چای و همدلی: زمزم یوسف تجربه پناهندگی خود را به اشتراک می گذارد |

پناهنده سومالیایی زمزم یوسف پیامی برای هر همسایه ای دارد که فکر می کند او حق ندارد لستر را در میدلندز انگلیس به خانه بخواند.

مادر چهار فرزند 30 ساله که در ژانویه به مقر سازمان ملل آمد، در حالی که رهبران جهان آماده بحث و گفتگو درباره اولین پیمان جهانی مهاجرت می شوند، می گوید: “می خواهم یک فنجان چای به شما تعارف کنم” در خانه ام. .

دانشگاه او در بریتانیا رهبری آکادمیک را در پیشبرد کمپین سازمان ملل متحد به نمایندگی از میلیون‌ها نفری که در حال حرکت هستند و حقوق اولیه‌شان رد شده است، بر عهده گرفته است.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد – که گزارش سال 2018 خود را در مورد پناهندگان و مهاجران ارائه کرد، گفت: اغلب اوقات، سهم مثبت آنها تحت الشعاع وضعیت اسفبار یک “اقلیت ناامید” قرار می گیرد که مجبور به زندگی در سایه کشورهایی هستند که حقوق آنها را نقض می کنند.

ZamZam به استودیوی پادکست Lid Is On ما در مقر سازمان ملل در نیویورک آمد تا سفر خارق‌العاده‌اش را توصیف کند – تنها یکی از میلیون‌ها نفری که هر سال برای جستجوی زندگی بهتر انجام می‌شود.

مدت زمان: 21:40

اعتبارات موسیقی: Forth then Fall توسط Ketsa

عکس برجسته: زمزم یوسف در حالی که لوگوی کمپین سازمان ملل متحد در مقر سازمان ملل در نیویورک را در دست دارد. اخبار سازمان ملل/ مت ولز

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما