سندبلاست خود را در بالا تصویر کنید. این را بخوانید و آن را طوری بسازید

تهران سندبلاست با سالها تجربه و با داشتن کادری مجرب و تجهیزاتی مجهز و پیشرفته تاکنون پروژه های بسیار زیادی را با موفقیت به انجام رسانیده است. سندبلاستر می تواند رنگ و زنگ زدگی سرسخت را از خودروها، قطعات و ماشین آلات بدون آسیب رساندن به فلز زیرین پاک کند. عملیلات سندبلاست برای آماده سازی سطوح مختلف قطعات به جهت انجام آبکاری های صنعتی، تزئینی و یا رنگ کاری استفاده می شود و به صورت کلی زبر کردن، مات کاری، تمیز کاری قطعات حساس به ضربه و پاشش شدید و همچنین آماده سازی قطعات برای اینکه در بازار قابل عرضه باشند توسط دستگاه سندبلاست انجام می شود. همچنین به وسیله این تجهیزات مهم قطعات به سرعت بیشتری تمیز خواهند شد، که این بسیار ارزشمند است. این فرآیند مقداری از مواد اضافی روی بتن را حذف می کند که به نوبه خود آن را صاف تر می کند. در اصل کار اصلی که در این روش پیاده میشود، به این صورت که ذرات بسیار ریز ساینده، مانند شن و ماسه برای صاف کردن سطح مورد نظر، با فشار زیاد به روی متریال موجود پاشیده میشوند؛ و هر نوع گرد و غبار، آلودگی و مواد کهنهای که به روی سطح قرار گرفته را از بین میبرند.

در این روش ذرات تحت فشار هوا به روی قطعات شیشهای و فولادی پاشیده شده و سطوح را عاری از هر گونه آلودگی و برای حکاکی و رنگکاری آماده میکنند. عملیات سند بلاست نیز به خودی خود صورت نمیگیرد و برای آن ابزارهایی طراحی شده که بسیار ویژه و خاص این فرآیند میباشند. این مقاله به طور خاص در مورد دو روش انفجار بحث خواهد کرد. عدهای از شما هنوز با این اصطلاح و فرآیند آشنایی ندارید، به این ترتیب در این مقاله قصد داریم راجع به آن اطلاعات لازم را به دست آوریم. شیشه های رنگی ساده همان شیشه های ساده و شفاف است که دارای تنوع بسیار است که زیبایی را در تمامی محیط های دلخواه شما به وجود می اورند.

مهم است که از تکه های شیشه محکمی استفاده کنید که بتواند در برابر فرآیند حکاکی مقاومت کند. اگر در این فرایند از ذرات شیشه سبک استفاده کنیم، سطحی نیمه براق بدست میآید، اما اگر از ذرات سنگین تر شیشه استفاده کنیم، سطحی مات بدست میآید. اگر قطعه کار کوچک هست، با استفاده از یک گیره نجاری قطعه چوبی را به میز کار ببندید. در واقع وظیفه مهم این فرآیند از بین بردن گرد و غبار، رنگ و آلودگی از روی سطوح فلزی، شیشهای، چوبی و …

سندبلاست یکی از روش های زدودن آلودگی از سطح نمای ساختمان می باشد. بهتر است که پس از اتمام کار از مواد پوششی و محافظ همچون مواد نانو و رزین اپوکسی، برای جلوگیری از نفوذ مجدد آلودگی استفاده کرد. البته شیشه های سند بلاست نیز با توجه به کاربردی که دارند توانایی می توانند طرح های مختلفی بر روی آن اجرا کرد. گروه یوزتایاب بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات سندبلاست در ایران آماده ارائه خدمات به صورت سیار می باشد. بله ،ما در تهران و تمام شهر های کشور پروژه های موفقی داشته ایم و اگر پروژه شما در تهران نیست ما به شهر شما می آیم اگر سندبلاست کار در تهران یا شهرهای دیگر کشور عزیزمان ایران نیاز داشتید میتوانید با سندبلاست سالاری تماس بگیرید تیم ما در تمام کشور فعالیت میکند و در شهر های مثل تهران ,کرج ,ساوه ,همدان ,قم ,کرمان ,اراک ,فارس ,اصفهان ,قزوین ,مشهد مقدس و … سندبلاست خشک نما این نوع خدمات با سلیس های ریزتری صورت می گیرد زیرا استفاده از ساب های در شت می توانید نمارا سوراخ کند و جلوه بدی را به نما ببخشد .نمای ساختمان نیز در گذشت زمان دچار جرم و رسوب می گردد و با عملیات نماشویی تنها نمی توان زیبایی دوباره آن را باز آوری نمود زیرا جرم و کثیفی به لایه های سطح نما نفوذ کرده و موجب تغییر رنگ آن شده است و نیاز به لایه برداری از سطح آن می باشد در این مرحله شما نیاز به خدمات ساب پاشی دارید برای این خدمات نیز شما می توانید با ما تماس بگیرید .

نکته دیگر در مورد سند بلاست مقاومت دمایی و امنیت بالای آن است، تا جایی که از از اتین گلس ها می توان به عنوان در ورودی ساختمان یا آپارتمان هم استفاده نمود. به عنوان مثال، بتن اغلب سندبلاست می شود. ما اغلب از افراد زیادی می پرسیم که کدام شیشه تزئینی بهتر است، اما در واقع همه چیز به شما و خواسته های شما بستگی دارد در حالی که دو محصول شیشهای از نظر سبک مشابه هستند، شیشههای حکاکی شده با اسید در مقایسه با شیشه سندبلاست شده برای رسیدن به هدف نهایی بسیار متفاوت هستند.شیشه های سندبلاست و اسید کاری شده هر دو از مواد ساینده استفاده می کنند که ظاهری مات بر روی سندبلاست شیشه ایجاد کنند. سندبلاست اغلب به عنوان راهی برای آماده سازی سطح قبل از رنگ آمیزی استفاده می شود. قبل از شروع سندبلاست سطح فلز بايد بازرسي شده و آلودگیهای روغني با تينر تميز شود. اگر شما نیز در این حرفه فعالیت داشته باشید، میدانید که یکی از روشهای مهم قبل از انجام رنگآمیزی به روی سطوح، فرآیندی مهم به نام سندبلاست رنگ است.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما