این نامه اینمت خودرو شد بولگ شد

دستیار رئیس جمهور اول سوم شهریورماه کد واردات خودرو را اعلام کرد. طبق این آیین نامه سقف واردات خودروی خارجی 20 هزار دلار است.

بر اساس این گزارش، پس از ماه ها انتظار در دولت و شورای اسلامی، سرانجام آیین نامه واردات خودرو در تاریخ 26 فروردین ماه به تصویب هیات وزیران رسید و در تاریخ 3 شهریور ماه توسط محمد مخبر ابلاغ شد. دستیار رئیس جمهور اول

بر اساس این آیین نامه واردات خودرو باید با ثبت سفارش و قیمت ویژه انجام شود همچنین سقف واردات خودرو خارجی 20 هزار دلار است. اولویت با خودروهای زیر 10 هزار دلار است و حداکثر محدودیت منابع ارزی برای واردات خودرو یک میلیارد دلار است.

همچنین تمامی خودروهای وارداتی در بورس به فروش می رسد و واردات خودروهای اقتصادی تا سقف 10 هزار دلار مشمول مشوق های اقتصادی در صورت تولید و ساخت خواهد بود.

بر اساس این ابلاغیه، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است با هدف توسعه تولید خودروهای اقتصادی تا سقف 10 هزار دستگاه، اقدامات لازم را برای هدایت بخشی از واردات به سمت تولید و افزایش ساختار کشور انجام دهد. یورو ضمن پیش بینی مشوق های سرمایه گذاری و تولید، واردکنندگان نیز باید مورد تایید وزارت صنعت باشند.

بر اساس بند دیگری از این آیین نامه، واردات خودرو برای شماره گذاری در مناطق آزاد تجاری و صنعتی به خودروهای هیبریدی یا تمام برقی محدود می شود.

سرمایه گذاری و بهره برداری از ایستگاه های شارژ به عهده واردکنندگان می باشد.

وزارت صنعت با همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دستورالعمل‌های اجرایی این مصوبه از جمله نحوه تعیین و تخصیص ارز، خدمات فنی پس از فروش، انتقال فناوری و تعیین صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای را تعیین و ابلاغ می‌کند. از واردکنندگان

کد ثبت نام خودرو وارداتی

کد ثبت نام خودرو وارداتی

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما