حالت تهوع، لرزش، گیجی: سگ ها از علف های هرز دور ریخته شده بیمار می شوند

در یک آخر هفته اخیر، سگ لولا استار، دازل، یک گلدودل کوچک که فقط 2 سال دارد خجالتی است، یک مفصل را که روی زمین در استاتن آیلند پیدا کرده بود خورد. این اولین یا حتی دهمین باری نبود که سگ این کار را انجام می داد، خانم. ستاره با آهی طولانی گفت:

او ندیده بود که این اتفاق بیفتد اما یک علامت مشخص وجود داشت. خانم “داشتم او را از ماشین بیرون می آوردم، دیدم سر کوچولوی او به صدا در می آید.” استار که در محله Prospect Park South بروکلین زندگی می کند، گفت. آن وقت است که می دانید سگتان سنگسار شده است.»

سگ او تنها مصرف کننده ناخواسته علف های هرز نیست. اکنون که ماری جوانا به طور گسترده در شهر نیویورک در دسترس است – پس از قانونی شدن استفاده تفریحی بزرگسالان از این دارو در سال 2021 و افتتاح اولین داروخانه قانونی در دسامبر – دامپزشکان می گویند اخیراً متوجه افزایش مداوم تعداد موارد سگ شده اند. خوردن تصادفی محصولات شاهدانه و صاحبان حیوانات خانگی می گویند که سگ هایشان در طول پیاده روی در خیابان ها و پیاده روها با وسایل استفاده شده یا افتاده بیشتری برخورد می کنند.

دامپزشکان که قبلاً ماهی یک بار به یک مورد مراجعه می کردند، می گویند هفته ای چندین مورد را می بینند. اگرچه بیشتر سگ ها بهبود می یابند، اما علائم می تواند ترسناک باشد: از دست دادن تعادل و مشکل در راه رفتن، حالت تهوع، خواب آلودگی و حتی توهم. و برخی از صاحبان بلافاصله نمی‌بینند که سگ‌هایشان هنگام پیاده‌روی، بقایای کوچکی از مفصل دودی را می‌خورند.

اگرچه صاحبان سگ عادت دارند حیوانات خانگی فضول را از زباله، غذا و سایر خطرات در پیاده رو دور کنند، اما علف هرز خطر جدیدی است که ناگهان همه جا را فرا می گیرد. ستاره گفت. و بنابراین سگ هایی مانند Dazzle بارها و بارها بیمار می شوند.

دکتر دکتر گفت: «این همیشه کمی مشکل بوده است، اما اخیراً شاهد افزایش مواردی هستیم که ماری جوانا در اینجا قانونی شده است» در نیویورک. گابریل فادل، مدیر مراقبت های اولیه در Bond Vet، که دفاتری در سراسر ساحل شرقی دارد.

آمار دقیقی در مورد تعداد سگ‌هایی که آن را در خیابان جمع می‌کنند وجود ندارد، اما داده‌ها نشان می‌دهد که آنها در مکان‌هایی که استفاده تفریحی مجاز است بیشتر از علف‌های هرز بیمار می‌شوند.

این روند منحصر به شهر نیویورک نیست. در شش سال گذشته، بیش از 400 درصد افزایش تماس‌ها در مورد مسمومیت با ماری‌جوانا با Pet Poison Helpline، یک مرکز کنترل 24 ساعته سم حیوانات وجود داشته است – که بیشتر آنها در نیویورک و کالیفرنیا گزارش شده‌اند. سال گذشته، خط تلفن کنترل سموم حیوانات ASPCA نزدیک به 7000 تماس برای سمیت ماری جوانا ارسال کرد که 11 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

اگر این اتفاق برای حیوان خانگی شما بیفتد در اینجا چه کاری باید انجام دهید.

دامپزشکان گفتند که مواردی را دیده اند که حیوانات خانگی ماریجوانا را به اشکال مختلف می خورند: گل، مفاصل دور ریخته شده، مواد خوراکی و حتی کارتریج ویپ.

بهترین محافظت این است که سگ خود را آموزش دهید تا آن وسایل را به حال خود رها کند. کارشناسان می گویند وقتی آنها وارد ماده می شوند، اولین گام این است که با خط کمک سموم تماس بگیرید یا با مطب دامپزشک خود تماس بگیرید. (خطوط کمک بین 85 تا 95 دلار برای مشاوره هزینه می کنند.)

به آنها اطلاع دهید که چه اتفاقی افتاده است، به خصوص اگر حشیش متعلق به شما باشد. جزئیات، مانند قدرت THC، می تواند مفید باشد. این طبیعی است که احساس ترس یا حتی خجالت بکشید، اما از جزئیات دریغ نکنید. سارا هوگان از متخصصان دامپزشکی VCA کالیفرنیا.

دکتر گفت: هیچ آزمایش واضحی برای تأیید مستی سگ ها انجام نشده است. رایان فورتیر، مدیر پزشکی شرکت All Ears در مرکز شهر بروکلین.

اما نشانه های واضحی وجود دارد.

دکتر. فضل گفت که رفتار سگی که حشیش خورده است می تواند “بسیار نگران کننده” باشد. او گفت که معمولاً حیوان خانگی “کمی لرزان” به نظر می رسد و در تعادل و راه رفتن مشکل دارد. آنها احتمالاً خواب آلود هستند و ادرار را چکه می کنند.

دکتر احتمالاً چشمان آنها گشاد خواهد شد. هوگان گفت. آنها همچنین ممکن است هنگام لمس بسیار مبهوت یا بترسند، او اضافه کرد.

حدود یک یا دو ساعت پس از مصرف، علائم حیاتی سگ – دمای بدن و ضربان قلب – معمولاً کاهش می یابد که می تواند خطرناک باشد. فضل گفت.

دامپزشکان تاکید کردند که زمان کلیدی است. هر چه زودتر سگ خود را نزد دامپزشک ببرید، شانس دفع سم از بدنش از طریق روش هایی مانند القای استفراغ یا تنقیه بیشتر است.

خطرات به اندازه سگ شما و مقدار دارویی که مصرف کرده بستگی دارد.

دکتر. فضل گفت که درمان برای اکثر موارد معمولاً شامل مایعات داخل وریدی و نظارت دقیق بر علائم حیاتی است.

دکتر دکتر “به طور کلی، خبر خوب این است که بیشتر سگ هایی که ماری جوانا مصرف می کنند با درمان و گاهی اوقات بدون آن مشکلی ندارند.” فضل گفت.

او گفت، اما برای دوزهای بسیار زیاد THC، ماده روان‌گردان موجود در شاهدانه – مانند زمانی که یک سگ کوچک غذا یا آب نباتی را که با آن تزریق می‌شود مصرف می‌کند – ممکن است خطرات آریتمی قلبی یا تشنج وجود داشته باشد.

دکتر. هوگان گفت آنهایی که با حیوانات خانگی سر و کار دارند که THC مصرف می کنند باید آنها را از نزدیک تحت نظر داشته باشند، آنها را گرم نگه دارند و آنها را دور از حیوانات دیگر قرار دهند.

او افزود که “احتمال کم” آسیب عصبی پایدار وجود دارد.

کیمبرلی کروز، یک مربی سگ که همچنین به عنوان دستیار دامپزشک در گروه مراقبت دامپزشکی در بروکلین کار می کند، گفت که تقویت دستورات “آن را رها کنید” و “آن را رها کنید” می تواند به سگ هایی که مستعد جمع کردن خیابان های شهر یا رفتن به زباله در علف های هرز آینده هستند کمک کند. برخورد می کند.

او گفت: «اگر سگ دوست دارد چیزهای روی زمین بخورد، او توصیه می‌کند که «بند کوتاهی بزند و از محیط اطراف خود آگاه باشد و مطمئن شود که از تلفن همراه خود استفاده نمی‌کنید».

او همچنین گفت که هر گونه محصول ماری جوانا را دور از دسترس حیوانات خانگی فعال قرار دهد.

لیندسی لمب که سگ‌هایش لولو و مورفی هر دو به‌طور تصادفی هنگام راه‌رفتن در محله‌اش در Prospect Park South، مفاصل را خورده‌اند، گفت که شروع به گفتن خطرات انداختن باقیمانده غذاها روی زمین به مردم کرده است.

خانم “من احساس می کنم مردم آنها را به خیال اینکه ارگانیک هستند رها می کنند.” بره 35 ساله گفت. من به آنها می گویم وقتی این اتفاق می افتد باید آنها را به اورژانس ببرم.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما