عاشورزاده طلا گرفت، بشیری هم مدال نقره گرفت

کد خبر: 1851754 |
13 فروردین 1401 ساعت 10:26 |
2.8K بازدید |

1
نقطه نظر

مسابقات تکواندو پاکستان|

در دومین روز از مسابقات بین المللی تکواندو پاکستان، فرزان عاشورزاده و حسن بشیری در اوزان 63 و 80- کیلوگرم صاحب مدال های طلا و نقره شدند.

عاشورزاده طلا گرفت، بشیری هم مدال نقره گرفت

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره مسابقات تکواندو آزاد آسیا با حضور 536 شرکت کننده از دهم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا سیزدهم اردیبهشت ماه به میزبانی کیشور پاکستان ادامه دارد. در اسلام آباد در دومین روز این مسابقات تیم اعزامی کیشورمان با حضور دو تیم فرزان عاشورزاده مدال طلا و حسن بشیری مدال نقره را کسب کردند.

در وزن 63- کیلوگرم فرزان عاشورزاده در جدول 42 نفره مقابل محمد حذیفه از پاکستان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

عاشورزاده در دور چهارم با نتیجه 2 بر صفر احمد فرید نماینده سوم پاکستان را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با برتری 2 بر صفر مقابل الموالی زکی نماینده مصر راهی فینال شد. و در فینال مقابل ذکریه قالی از امارات به مدال طلا دست یافت.

حسن بشیری در وزن 80- کیلوگرم با 12 شرکت کننده در دور نخست 2 بر صفر محمد عبدالله از پاکستان را شکست داد و در مقایسه با عباس محار دیگر تکواندوکار کشور میزبان نیز با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. حیدر در این مرحله نماینده پاکستان را 2 بر صفر شکست داد و در فینال مقابل علیرضا علیاری نماینده استان البرز نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

امروز (جمعه – 13 اردیبهشت) آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم و محمدصادق دهقانی در وزن 68- کیلوگرم در دیدارهای پایانی روز با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

دانیال زرگی در اولین روز این مسابقات در وزن 74- کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

مجید افلاکی هدایت تیم ملی تکواندو را در این رشته برعهده دارد و جلال خدامی نیز به عنوان مربی او را همراهی می کند. अधिक तुर्ज कुश्रूजी अच्चार तिम आशाम

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما