پیشرفته ترین هتل های ایران

مسئولیت منفی: دیجیتال فقط این متن را برای تبلیغات نمایش می دهد و مسئولیت ویرایش محتوای آن را ندارد.

اکثر ما در سفر تمایل داریم در هتل هایی اقامت کنیم که جزو پیشرفته ترین هتل های ایران هستند. در واقع تصور می کنیم که هتل پیشرفته باعث می شود در محل زندگی خود احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشیم.

در این مقاله سفر ما 5 تا از پیشرفته ترین هتل های ایران را در مکان های مختلف به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید در طول سفر آنها را انتخاب کنید.

هتل درویش مشهد

مشهد مقدس یکی از شهرهای پرطرفدار ایران است و به همین دلیل هتل های زیادی در این شهر وجود دارد. هتل درویش مشهد یکی از بهترین و پیشرفته ترین هتل های مشهد می باشد. علاوه بر معماری مدرن، نزدیک بودن به حرم یکی از دلایل محبوبیت این هتل در بین بازدیدکنندگان است.

هتل درویش مشهد ساختمانی 25 طبقه است که به عنوان بزرگترین مرکز اقامتی آتریوم (سطح شیشه ای) کیشور نیز شناخته می شود. جالب است بدانید که هر یک از اتاق ها و سوئیت های هتل دارای طراحی داخلی خاص و مجهز به پیشرفته ترین امکانات روز دنیا می باشد.

هتل زندیه شیراز

تلفیقی هنری از معماری سنتی و مدرن در هتل زندیه شیراز در بافت تاریخی شهر ایجاد شده است. از بهترین اتاق های هتل زندیه شیراز، سوئیت زندیه هتلی است که فضایی بسیار شیک و مدرن دارد. در این هتل سوئیت می توانید از بالکن مزین به گل و گیاه تا درب قرآن و قلعه کریمخان منظره زیبایی داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های خوب هتل زندیه شیراز میزبانی مراسم سنتی ایرانی در این هتل است. در این هتل می توانید شاهد مراسم هایی مانند حمام عروس و حمام عروس باشید.

هتل لاله پارک تبریز

هتل پارک لاله در نزدیکی کابین آینه تبریز قرار دارد و به عنوان یکی از گران ترین هتل های ایران شناخته می شود.

هتل لاله پارک تبریز دارای حدود 220 واحد اقامتی و اتاق پیلاتس، یوگا، سونای خشک، سونای بخار، حمام ترکی، مراقبت از پوست و ماساژ می باشد. لازم به ذکر است این هتل یکی از بهترین رستوران های تبریز را دارد و می توانید از انواع غذاهای ایرانی و خارجی لذت ببرید.

هتل سورینت مریم کیش

یکی از مجلل ترین و مدرن ترین هتل های ایران هتل سورینت مریم کیش است. اگرچه این هتل یک هتل چهار ستاره است، اما معماری هتل به سبک باروک اروپایی است، مجاورت با دریا و مراکز خریدی مانند مروارید، سارینا و زیتون، هتل سورینت مریم کیش را به یکی از محبوب ترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. .

سوئیت های مجلل هتل سورینت مریم کیش دارای تخت های دو استاندارد، جونیور و ریاست جمهوری می باشند و لازم به ذکر است که طراحی و امکانات این سوئیت ها شما را شگفت زده خواهد کرد.

هتل آزادی تهران

آخرین هتلی که در این لیست به شما پیشنهاد می کنیم جزو معتبرترین هتل های ایران است. هتل آزادی تهران یکی از قدیمی ترین هتل های مدرن ایران است که زیر نظر کارشناسان سوئیسی، ایتالیایی و چینی بازسازی شده است.

جالب است بدانید که هتل آزادی تهران اولین هتل سبز مجهز به سیستم یکپارچه صرفه جویی در مصرف انرژی و مصرف بهینه آب است. در نقشه تهران، هتل آزادی در تقاطع بزرگراه امام و شهید چمران قرار دارد و موقعیت بسیار خوبی دارد.

در این مقاله سفر شما را با ۵ مورد از پیشرفته ترین هتل های ایران آشنا کرده ایم که پیشنهاد می کنیم در رزرو هتل در هر یک از این شهرها از آن ها بهره مند شوید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما