دستور العمل میگوی پخته شده با کره به اندازه اسکامپی رضایت بخش است

این یک دستور العمل برای اسکمپی میگو نیست.

من می دانم، همه عاشق اسکمپی هستند. آن سس سیر، کره ای و شراب دار، که به راحتی روی میگوهای چاق و صورتی ریخته می شود، چه با پاستا خورده شود و چه با یک تکه نان خرد شده پاک شود. سپس عطر بهشتی است. آیا چیزی فریبنده‌تر از این است که سیر در ظرفی پر از کره و شراب بجوشد؟

در واقع سس اسکامپی به تنهایی به قدری خوب است که شما حتی به میگو هم نیاز ندارید. آن را روی مرغ بریزید، آن را روی کدوهای تابستانی بمالید، آن را روی یک جفت گالوش قدیمی بپاشید، همه طعم آن عالی خواهد بود. زیرا آن سس توجه را از هر چیزی که با آن جفت می‌کنید می‌دزدد.



معلوم شد تقصیر سیر است. سیر را کنار بگذارید و اسکمپی میگوی سابق ما به میگو تبدیل می شود. با مقداری دانه گشنیز ترک خورده جبران کنید تا یک نت پیچیده و خاکی به آن اضافه کنید و آنچه زمانی تند و قاطع بود، ملایم و لطیف شود. آب شور میگوی شیرین در نهایت می تواند بدرخشد.

بنابراین این دستور غذا، بسیار شبیه به اسکمپی، حاوی میگو، کره، شراب و لیمو است – اما سیر ندارد. (شوهرم پرسید: “آیا احساس خوبی دارید؟”

ماکارونی را نیز حذف می کنم تا همه چیز ساده باشد، و میگوها را در کاسه هایی سرو می کنم که اطراف آن را مقداری مایع شکارچی تندشان احاطه کرده است، سپس روی آن ها را با یک حبه سس مایونز خالدار شوید پر می کنم. سس مایونز شراب و لیمو را گرد می کند و به میگو و بدن به آبگوشت قوام می بخشد.

بدون سیر برای خرد کردن، کل چیز سریعتر از اسکامپی جمع می شود، و همچنین سبک تر و شیرین تر است.

مانند هر غذای دیگری که میگو در آن نقش آفرینی می کند، در صورت امکان سعی کنید سخت پوستان وحشی را به جای پرورشی جستجو کنید، یا به دنبال مزارعی باشید که توسط اتحادیه جهانی غذاهای دریایی تایید شده است، که شیوه های پرورش مسئولانه و پایدار را تضمین می کند.

هنگامی که میگوهای عالی پیدا کردید، ضروری است که آنها را زیاد نپزید. آنها را از نزدیک تماشا کنید زیرا از آبی شفاف (یا قهوه ای یا بنفش، بسته به تنوع) به مات و راه راه صورتی تبدیل می شوند. بدن آنها باید در مایع شکار غیرقانونی سفت شود، اما بلند و به شکل مبهم گوش باقی بماند، بدون اینکه به صورت حلقه های محکم جمع شود – نشانه قطعی از پختن بیش از حد است.

می توانید این غذا را به عنوان پیش غذا یا به عنوان غذای اصلی با مقداری نان سرو کنید تا سس کره ای و ظریف آن را بگیرید. اگرچه میگو اکنون در مرکز قرار دارد، اما این سس لذیذ و لذیذ شایسته نوبت ستاره خود است.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما