تیم ملی زنان استارا: نمی دانم چه بلایی سرم آمده است!

کد خبر : 1920406 |
22 فروردين 1402 ساعت 13:05 |
18.4K بازدید |

2
نقطه نظر

وضعیت من بد است و فقط متاسفم.

مصدومیت ثنا صدیق در اولین دیدار تیم ملی بانوان مقابل میانمار دردناک بود.

تیم ملی زنان استارا: نمی دانم چه بلایی سرم آمده است!

به گزارش “ورزش سه”، یکشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، تیم ملی بانوان ایران برای اولین دوره مقدماتی بازی های المپیک راهی کشور میانمار شد.

ثنا صادقی ستاره تیم ملی سپاهان که سال ها یکی از اعضای تیم ملی اصیل بوده نقش موثری در اولین صعود تاریخ تیم ملی بانوان به جام ملت های آسیا از جمله مریم ایفا کرد. آزمون نامزد شد. چرا که صادقی فصل گذشته نمایش های درخشانی در خط هافبک سپاهان از خود به نمایش گذاشت و نقش پررنگی در اولین نایب قهرمانی تاریخ طلایی پوشان در لیگ برتر بانوان داشت.

1851083

اما حضور صادقی در این تورنمنت حساس تنها 10 دقیقه دوام آورد و این ستاره در دقیقه 10 اولین دیدار مقابل میانمار از ناحیه زانو آسیب دید و زمین را ترک کرد. هرچند پیگیری های خبرنگار ورزش سه در آن مقطع نتیجه مشخصی نداشت و مسئولان حاضر در اردوی تیم ملی میانمار از جدی نبودن مصدومیت صدیق خبر دادند اما غیبت او در دومین دیدار این ملاقات برخلاف ادعای آنها ثابت شد.

در نهایت حدود 2 ساعت پیش ملی پوشان بانوان به مصاف میانمار رفتند و به نتیجه مطلوب رسیدند.

1851084

صادقی بلافاصله پس از ورود به تهران با خبرنگار ورزش سه گفت: هیچی نمی دانم، نمی دانم چه بلایی سرم آمده است، نمی دانم مصدومیتم جدی است یا خیر. من هنوز ام آر آی ام را انجام نداده ام و باید برای درمان به ایران بروم.»

وی ادامه داد: فقط باید بگویم که برای این مسابقات انگیزه زیادی داشتم و چند روزی است که فقط پشیمانم، ناراحتم چون فقط 10 دقیقه در زمین بودم و نیستم. در شرایط روحی خوب

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما