پیش بینی شگفت انگیز گوگل از فینالیست های جام جهانی

کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است. بازی فینال نیز قرار است در ورزشگاه لوسیل برگزار شود. لوسیل که میزبان هشت بازی در جام جهانی قطر است، برای اولین بار در 20 مارس میزبان یک مسابقه فوتبال بود. العربی و الریان قطر اولین تیم هایی بودند که در ورزشگاه لوسیل به میدان رفتند.

روز گذشته گوگل در ارائه رویدادهای ورزشگاه لوسیل به اشتباه بازی فینال جام جهانی 2022 را یادآوری کرد و بر این اساس تیم های برزیل و فرانسه برگزارکننده این بازی خواهند بود. در حالی که جام جهانی هنوز شروع نشده است، گوگل از بازی نهایی فرانسه و برزیل خبر داد. پیش بینی عجیب گوگل که معلوم نیست به چه دلیلی در شبکه های اجتماعی با واکنش مواجه شد. آخرین قهرمانی برزیل 20 سال پیش بود و جام جهانی 2002 در کره و ژاپن برگزار شد.

فرانسه نیز مدافع عنوان قهرمانی است و با پیروزی مقابل کرواسی قهرمان جام جهانی 2018 شد. برزیل پنج بار و فرانسه دو بار قهرمان جهان شده اند. از 20 سال پیش تاکنون هیچ تیمی از آمریکای جنوبی نتوانسته قهرمان جام جهانی شود. در جام جهانی 2022 فرانسه با تیم های تونس، استرالیا و دانمارک همگروه است و برزیل نیز در مرحله گروهی با تیم های صربستان، سوئیس و کامرون روبرو خواهد شد.

ورزش سه

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما