چه کسی دیگر نیاز به لذت بردن از خودارضایی دارد

خودارضایی متقابل غیر تماسی – دو نفر در حضور یکدیگر خودارضایی می کنند اما لمس نمی کنند. نیدل می‌گوید بسته به میزانی که در حین بازی انفرادی خود ضربه می‌زنید و آسیاب می‌کنید، کالری سوزی احتمالاً در طول خودارضایی مشابه است. او از آن زمان به عنوان یک لزبین ظاهر شده است و می گوید که احساس می کند هیچ حمایتی از دختران همجنسگرا در مدرسه وجود ندارد. او می گوید و اگر ارگاسم داشته باشید، اکسی توسین ترشح می شود که نشان داده است خواب را تقویت می کند.

و متوسط ​​استرالیایی ها رشدی مشابه آهسته اما ثابت را نشان داده اند. آنها به نوبه خود بر بقیه ما تأثیر گذاشتند. برای هر فرد، این حق شامل این است که: طبق قانون خود زندگی کند. به گونه ای زندگی کنید که شخص می خواهد انجام دهد. کار، بازی، و استراحت به عنوان یک اراده. کی و چگونه بمیرد. هر چه بخواهد بخور و بیاشام. جایی زندگی کن که آدم بخواهد حرکت در اطراف زمین به عنوان یک اراده; فکر کنید، صحبت کنید، بنویسید، بکشید، نقاشی کنید، حکاکی کنید، حکاکی کنید، قالب بزنید، بسازید، و همانطور که می خواهید لباس بپوشید. دوست داشتن کی، کجا و با چه کسی. و کسانی را که این حقوق را خنثی می کنند بکشید. چندین سال قبل از آن، آن (که از من خواست از نام مستعارش استفاده کنم) به یک جامعه بازنشستگی نقل مکان کرد و انتظار داشت که از جمله موارد دیگر، زندگی جنسی او به پایان برسد.

او پاسخ داد که وقتی از او پرسید که آیا هنوز او را دوست دارد، بی تفاوت بود. خدمات بهداشت ملی جوانان را به خودارضایی تشویق می‌کند تا راهی برای کشف تمایلات جنسی خود در حالی که هنوز رابطه جنسی ایمن را انجام می‌دهند. و در حالی که زنان در خرید اسباب‌بازی‌های بزرگسالان به جای استفاده از اشیاء بالقوه مضر، مطمئن‌تر می‌شوند، بسیاری هنوز به افسانه‌هایی درباره ویبره‌ها اعتقاد دارند. بنابراین، تلمیت‌های معاصر ممکن است بیش از یک دین، از جمله ویکا، گنوستیک، شیطان پرستی، ستیانیسم و ​​لوسیفریانیسم را انجام دهند. نوشته‌های او در بسیاری از نشریات، از جمله ژورنال سینسیناتی سحر و جادو، ایون و استارفایر منتشر شده است. پاسخ: اگر حق با او بود، اکثر مردان آلت تناسلی به زانوهایشان برخورد می کردند. لیبر اوز برخی از حقوق افراد را برمی‌شمارد که از سوی یک حق فراگیر، «آنچه را که می‌خواهی انجام بده» برشمرده است.

Liber AL vel Legis برخی از استانداردهای رفتار فردی را روشن می کند. کراولی چندین سند اضافی نوشت که اعتقادات شخصی خود را در مورد رفتار فردی در پرتو قانون تملم ارائه می‌کرد، که برخی از آنها به تداخل موضوع با دیگران می‌پردازند: Liber OZ، Duty و Liber II. ج. وظیفه شما در قبال بشریت: بیان می کند که قانون تم باید تنها مبنای رفتار باشد. کتاب قانون بیان می کند که این کتاب فقط باید با نسخه دست نویس کراولی چاپ شود، که نشان می دهد اسرار "شکل شانسی حروف و موقعیت آنها نسبت به یکدیگر" دستخط کرولی وجود دارد. کینزی در سال 1953 در کتاب خود به نام «رفتار جنسی در زن انسان» بیان کرد که ورزش می تواند لذت جنسی از جمله ارگاسم را به همراه داشته باشد.

به این حیوان مبتکر مخاطبی از نوع مناسب بدهید، و او بی درنگ دیگر امور خود را کنار می گذارد و هول می کند. و با انحرافات و بیان وجد او خواهید دید که او به اجرای خود علاقه ای هوشمندانه و انسانی دارد. استفاده از هر حیوان یا شیئی برای هدفی که برای آن مناسب نیست، یا خراب کردن اشیا به طوری که آنها برای هدف خود بی فایده باشند، نقض قانون Thelema است. عدد 93 در Thelema از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین در هر دو آهنگ راک اصلی و چارت 40 برتر اصلی، رتبه 2 را کسب کرد. گرانت تعلیم داد که راز واقعی جادوی جنسی ترشحات بدن است که مهمترین آنها خون قاعدگی یک زن است.

او همچنین معتقد بود که واقعیت آگاهی، که او آن را تنها واقعیت واقعی می‌دانست، بی‌شکل است و بنابراین به‌عنوان یک خلأ نشان داده می‌شود، اگرچه او همچنین تعلیم می‌داد که توسط الهه هندو کالی و الهه تلمیک نویت نمادی از آن است. O'Connell و همکاران، با انجام تشریح اندام تناسلی زنانه اجساد و استفاده از عکاسی برای ترسیم ساختار اعصاب در کلیتوریس، در سال 1998 ادعا کردند که بافت نعوظ مرتبط با کلیتوریس بیشتر از آنچه در تشریحی توصیف می شود، بیان کردند. کتاب‌های درسی و بنابراین قبلاً می‌دانستند که کلیتوریس چیزی فراتر از چشمه آن ترک خود ارضايي است. این تقریباً هر 28 روز برای 30 سال آینده اتفاق می افتد، تا زمانی که آنها به یائسگی برسند، زمانی که دوره قاعدگی آنها متوقف می شود و دیگر بارور نمی شوند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ترک خود ارضايي لطفا از صفحه ما بخواهید.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما