‌بی‌سی The One Show، او به‌عنوان یک خالق دیجیتال در مد، نانوایی و سبک زندگی رشد مداومی داشت.

پس از ترک زندگی شرکتی خود به عنوان یک مشاور پاداش در بریتانیا، او تصمیم سختی گرفت تا در سال 2013 روی اشتیاق و چشم اندازهای خود در نانوایی کار کند و در سال 2018 به یک نانوایی تمام وقت تبدیل شد. کریشما مایا ماندالیا همه این کارها را در حالی انجام داده است که با شوهرش که او نیز در این صنعت مشغول به کار است، دو فرزند را بزرگ کرده است، که انگیزه او برای انجام کارهای بسیار بیشتر در همین زمینه است.

حضور رو به رشد او در صنعت، به دلیل کار خارق‌العاده‌اش به‌عنوان یک نانوا، این فرصت را به او داد تا در سراسر جهان به مکان‌هایی مانند دبی، ماربلا، پاریس، بالی و نیویورک سفر کند. به عنوان یک طراح کیک، او همچنین دانش خود را از طریق آموزش های آنلاین خود در میان دیگران منتقل کرده است.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما