ممنوعیت ورود اتوبوس و خودروهای شخصی به عراق در ایام اربعین

ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: تردد مسافر (کابوتاژ) با اتوبوس و خودروی شخصی به کشور عراق در ایام اربعین (پنجم تا بیست و سوم صفر) ممنوع است.

متن اطلاعیه شماره 4 به شرح زیر است:

بسم الله رحمان رحیم

«انا از حسین»

به منظور ارائه خدمات بهتر و مناسبتر به زائرین در ایام اربعین و جستجوی عملی با بهره گیری از امکانات موجود و تجربیات قبلی با هدف دستیابی به سفری امن برای علاقمندان به شرکت در پیاده روی اربعین، بدین وسیله لزوم استفاده بهینه از ظرفیت حمل و نقل عمومی زائرین اربعین و عمان را با توجه به محدودیت ناوگان حمل و نقل عمومی، اهمیت تردد ایمن به اطلاع عموم مردم عزیز و عاشقان اهل بیت علیهم السلام می رساند. برای زائرین از نظر شرایط زیرساختی و همچنین محورهای ارتباطی آن سوی مرز، حمل و نقل مسافر (کابوتاژ) با اتوبوس و خودروهای شخصی در عراق در ایام اربعین (پنجم تا بیست و سوم صفر) ممنوع است. .

هرگونه آگهی اشخاص حقیقی و حقوقی مبنی بر پیش بینی سرویس دهی مستقیم به زائرین در ایام اربعین به صورت زمینی با اتوبوس تماماً از شهرهای ایران به مقصد نجف یا کربلا و بالعکس خارج از تدابیر این ورزشگاه بوده و مورد توجه کلیه متقاضیان می باشد. این سفر به ممنوعیت کابوتاژ خودرو ممنوع است هر گونه سوء استفاده بعدی مورد تاکید قرار می گیرد.

حمل و نقل در محل اقلام توسط تریلر و کامیون، وسایل نقلیه اورژانس و آمبولانس، و همچنین اتوبوس های کمکی بین شهری که برای ارائه خدمات به بازدیدکنندگان در سراسر مرز مورد استفاده قرار خواهند گرفت. در زمان مقرر و با نظارت کمیته های مربوطه و استادیوم های استانی و با هماهنگی استادیوم عراق انجام می شود و پرونده نظارت رصد و کنترل می شود.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما