چگونه کالین هوور توانست بر فهرست پرفروش‌ترین‌ها حکمرانی کند

پس از “Slammed”، او بیش از 20 کتاب نوشت و از عاشقانه بزرگسالان جوان به شهوانی و هیجان انگیز پرش کرد. اما در سال 2020، با همه‌گیری، بود که فروش هوور واقعا شروع به افزایش کرد. بهار آن سال، هوور پنج کتاب الکترونیکی خود را رایگان ساخت. خوانندگان رمان های رایگان را بلعیدند – و شروع به خرید کل لیست پشتیبان او کردند. هوور فکر می کرد که این یک لحظه زودگذر است، اما همچنان ادامه داشت. رمان‌هایی که سال‌ها از عمرشان گذشته بود دوباره در فهرست پرفروش‌ترین‌ها ظاهر شدند.

ملانی ایگلسیاس پرز، سردبیر هوور در آتریا، گفت: «ما می‌گفتیم این از کجا می‌آید؟» در آن زمان بود که ما شروع به دیدن ویدیوهای TikTok کردیم.

او گفت که این تبلیغات بهتر از آن چیزی بود که هر کسی در زمینه فروش یا بازاریابی می توانست مهندسی کند.

نه هوور و نه مدیر بازرگانی او، کوهن، ارقام دقیقی از فروش ارائه نکردند، و محاسبه کل آن دشوار است، زیرا نرخ های حق امتیاز برای کتاب های خود منتشر متفاوت است، و او عناوین خود را در چندین ناشر پخش می کند. اما شکی نیست که کتاب‌های او که اکنون توسط زنجیره‌هایی مانند Walmart، Sam’s Club و Costco حمل می‌شوند، ثروت زیادی به دست آورده‌اند: مجموعاً، ناشران هوور بیش از 20 میلیون نسخه فروخته‌اند.

«اگر به کتابفروشی می رفتم و جلد شومیز می دیدم هیجان زده می شدم. حالا من وارد یک بارنز اند نوبل می شوم و آنها یک میز کالین هوور دارند،” هوور به من گفت. “این دیوانه کننده است.”

شهرت برای هوور که تقریباً به طرز دردناکی درون گرا است و از قرار گرفتن در کانون توجه متنفر است، شوک وارد کرده است. او درباره شرکت در این مقاله گفت: «من از این موضوع خیلی عصبی بودم. “من در مصاحبه ها خوب عمل نمی کنم.”

او هنوز با لباس خوابش در والمارت خرید می کند و در همان زمینی به مساحت 100 جریب زندگی می کند که مزرعه خانواده اش قبلاً در آنجا بود. عموی او هنوز برای گاوهایش در ملک یونجه برداشت می کند.

در سال 2015، خانواده‌اش با سود حاصل از کتاب‌هایش، انبار قدیمی لبنیات را تخریب کردند و خانه‌ای بزرگ اما خانه‌دار در مزرعه تک طبقه ساختند. هوور به خود اجازه چند اغماض داد: اتاق نشیمن او دارای فضاهای نمایش داخلی برای سنگ های قیمتی و کریستال ها است. در دفتر خانه اش، یک قفسه کتاب به دفتر دوم مخفی باز می شود، جایی که او گاهی اوقات برای نوشتن پنهان می شود.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما