نتز با معامله کوین دورانت با فونیکس سانز موافقت کرد

لس آنجلس – به نظر می رسد دوران فوق ستاره های نتس به پایان رسیده است.

روز پنجشنبه، نتز کوین دورانت را به عنوان بخشی از قرارداد چهار تیمی که شامل ایندیانا پیسرز و میلواکی باکس نیز می‌شد، با بسته‌ای از بازیکنان و انتخاب‌های دور اول به فینیکس سانز داد. این معامله تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که نتز، ستاره خود، کایری اروینگ، گارد خود را به دالاس ماوریکس مبادله کرد.

این معاملات عملاً پرده‌ای را بر یک دوره کوتاه، امیدوارکننده اما در نهایت رضایت‌بخش در بروکلین می‌کشد که در آن نت‌ها بازیکنان نخبه‌ای مانند دورانت، ایروینگ و جیمز هاردن را جمع‌آوری کردند و امید به قهرمانی‌های متعدد NBA را پرورش دادند. در عوض، فرنچایز مجموعه‌ای از بن‌بست‌های تلخ، تیترهای زشت و ناامیدی‌های پلی آف را با ستاره‌هایش تحمل کرد و یکی یکی آنها را رها کرد.

چهارشنبه شب، سه سال و نیم پس از پیوستن ایروینگ و دورانت به نت‌ها در آژانس آزاد، و تقریباً یک سال از روزی که نتس هاردن را به فیلادلفیا منتقل کردند، ایروینگ پس از اطلاع از اینکه نت‌ها در نظر دارند تا دورانت را نیز تجارت کنید.

ایروینگ گفت: “خوشحالم که او از آنجا بیرون آمد.”

در ازای دورانت، نتز مهاجمان میکال بریجز و کامرون جانسون را از فینیکس به همراه انتخاب‌های درافت دور اول و حق تعویض یک انتخاب دور اول دیگر دریافت خواهند کرد. بقیه معاملات شامل چرخشی از انتخاب ها و بازیکنانی است که در میان نت ها، باکس، سانز و پیسرز حرکت می کنند.

Suns همچنین تی جی وارن فوروارد را از نتز دریافت خواهد کرد.

شان مارکس، مدیر کل نتز در بیانیه ای گفت: «پس از ارزیابی کامل بهترین مسیر رو به جلو، ما معتقدیم که انجام این معامله اکنون امتیازی برای موفقیت بلندمدت است. «میکال و کم بال‌های نخبه، صعودی و همه‌کاره هستند، به‌علاوه سرمایه پیش‌نویس راه‌های بیشتری برای ادامه کسب استعداد در اختیار ما قرار می‌دهد. ما بر تعهد خود برای ساختن تیمی که بروکلین شایسته آن است، ثابت قدم می مانیم.”

مارکس از دورانت به خاطر “لحظه ها و خاطراتی که او در اختیار هواداران ما قرار داد” تشکر کرد.

مت ایشبیا که روز سه‌شنبه مالکیت سانز را بر عهده گرفت، پنجشنبه را “روزی متحول کننده برای این سازمان” خواند.

این خبر در حالی منتشر شد که ایروینگ در حال آماده شدن برای دیدار با خبرنگاران پس از اولین بازی خود با ماوریکس، پیروزی 110-104 مقابل کلیپرز در لس آنجلس بود.

ایروینگ درباره دورانت گفت: «ما در طول سال گفتگوهای زیادی در مورد اینکه آینده ما چگونه خواهد بود داشتیم. «هنوز سطحی از عدم اطمینان وجود داشت، اما ما فقط به این اهمیت می‌دادیم که همدیگر را جایی ببینیم که بتوانیم در آن پیشرفت کنیم. و چه با هم باشند و چه جدا، هرگز هیچ لحظه ای نبوده است که احساس کنم او به خاطر تصمیماتی که گرفته ام از دست من عصبانی بوده است یا من از دست او عصبانی شده ام.”

نتز در تابستان 2019 دورانت و ایروینگ را به عنوان اعضای خیمه شب بازی یک کلاس آژانس آزاد که امتیازات را تغییر می دهد معرفی کرد. این تیم بعداً هاردن را از هیوستون راکتس در ژانویه 2021 خریداری کرد و باعث ایجاد آن دسته از سوپرتیم هایی شد که بیشترین توافق برای کسب عناوین لازم است. NBA مدرن در حالی که استعداد آنها هرگز زیر سوال رفت، تیم های آنها هرگز آن انتظارات بزرگ را برآورده نکردند.

ایروینگ گفت: ما زمان بسیار محدودی با هم بازی کردیم. «مصدومات و اتفاقات زیادی رخ داد. من دوست داشتم این کار را برای دراز مدت ببینم.»

تصمیمات خود ایروینگ در این جدایی ها نقش داشت. او در طول فصل 2021-2022 تنها در 29 بازی ظاهر شد، بیشتر به این دلیل که او از واکسینه شدن در برابر ویروس کرونا که در یک دستور شهر نیویورک برای بسیاری از کارمندان بخش خصوصی در آن زمان لازم بود، خودداری کرد.

سپس در این فصل، نتز او را به مدت هشت بازی محروم کرد، زیرا او پیوندی به یک فیلم یهودی ستیز در حساب های رسانه های اجتماعی خود منتشر کرد و سپس از انکار یهودی ستیزی یا عذرخواهی برای ارسال پیوند خودداری کرد. دورانت در زمان حضور و خروج از تیم، بازی های زیادی را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد.

به جای اینکه با هم قهرمان شوند، هر سه ستاره در نهایت درخواست معاملات کردند. درخواست هاردن اول شد و او سال گذشته راهی فیلادلفیا شد.

در طول سه فصل کامل ایروینگ و دورانت در این تیم، نتز هرگز از نیمه نهایی کنفرانس شرق گذشت. بوستون سلتیکس در دور اول پلی آف فصل گذشته آنها را شکست داد.

فینیکس یک روز پس از آن که هیئت حکام NBA فروش Suns و Mercury WNBA را به Ishbia، یک میلیاردر وام دهنده وام مسکن که اکثریت سهام تیم را از رابرت سارور و برخی از اقلیت Suns خریداری کرد، به توافق رسید. شرکای سارور تیم را پس از تحقیقات NBA فروخت که نشان داد او در محل کار بدرفتاری کرده است، از جمله استفاده از توهین نژادی برای سیاه پوستان و تحقیر زنان در دوران تصدی خود به عنوان مالک تیم.

ایشبیا، در جریان کنفرانس خبری مقدماتی خود در صبح چهارشنبه، گفت که می‌خواهد درباره تیم‌های فینیکس “بزرگ فکر کند”.

“چگونه می‌توانیم این مجموعه‌های برتر را در NBA و WNBA تبدیل کنیم؟” او درخواست کرد. من می خواهم کاری کنم که همه به عطارد و خورشید به عنوان بهترین نگاه کنند.

دورانت در سانز در کنار یک گلزن جوان با استعداد در دوین بوکر و یک گارد با تجربه در کریس پل بازی خواهد کرد. حالا که هر دو در کنفرانس غرب هستند، او و ایروینگ باید مرتباً با هم برخورد کنند.

ایروینگ گفت: «این تجارت خیلی سریع تغییر می کند. “او کمی بزرگتر می شود، من کمی پیرتر می شوم. من الان عاشق رقابت هستم.»

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما