هایفو بهتر است یا آر اف؟ مقایسه جذاب دو روش جوانسازی

آر اف بهتر است یا هایفو

در این روش پوست تحریک می شود و با تحریک پوست تولید کلاژن و سایر پروتئین ها در پوست افزایش می یابد. به همین دلیل اثرات درمان به مرور و پس از سپری شدن زمان، نمایان می شود. برای مشاهده نتایج درمان آر اف فرکشنال نیاز به ۲ هفته الی ۳ ماه زمان است. روش هایفوتراپی یک روش سریع است که تنها یک یا دو جلسه  در طول سال کافی است اما آر اف به چند جلسه درمان نیاز دارد. در هایفوتراپی از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا استفاده می شود در آر اف فرکشنال از امواج رادیویی استفاده می شود.

آر اف بهتر است یا هایفو

انرژی ناشی از امواج رادیوفرکانسی (RF) در لایه‌ی درم باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود. یک پروتئین مهم ساختاری در بافت پوستی که عامل شادابی، قوام سفت و زیبایی پوست شما است. انرژی امواج رادیویی در لایه درم به گرما تبدیل می‌شود و افزایش دما یکی از عوامل تحریکی کلاژن‌سازی است.

معایب آر اف و هایفو

برای انجام این روش از امواج فراصوت کمک گرفته می شود و آن ها را با دستگاه های مخصوص به پوست صورت می زنند. این کار باعث می شود که کلاژن های پوست تحریک شوند و میزان بیشتری از آن ها تولید شود. همچنین در مورد هزینه آر اف صورت یا تاثیر بیشتر ترکیب هایفو و آر اف بهتر است به طور اختصاصی از پزشک خود سوال کنید.

آر اف بهتر است یا هایفو

روش های جراحی و بدون جراحی که در جوان سازی پوست استفاده می شوند، اثرات موقتی دارند. با کاهش شادابی پوست، چین و چروک ها، روی پوست نمایان می شوند و پوست حالت سفتی خود را از دست داده و شل می شود. عوارضی مانند سوزش پوست ، حساسیت، التهاب و قرمزی از نتایج به کار گیری این دو روش درمانی جهت جوانسازی می باشد. تعداد جلسات برای لیفتینگ پوست توسط آراف ۳ تا ۸ جلسه می باشد که درمان نگهدارنده هر ۴ تا ۸ هفته یکبار انجام می شود.

چقدر زمان میبرد تا من نتایج هایفو را ببینم؟

هرچند در اکثر موارد، نتایج یک جلسه هایفوتراپی حدود یک تا دو سال روی پوست باقی می ماند اما گاهی اوقات بهتر است برای پایدار ماندن نتایج، جلسات هایفو تراپی پس از شش ماه تکرار شود. در صورتی که هایفوتراپی توسط یک متخصص حرفه ای و با تجربه انجام شود؛ تجربه شما از درمان کاملاً بدون درد و عوارض جانبی خواهد بود و نتایج یک جلسه هایفوتراپی نیز رضایت بخش است. از RF فرکشنال برای درمان چروک های پوستی نیز استفاده می شود ، همچنین از آن برای جوانسازی چروک های دور چشم ( زیر چشم ) استفاده می شود و نتایج بسیار درخشانی نیز در بر خواهد داشت . این اثر به حدی است که افرادی که آر اف انجام داده اند بعد از یک ماه از درمان چروک های دور چشم خود اظهار رضایت می نمایند.

برای انجام روش هایفوتراپی، تنها یک جلسه درمان نیاز است؛ اما برای انجام آر اف فرکشنال به چندین جلسه درمان احتیاج است. به طور مثال شما می توانید نتیجه ی روش هایفوتراپی را به سرعت و بعد از انجام آن مشاهده کنید؛ اما برای دیدن نتیجه ی روش فرکشنال، باید دو الی سه ماه صبر کنید. تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال در میزان ماندگاری نتیجه ی آنها می باشد.

  • برای حفظ نتایج خود؛ ما یک روش مراقبت از پوست سالم از جمله محصولات آرایشی- بهداشتی، مواد برای صورت با درجه پزشکی، و روش های دیگر را توصیه می کنیم که توسط خود ارائه دهنده توصیه شده است.
  • ترمیا بهترین آر اف فرکشنال و نانوآبلاتیو RF برای از بین بردن جای جوش است.
  • از مهم ترین مزایای این روش جوانسازی می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • اگر میخواهید بدانید اسم بهترین دستگاه هایفو چیست؟ هایفو دابلو را به یاد بسپارید.
  • هایفوتراپی و آر اف فرکشنال هر دو از موثرترین شیوه‌های درمانی غیرجراحی و غیرتهاجمی برای سفت کردن پوست هستند که با گرم کردن پوست موجب بازسازی کلاژن در لایه‌های عمیق پوست می‌شوند.
  • هایفوتراپی به معنای درمان با امواج اولتراسوند یا فراصوت پرتوان میباشد.

شما پس از جوانسازی پوست در این مرکز، از تغییرات پوستتان شگفت زده خواهید شد. هایفو از جمله روش‌های بدون درد و غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست به شمار می‌رود که از امواج فرا صوت جهت درمان مشکلات پوستی استفاده می‌کند. این امواج که در سونوگرافی نیز دارای کاربرد هستند، موجب افزایش کلاژن سازی می‌شوند و پوست را لیف می‌کنند. بسته به اینکه می خواهید روی جوانسازی چه قسمت هایی تمرکز کنید و دقیقاً چه انتظاری از دارید، درمان ها برای هر کاندید متفاوت هستند. درمان هایفو برای جوانسازی پوست روی افراد بالای 30 سال که پوست آنها شل شده یا چین و چروک دارد، بهترین نتیجه را خواهد داشت.

فرایند انجام آر اف فرکشنال

هایفوتراپی به معنای درمان با امواج اولتراسوند یا فراصوت پرتوان میباشد. دستگاه هایفو یکی از قدرتمند ترین دستگاه های جوانسازی است که عمق نفوذ بسیار بالایی داشته و تا انواع هایفو عمقی ترین نواحی پوست نیز می تواند نفوذ کند. بهترین سن انجام هایفو بین 35 تا 45 سالگی است یعنی درست زمانی که پوست هنوز قوام و استحکام خود را چندان از دست نداده است.

آر اف بهتر است یا هایفو

این سوالی است که خیلی از زیباجویان می پرسند و به دنبال پاسخ آن هستند . افرادی که به دنبال راه هایی جهت جوانسازی پوست خود هستند معمولا با گزینه های زیادی جهت جوانسازی صورت مواجه می شوند که انتخاب روش درمان باید با آگاهی کامل صورت گیرد . این روش جوانسازی پوست دارای مزایای بسیار زیادی است که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

هایفو و آر اف از فناوری های مختلفی برای گرم کردن بافت های عمیق پوست استفاده می کنند. هایفو انرژی فراصوت کسری دقیق‌تر و شدیدتر را برای رفتن به لایه SMAS (عضله) ارائه می‌کند، در حالی که آر اف بر اساس استراتژی گرمایش حجیم است.هایفو بسیار عمیق تر به درون و فراتر از درم می رود و می تواند به لایه SMAS (عضله) برسد. به همین دلیل است که هایفو بسیار موثرتر از آر اف است.هایفو به طور کلی به عنوان یک درمان منفرد انجام می شود، اما آر اف ممکن است به چندین جلسه نیاز داشته باشد.

ناگفته نماند برای این کار باید به کلینیک و پزشک قابل‌اعتماد مراجعه کنید. همانطور که در عکس دستگاه هایفو دلتا مشاهده می‌کنید این دستگاه به علت داشتن هندپیس واژینال هایفو دوبعدی نامیده می‌شود. هایفو دلتا یکی از انواع دستگاه هایفوتراپی در ایران است که قیمت مناسبی دارد.

در تصویربرداری سونوگرافی نیز از امواج فراصوتی استفاده می شود که این نشان دهنده بی خطر بودن امواج صوتی برای بدن است. زیرا سونوگرافی یکی از روش های تصویربرداری قابل استفاده در دوران بارداری مادر است. در صورتی که این امواج خطری برای سلامتی جنین و مادر داشت، از این روش در دوران بارداری استفاده نمی شد. هر چه فاصله بین قطب مثبت و منفی بیشتر باشد نفوذ امواج آر اف بدرون بافت بیشتر می شود. امواج رادیویی که در این دستگاه ها استفاده می شوند با امواج رادیویی تولید شده توسط ماکروفر، تلفن همراه یا رادار متفاوت هستند.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.