در نمایشگاه خودروی دیترویت، بایدن پولی را برای ایستگاه های شارژ اعلام کرد

دیترویت – پرزیدنت بایدن، که خود را «مرد خودرو» و مالک کوروت می‌نامد، روز چهارشنبه از نمایشگاه بین‌المللی خودرو آمریکای شمالی در دیترویت بازدید کرد و از تصویب یک سرمایه‌گذاری اولیه 900 میلیون دلاری برای شروع ساخت ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی در سراسر سیستم بزرگراهی فدرال خبر داد. .

اعلامیه رئیس جمهور سرآغاز یک ابتکار چند ساله بود که توسط قانون زیرساختی که او در سال گذشته امضا کرد، 7.5 میلیارد دلار را برای ساخت شبکه ای از ایستگاه های شارژ اختصاص داد که سفرهای طولانی مدت را برای دارندگان خودروهای باطری امکان پذیرتر کند.

در نهایت، کاخ سفید بر این باور است که این برای ساختن حدود 500000 ایستگاه در بخش وسیعی از سیستم بزرگراهی فدرال و در مناطق روستایی منزوی‌تر کافی خواهد بود، اگرچه مقامات ارشد پذیرفته‌اند که ایستگاه‌های بسیار بیشتری برای عملی کردن وسایل نقلیه الکتریکی برای بسیاری مورد نیاز است. صاحبان

او می گوید: “سفر جاده ای بزرگ آمریکا کاملاً برقی خواهد شد، چه در حال رانندگی از ساحل به ساحل در امتداد I-10 یا در I-75 در اینجا در میشیگان باشید.” بایدن گفت. ایستگاه‌های شارژ فعال خواهند شد و پیدا کردن آن‌ها به آسانی پمپ بنزین‌ها در حال حاضر است.

کارشناسان می گویند که ملاقات با او برای ایالات متحده غیرممکن خواهد بود، مگر اینکه رانندگان آمریکایی اتومبیل های بنزینی را که آنها را در قرن گذشته حمل کرده اند، با وسایل نقلیه جدید بدون آلایندگی جایگزین کنند. هدف بایدن برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از گرم شدن سیاره خود تا سال 2030 به نصف باشد. دانشمندان می گویند که اقتصادهای بزرگ باید انتشار گازهای گلخانه ای خود را در دهه آینده کاهش دهند تا از فاجعه بارترین تأثیرات گرمایش جهانی جلوگیری کنند و وسایل نقلیه ایالات متحده هستند. بزرگترین منبع آلودگی گرمایش سیاره.

اما دستیابی به این هدف مستلزم دگرگونی در صنعت خودروی کشور نیز خواهد بود – به ویژه از آنجایی که بیشتر مواد مورد نیاز برای ساخت باتری خودروهای الکتریکی در کشورهای دیگر استخراج و پردازش می‌شوند.

سفر رئیس جمهور در روز چهارشنبه نشان داد که دولت وی از زمانی که بیش از یک سال پیش از مرکز خودروهای الکتریکی فورد روژ در دیترویت بازدید کرده بود، تا چه اندازه در اهداف خودروهای الکتریکی پیشرفت کرده است.

آقای. بایدن متعهد شده است که 50 درصد از خودروهای جدید فروخته شده در ایالات متحده تا سال 2030، خودروهای برقی خواهند بود، در حالی که این رقم امروز تنها 6 درصد است، و او مجموعه ای از سیاست های جدید را برای وادار ساختن خودروسازان و رانندگان کشور به تحقق این هدف اعمال کرده است. .

در ماه آگوست، او قانون جدید گسترده ای را برای آب و هوا، مالیات و مراقبت های بهداشتی امضا کرد که شامل 7500 دلار تخفیف برای افرادی است که برای دهه آینده خودروهای الکتریکی جدید خریداری می کنند. در همان ماه، او همچنین قانون تراشه و علم را امضا کرد، که هدف آن حمایت از تولیدکنندگان نیمه هادی است که برخی از قطعات کلیدی مورد استفاده در خودروهای الکتریکی و خودروهای احتراقی استاندارد را تولید می کنند.

آژانس حفاظت از محیط زیست و وزارت حمل و نقل در حال تهیه پیش نویس مقررات جدیدی هستند که انتظار می رود در اوایل سال آینده رونمایی شود که احتمالاً خودروسازان را ملزم می کند فروش خودروهای برقی خود را به سرعت افزایش دهند. کالیفرنیا، بزرگترین بازار خودروی کشور، ماه گذشته پیش نمایشی از این که چنین مقررات فدرال ممکن است به نظر برسد، ارائه کرد، زیرا قانون جدیدی را برای ممنوعیت فروش خودروهای جدید بنزینی پس از سال 2035 وضع کرد.

با هم، آقای بایدن امیدوار است که سیاست‌های خودروهای برقی وی به تولید آمریکا کمک کند و در عین حال انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد. اما کارشناسان می گویند باید دید که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

حتی با وجود افزایش ثبت نام جدید خودروهای الکتریکی در سال گذشته، آنها بخش کوچکی از وسایل نقلیه در حال استفاده در ایالات متحده هستند. و حتی با وجود 7500 دلار اعتبار مالیاتی، خودروهای باتری‌دار برای بسیاری از مصرف‌کنندگان بسیار گران باقی می‌مانند و کمبود تراشه‌ها و سایر اجزای کلیدی منجر به لیست‌های انتظار بیش از یک ساله و تعداد کمی خودروهای برقی در فروشندگان شده است.

از آنجایی که قانون جدید آب و هوا شامل الزامات سختگیرانه ای است که اعتبار مالیاتی جدید خودروهای الکتریکی را فقط به خودروسازانی محدود می کند که وسایل نقلیه خود را در آمریکای شمالی مونتاژ می کنند و باتری های خود را از کشورهای دوست تامین می کنند، از سال آینده فقط خودروهای ساخته شده توسط سه شرکت فورد، جنرال موتورز و تسلا – انتظار می رود که واجد شرایط دریافت اعتبار باشد.

کارگران خودروسازی آمریکایی نیز نگران هستند که این تغییر ممکن است برای آنها شغل به همراه داشته باشد، زیرا تنها حدود یک سوم تعداد کارگران برای مونتاژ یک وسیله نقلیه الکتریکی به عنوان یک وسیله نقلیه معمولی با موتور بنزینی مورد نیاز است.

در سال گذشته، فورد و جنرال موتورز هر کدام از سرمایه گذاری های چند میلیارد دلاری در کارخانه های باتری و کارخانه های خودروهای الکتریکی در سراسر ایالات متحده خبر دادند. جنرال موتورز گفته است که قصد دارد تا سال 2035 خودروهای احتراقی خود را به طور کامل از بازار خارج کند.

سال گذشته، Rivian Automotive، یک شرکت خودروهای الکتریکی جدیدتر، اعلام کرد که قصد دارد یک کارخانه 5 میلیارد دلاری در گرجستان بسازد.

بری راب، استاد سیاست عمومی در دانشگاه میشیگان، گفت: پیچیدگی و عدم قطعیت قابل توجهی در نحوه اجرای سیاست های خودروهای الکتریکی وجود دارد.

وی گفت: «کارت وحشی این است: آیا در این اعتبارات و مشوق‌ها پول کافی برای تصمیم‌گیری شرکت‌ها در مورد اینکه چه چیزی و کجا خودروها تولید شود وجود دارد، به روش‌هایی که در حال حاضر شناخت آن‌ها بسیار سخت است، اما بسیار تحت نظر هستند. از نزدیک توسط همه شرکای تجاری ما.”

آقای. رابه خاطرنشان کرد که آقای. بایدن قول داده است که خودروهای الکتریکی جدید ساخت آمریکا توسط کارگران اتحادیه ساخته خواهد شد، اما در حال حاضر بسیاری از خودروهای الکتریکی جدید و کارخانه های باتری در ایالت های غیر اتحادیه مانند جورجیا و کارولینای شمالی ساخته می شوند.

غرفه آقای بایدن بارها در روز چهارشنبه تاکید کرد که سرمایه‌گذاری‌های اخیر در تولید خودروهای الکتریکی داخلی نیز هزاران شغل ساختمانی ایجاد می‌کند و ساخت شبکه ملی شارژر در سال‌های آینده مطمئناً نیازمند کار برقی ماهر است.

به طور کلی، چشم‌اندازی که کاخ سفید برای آینده‌ای که توسط خودروهای باطری کار می‌کنند ترسیم کرده است، روز چهارشنبه به وضوح در سطح نمایشگاه منعکس شد.

مانند سال‌های گذشته، بسیاری از تولیدکنندگان مدل‌های پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی را در جلو و وسط قرار می‌دادند که توسط ایستگاه‌های شارژ مدل و زیر بنرهایی که مجموعه‌های باتری‌دار تولیدکنندگانشان را جشن می‌گرفتند، قرار می‌دادند. در سمت عقب، سایر شرکت ها مجموعه ای از ایستگاه های شارژ قابل حمل و فناوری شارژ بی سیم را به نمایش گذاشتند.

به نظر می رسد رئیس جمهور از این صحنه خوشحال شده است.

“همه شما می دانید که من یک مرد ماشین هستم.” بایدن گفت. من اینجا هستم زیرا نمایشگاه خودرو و وسایل نقلیه اینجا به من دلایل زیادی برای خوش بین بودن به آینده می دهد.

وی افزود: واقعاً منظورم این است. فقط با نگاه کردن به آنها و رانندگی آنها، آنها فقط یک حس خوش بینی به من می دهند – اگرچه من هم سرعت را دوست دارم.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما