ناتانیل هکت، سرمربی برونکوس: “خودم را هو می کنم”

پس از شکست تیم محبوبشان در هفته 1، هواداران دنور برونکوس از سرمربی جدید خود، ناتانیل هکت، که در پایان باخت دوشنبه شب در سیاتل تصمیم گیج کننده ای گرفته بود، عصبانی بودند.

پس از پیروزی هفته دوم یکشنبه مقابل هیوستون تگزاس چه احساسی داشتند؟ خوب، بسیاری از آنها هنوز هم دود می کردند.

هاکت که در ژانویه پس از سه سال به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی گرین بی توسط دنور استخدام شد، یک بار دیگر طرفداران را با بازی هایی که به قیمت یک درایو برای تیم تمام شد، متحیر کرد – البته نه بازی.

در حالی که چهار دقیقه به پایان کوارتر سوم باقی مانده بود، برانکوها با نتیجه 9-6 از تگزاسی ها عقب افتادند و در تگزاس 35 با یک بازی سوم و یک در تگزاس 35 روبرو شدند. یک کوارتربک دزدکی حرکت کردن؟ شیرجه رفتن با دویدن به عقب که بود به طور متوسط ​​بیش از 5 یارد با حمل به هنگام؟ یک پاس خروجی سریع برای چرت زدن مدافعان؟

انتخاب شما هرچه که باشد، تصمیم هاکت – یک حرکت آهسته که شامل یک انتقال تا پایان است – احتمالاً بهترین تماس نبود.

زمانی که اندرو بک توپ را از راسل ویلسون گرفت، او در حال حاضر 5 یاردی از خط مبارزه عقب بود. مدافعان تگزاس به سرعت می آمدند. در نزدیکی خط کناری، بک چند یاردی دیگر به عقب حرکت کرد، به نظر می‌رسید که برای یکی از هم تیمی‌هایش یک زمین جعلی ساخته است، و برای باخت یک یاردی با او تکل شد. او هرگز به کسب یاردهای مورد نیاز نزدیک نشد.

شماره تیم 1 عقب، جاونته ویلیامز، در دسترس بود. اما توپ به بک رسید، یک بازیکن سخت، که – به طرز باورنکردنی – تنها دومین بار در دوران حرفه ای خود را انجام داد.

این منجر به گلزنی 55 یاردی برانکو شد، که خوب بود… با این تفاوت که بعد از اتمام ساعت بازی زده شد، عمدتاً به این دلیل که برانکوها زمان زیادی را صرف کردند. تصمیم گیری برای اعزام تیم گل میدان. بوو از هواداران دنور بارید. هاکت پس از بازی گفت: من آنها را سرزنش نمی کنم. “من خودم را هو می کنم.”

پنالتی 5 یاردی، دنور را از محدوده هدف واقعی خارج کرد – اگرچه با هکت، مفهوم برد واقع بینانه می تواند متفاوت باشد – و برانکوها به آن ضربه زدند.

این تیم همچنین دو تایم اوت پایانی خود را در حالی که 9 و 7 دقیقه به پایان بازی مانده بود، کنار گذاشت. از آنجایی که برانکوها داشتند مشکل ساعت در از دست دادن شب افتتاحیه آنها، این هفته هواداران خانگی به این نتیجه رسیدند که به کمک آنها نیاز است.

در کوارتر چهارم، بسیاری در دنورز امپاور فیلد شروع به شمارش معکوس ساعت بازی کردند تا به عنوان تذکری دوستانه، اگر هم طعنه آمیز، به کادر مربیگری یادآوری کنند که بازی ها به موقع برگزار شود.

ویلسون به خبرنگاران گفت: “من حدس می‌زنم که در صورت نیاز مفید بود.” حدس می‌زنم گاهی اوقات در بسکتبال چنین می‌کنند.»

با وجود حفظ برتری خود برای پیروزی 16-9، نشانه های نگران کننده دیگری برای دنور در روز یکشنبه وجود داشت. این تیم تا کوارتر چهارم پس از اینکه هفته قبل تنها یک گل به ثمر رسانده بود، تاچ داون گلزنی نکرد. ویلسون 14 در مقابل 31 به ازای 219 یارد بود، یک تاچ داون و یک مهار، یک کم داون از یک هفته اول خوب و یک پیش فصل پر از خوش بینی از زمان خرید خارج از فصل او از سیاتل. و این تیم پس از دعوت شدن برای 12 پنالتی در هفته گذشته، 13 پنالتی بزرگ را مرتکب شد.

ویلسون گفت: «تنها چیزی که واقعاً به آن اهمیت می‌دهم تشویق‌های پایانی است، زیرا ما برنده شدیم.»

با این حال، مشکلات هکت با ساعت است که شاید بیشتر نگران کننده بود، زیرا باخت هفته گذشته نیز مدیریت گیج کننده ساعت را نشان داد. هکت با یک امتیاز عقب افتادن در بیش از یک دقیقه مانده به پایان بازی و رو به رو شدن با هافبک های چهارم و 5 نزدیک، هکت اجازه داد تا 43 ثانیه زمان را خاموش کند و سپس ویلسون و خط حمله را از زمین خارج کند و براندون مک مانوس را برای آزمایش یک 64 یارد از زمین بفرستد. هدف میدانی این ضربه می توانست برای دومین طولانی ترین ضربه در تاریخ NFL مساوی شود، اما مک مانوس آن را از دست داد.

هاکت پس از آن گفت: «با نگاهی به گذشته، قطعاً باید دنبال آن می رفتیم.

روز یکشنبه، حتی در حالی که از اولین برد تیمش خوشحال بود، تصدیق کرد که اشتباهات زیادی مرتکب شده است و گفت: “این به عهده ماست.”

هکت گفت: “بیش از حد شلخته از نظر تهاجمی.” چیزهای زیادی وجود داشت که ما آن را به خودمان سخت کردیم.»

هاکت به عنوان سرمربی تنها دو بازی در کارنامه دارد. بنابراین ممکن است کسی فکر کند که کمک هزینه هایی در نظر گرفته می شود. اما هو کردن تماشاگران خانگی و دو هفته سرفصل های منفی، گواه این است که ماه عسل در NFL زیاد دوام نمی آورد.

برانکوها یکشنبه شب میزبان سانفرانسیسکو 49رز هستند. آنها مورد علاقه 2 امتیازی هستند. و اگر خطاهای Hackett over/under باشد، احتمالاً 1½ خواهد بود.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما