سونیل شتی در Hera Pheri 3 می گوید: «آکشای کومار نمی تواند جایگزین شود…» | اخبار فیلم

دهلی نو: «Hera Pheri 3» یکی از فیلم‌های مورد انتظار است و با توجه به رونمایی از بازیگران، طرفداران نمی‌توانند آرامش خود را حفظ کنند. دو قسمت اول این فیلم با بازی آکشی کومار، سونیل شتی و پرش راوال. برای قسمت سوم به کارتیک آریان نزدیک شده و او گفته بله!

پرش راوال بازیگر کهنه کار تایید کرد که Kartik Aaryan اکنون بخشی از فرنچایز خواهد بود و طرفداران را به این باور رساند که او جایگزین Akshay می شود. سانیل در آخرین گفتگوی خود با بالیوود هونگاما در این مورد صحبت کرد.

او گفت: ” گمانه زنی هایی وجود دارد که Kartik جایگزین آکشی شده است. ببینید، آکشی نمی تواند جایگزین شود. سازندگان در حال مذاکره با Kartik برای یک شخصیت کاملا متفاوت هستند. بنابراین، هیچ بحثی وجود ندارد.”

وی افزود: “این خلاء همیشه وجود خواهد داشت. آنچه در نهایت اتفاق می افتد چیزی است که باید دیده شود. من نمی دانم زیرا واقعاً درگیر بانک دراوی هستم. من فرصتی برای نشستن و کار کردن روی همه اینها نداشته ام. بعد از 19 نوامبر، من می نشینم و می فهمم و با آکی و دیگران صحبت می کنم و ببینم چه اتفاقی افتاده است.”

تهیه کننده فیروز نادیادوالا هنوز هیچ اظهارنظر رسمی در مورد توسعه اخیر نداده است، ما نیز مانند شما منتظر جزئیات بیشتر هستیم.

«هرا فری» در سال 2000 منتشر شد و موفقیت چشمگیری داشت. طرفداران هنوز هم فیلم را به خاطر شخصیت ها و دیالوگ های نمادین به یاد دارند. دنباله آن ‘Phir Hera Pheri’ در سال 2006 منتشر شد و جادوی فیلم اول را بازسازی کرد. در حال حاضر، طرفداران مشتاقانه منتظر سومی هستند که به زودی در طبقات عرضه شود.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما