نظر | روز شهادت ترامپ آنطور که او انتظار داشت پیش نرفت

و 34 اتهام جنایی که آقای. ترامپ اعتراف به بی گناهی کرد، معلوم شد مهم تر و گسترده تر از آنچه قبلاً مظنون بود. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، توطئه گسترده ای را با آقای. ترامپ در مرکز، برای جعل سوابق تجاری به منظور نفوذ غیرقانونی بر انتخابات ریاست جمهوری 2016. او گفت که رئیس جمهور سابق، “با شناسایی و خرید اطلاعات منفی درباره وی، طرحی را با دیگران برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 ترتیب داد تا از انتشار آن جلوگیری کند و به چشم انداز انتخاباتی متهم منتفع شود.”

مدتی است که مشخص شده است که این پرونده حول محور پرداخت‌های پولی خاموش است که آقای. ترامپ یک ستاره پورن به نام استورمی دانیلز را ساخت تا رابطه ای که با هم داشتند را سرپوش بگذارد. جعل سوابق تجاری گاهی اوقات می تواند به عنوان یک جنایت در ایالت نیویورک مورد اتهام قرار گیرد، و برای جمع کردن این اتهامات به جنایات مستلزم اثبات این است که آنها برای پنهان کردن جرم دیگری جعل شده اند. به طور گسترده ای تصور می شد که این جنایت یک نقض مالی کمپین فدرال است، و برخی از کارشناسان حقوقی آن ترکیب را به عنوان یک نظریه قانونی آزمایش نشده توصیف کردند، زیرا تخلفات فدرال خارج از آقای دکتر است. صلاحیت براگ

اما معلوم شد که آقای براگ و هیئت منصفه بیش از یک مبنای برای جرم انگاری اتهامات داشتند. دادستان روز سه شنبه استدلال کرد که علاوه بر تخلفات مالی کمپین فدرال، آقای. ترامپ قانون انتخابات ایالتی را نقض کرد که جلوگیری از انتخاب هر فردی به مناصب دولتی با روش‌های غیرقانونی در حالی که توطئه با دیگران انجام می‌داد، جرم محسوب می‌شود. آقای. براگ در زمینه ای بسیار امن تر است و سوابق تجاری جعلی را به نقض قوانین ایالتی مرتبط می کند، زیرا دفاع نمی تواند استدلال کند که او فاقد صلاحیت قضایی در این مورد است – اگرچه آقای. وکلای ترامپ هنوز هم می توانند استدلال کنند که قوانین ایالتی برای انتخابات فدرال اعمال نمی شود.

و این تنها قانون ایالتی نبود که آقای. براگ گفت که استناد خواهد کرد. پرداخت ها به خانم دانیل ها توسط آقای ساخته شده اند. مایکل کوهن وکیل ترامپ که توسط آقای ترامپ بازپرداخت شد. دادستانی گفت ترامپ به روشی تقلبی. سند شارژ می‌گوید این بازپرداخت به‌طور غیرقانونی به عنوان درآمد پنهان شده است، به گونه‌ای که “برای اهداف مالیاتی، ماهیت واقعی پرداخت‌های انجام‌شده برای پیشبرد این طرح را نادرست توصیف می‌کند.” بنابراین تخلفات مالیاتی ایالتی را به لیست اضافه کنید.

اتهامات همچنین گستردگی آقای. پرونده براگ، نشان می دهد که او قصد دارد هیئت منصفه را در مورد توطئه ای متقاعد کند که از آقای. ترامپ و آقای کوهن به دیوید پکر، ناشر سابق The National Enquirer، که گفته می شود 150,000 دلار توسط آقای. ترامپ سكوت زن دومي را كه با او همراه بود، به دست آورد. ترامپ با کارن مک دوگال مدل سابق پلی بوی رابطه نامشروع داشت. تا روز سه شنبه مشخص نبود که رابطه با خانم. مک دوگال بخشی از این پرونده خواهد بود. اتهامات جنایت به طور خاص در مورد خانم. دنیلز، اما برای اثبات آنها، آقای. براگ به صراحت گفت که او الگوی بسیار گسترده‌تری از بازده را توصیف خواهد کرد که شامل خانم. مک دوگال.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما