با بچه های خبرنگار چگونه رفتار کنیم؟

مهمترین دلیل اطلاع رسانی به کودکان رفتار والدین آنهاست، زیرا درک حریم خصوصی و اهمیت حفاظت از آن برای کودکان دشوار است.

به گزارش ایرنا، این کودکان به دلایل مختلف گزارش می دهند. اکثر آنها نمی دانند که این یک اشتباه است و نباید آن را تکرار کنند و معمولا انگیزه های متفاوتی دارند.

به عنوان مثال، برخی از انگیزه های کودکان برای گزارش دادن عبارتند از: احساس ناراحتی و عصبانیت با فردی مانند خواهر، برادر، مادر، پدر و غیره یا احساس حسادت نسبت به برادر یا خواهر یا یکی از دوستان خود که والدین باید آن را بپردازند. توجه به هر کودک را تشویق کنید تا سرعت مناسب را مشخص کند.

مهمترین دلیل آگاهی دادن به فرزندان، رفتار والدین آنهاست. زیرا درک حریم خصوصی و اهمیت محافظت از آن کودکان بد دشوار است.

برخی از رفتارهای اشتباه والدین که منجر به لجبازی کودکان در امور مختلف می شود، تنبیه، گریه و سرزنش کودکی است که در حضور دیگران افشاگر است. این اقدامات نه تنها بر سرعت کودک تاثیر می گذارد، بلکه باعث افزایش لجبازی و اصرار او برای انجام کار اشتباه می شود.

Asie Anari rovanshanas باليني باليني در ساعت و تيژنگا چارا هبرچيني گاويت: هبرچيني du get dard. یعنی کودک این رفتار را از جایی یاد گرفته است.

اما الگوی خانواده در این مشکل دخیل است. یا اینکه وقتی کودک خبر را به جایی می برد یا می آورد مورد تشویق بزرگ ترها قرار می گیرد.

وی بیان کرد: بسیار طبیعی است که کودکان بالای 6-5 سال در خانه از مشکلات خود صحبت کنند. مثلا ممکن است کودکی بگوید: «دیشب سبزی خوردیم و پدر و مادرم دیشب با هم دعوا کردند».

این روانشناس ادامه داد: اولین کاری که والدین باید انجام دهند این است که اگر الگو هستند مراقب رفتار خود باشند. والدین نباید کودک را به آگاهی و آگاهی تشویق کنند. کودکان بالای دبستان اخبار را ناآگاهانه به خارج از مقصد می برند، بنابراین والدین نباید فرزندان خود را دعوا، توبیخ، تنبیه و تهدید کنند. زیرا این امر باعث می شود که کودک در کار خود با قاطعیت بیشتری عمل کند. বান বে বে তিন্বায়া যাযায়্য বান্যা

خبرنگار

اناری تصریح کرد: اگر خبرنگار در سن 7 سالگی و با رفتن بچه ها به مدرسه به رشد خود ادامه دهد، علیرغم اینکه والدین الگو نیستند و مستقیم یا غیرمستقیم فرزندان خود را تشویق نمی کنند، قطعا باید کودک را به کودک ارجاع داد. روانشناس مرد جوان دلیل این امر را یافت و راه حل مناسبی ارائه کرد.

این روانشناس گفت: در مورد خبرنگار، اگر کودک قبل از سن، دوره ابتدایی را پشت سر بگذارد و والدین با سرعت مناسب با او رفتار کنند، یعنی برای هر خبری که می آورد تشویقش نکنید و به نوعی ندهید. این خبرنگار هر گونه توجه، پس از مدتی از آن ناپدید می شود. این موضوع با تغییر و رشد حل خواهد شد.

اگرچه ممکن است این خبر برای کودکان آزاردهنده باشد، اما فرصتی است تا به او کمک کنیم تا مشکلاتش را خودش حل کند و به او نشان دهد که چگونه از حقوق دیگران دفاع کند.

بچاها می تونید از محصولات غذایی استفاده کنید. گزارشگر به کودک این امکان را می دهد که نسبت به کودک دیگر برتری پیدا کند و از نظر والدین یا معلم خوشحال می شود.

در صورت عدم رسیدگی به زباله در کودکان، با بزرگتر شدن کودک، این عادت شکل می گیرد و ریشه می دواند و منجر به رفتارهای ناخوشایندی می شود. بنابراین با آگاهی و ملاحظه از این موضوع به صحیح ترین شکل برخورد با کودک خودداری کنید.

گاهی کودک به دلیل کم توجهی به خانواده و والدین و یا حتی معلمان مدرسه اطلاع می دهد. والدین و فرزندان بزرگتر باید به آن توجه کنند. و اگر با او وقت بگذرانند و او را علامت بزنند، نیازی به اطلاع دادن آنها برای دیدن محبت از آنها نیست. بزرگسالان نباید هنگام گزارش دادن کودک را بخندند و تشویق کنند. اما نباید با او تند رفتار کرد تا سخاوتمندتر شود.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما