بررسی فصل دوم “نیلوفر سفید”: نمایش مایک وایت برنده جایزه امی HBO برای یک تجربه پنج ستاره دیگر حضور دارد.



CNN

“نیلوفر سفید” هیچ یک از جذابیت مست کننده خود را از دست نداده است، و ترکیبی از مشکلات افراد ثروتمند و مبارزات کارکنان خود را به جزیره ای جدید (سیسیل) منتقل کرده است، با جنیفر کولیج به عنوان تنها باقی مانده از نسخه اصلی برنده امی. این یک تمرین چشمگیر در بارگذاری مجدد توسط نویسنده و کارگردان مایک وایت است، که بر اساس این صفحه نمایش، اگر بخواهد، در آینده باید مایل های زیادی را طی کند.

تغییر ظریفی در تعادل وجود دارد – نه فقط در طعم ایتالیایی – اگرچه این مجموعه دوباره با لحظه ای از پیشگویی آغاز می شود، با یک بدن ناشناس که در ساحل ساحلی تفریحی ایده آل، قبل از بازگشت به آخرین قایق پر از تازه واردان، شروع می شود. .

به طور خاص، کارکنان هتل این بار نقش محوری کمتری ایفا می کنند، اگرچه مدیر خشمگین (سابرینا ایمپاچیاتوره) باید با چالش های مشتریان خواستار خود مقابله کند. به جای فقط کارمندان هتل، گروه محلی توسط یک فاحشه، لوسیا (سیمونا تاباسکو، در نقشی که به نظر می‌رسد یک کارآشکار است)، نشان داده می‌شود که آخرین مهمانان را گروهی نیازمند و در نتیجه سودآور می‌بیند. و دوست دنیوی او جیا (بئاتریس گرانو)، خواننده مشتاقی که لوسیا سعی دارد طناب ها را نشان دهد.

جنیفر کولیج در فصل 2

در مورد آن مهمانان، علاوه بر تانیا کولیج – که دستیار جدیدی (هیلی لو ریچاردسون) را با خود آورده و با او بدرفتاری می کند – در ثبت نام یک زوج نامتناسب وجود دارد که از دو هم اتاقی دانشگاه (تئو جیمز، ویل شارپ) و همسران مربوطه آنها (مگان) تشکیل شده است. فاهی، اوبری پلازا)؛ و سه نسل از مردان – پدر (ف. موری آبراهام)، پسر (مایکل ایمپریولی) و نوه (آدام دیمارکو) – در سفری برای دیدن خانه اجدادی پیرمرد، همراه با خود بارهای زیادی از خانواده را به همراه داشتند.

تنش به تدریج در جبهه های مختلف به وجود می آید. هارپر از پلازا در مورد نمایش نمایشی محبت همراهانش در سفر و اظهار بی‌تفاوتی نسبت به اتفاقات دنیا (آنها حوصله تماشای اخبار را به خود نمی‌دهند)، در حالی که دومینیک از Imperioli – یک مدیر پرقدرت هالیوود – از همسرش جدا شده است پسرش آدام، فارغ التحصیل خجالتی استنفورد، در موقعیتی ناراحت کننده قرار دارد.

یک بار دیگر، وایت به دقت لایه‌هایی را روی هر یک از این داستان‌ها اعمال می‌کند، که به صورت خطوط موازی شروع می‌شوند قبل از اینکه به تدریج شروع به قطع شدن و برخورد به روش‌های غیرمنتظره و خطرناک کنند. وقتی شخصیتی در محیط اطراف «نیلوفر سفید» جمله‌ای مانند «لطفا باعث نشوید که پشیمان شوم» را به زبان می‌آورد، بلافاصله مانند هشداری به نظر می‌رسد که در نهایت این کار را خواهد کرد.

اگر موقعیت‌ها تاریک خنده‌دار باشند، دیالوگ‌ها نیز فوق‌العاده تند باقی می‌مانند، مانند شیر پیر آبراهام – که اصرار دارد با زنان بسیار جوان‌تر معاشقه کند – به آدم آگاه اجتماعی و مکرراً شرمنده فکر می‌کند که به جای احترام به افراد مسن، “حالا ما” فقط یادآور گذشته ای توهین آمیز است که همه می خواهند فراموش کنند.” این شامل یک مناظره خانوادگی در مورد شایستگی های «پدرخوانده» می شود، زیرا این سه نفر در یک تور فهرست سطلی از مکان های سیسیلی که فیلم در آن فیلمبرداری شده است، می گردند.

پنج قسمت از هفت قسمت این فصل در دسترس قرار گرفت، بنابراین باید دید که آیا بازپرداخت دوباره ارزش آن را دارد یا خیر، و بدیهی است که کاملاً همان حس کشف وجود ندارد.

با این حال، در حال حاضر، وایت یکی از دلهره‌آورترین شاهکارهای هالیوود را به انجام رسانده است: دنبال کردن پروژه‌ای که به درستی تحسین می‌شود، بدون طرح روشنی از چگونگی انجام این کار، و جلوگیری از سقوط کامل در زمان پرداخت، ارائه یک پنج ستاره دیگر. تجربه تلویزیونی

«نیلوفر سفید» در تاریخ 30 اکتبر ساعت 21 از شبکه HBO پخش می شود که مانند CNN یکی از واحدهای برادران وارنر است. کشف.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما